ce20f15b7665cf7df31eb54db1d45e68 قیمت ویژه تشک مسافرتی اتومبیل گلبافت

تشک های مسافرتی امروزه در مدل های مختلفی ارائه می گردند که هر کدام آنها کاربردهای ویژه خود را دارند. در این میان نوعی از این محصولات وجود داشته که مخصوص انواع اتومبیل طراحی و تولید می گردند. در واقع این نوع تشک ها برای هر اتومبیلی ضروری بوده و با استفاده از آن می توان سفری راحت و بدون خستگی را به ارمغان آورد. این محصول از جنس pvc ساخته شده و از قابلیت های ویژه این نوع تشک، مقاومت بالای آن می باشد. از جمله برندهای تولیدی تشک مسافرتی اتومبیل که سال ها در این زمینه فعالیت داشته، برند گلبافت می باشد. عرضه تشک اتومبیل گلبافت در این مرکز با تخفیف ویژه و با کیفیتی عالی صورت می گیرد.

قیمت ویژه تشک مسافرتی اتومبیل گلبافت

گردش هوا فوق العاده در تشک مسافرتی

گردش هوا فوق العاده در تشک مسافرتی یکی از کاربردی ترین تشک های مسافرتی که در سفرهای طولانی لازم است، تشک مسافرتی اتومبیل می باشد. این تشک ها در سایزها و مدل های متنوع جهت استراحت در خودرو تولید شده و از نرمی و لطافت خاصی نیز برخوردار می باشند که حسی راحت و آرامش بخش را به افراد القا می کنند. لایه رویی این تشک بادی به شکل مواج طراحی شده و با توجه به ساختار تولیدی آن، به گونه ای بوده که گردش هوا تشک به شکل فوق العاده ای در درون آن جریان دارد.

این محصول همچنین با حجم و وزن کمی که داشته به راحتی قابل حمل بوده و از این نظر نیز دارای اهمیت زیادی می باشد. به طور کلی تشک های مسافرتی اتومبیل با توجه به مصارف گسترده خود و نیز مزایای منحصر به فردی که دارند توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بازار به خود اختصاص داده و از رونق فروش خوبی نیز بهره مند می باشند.

واحد فروش تشک مسافرتی اتومبیل صادراتی

واحد فروش تشک مسافرتی اتومبیل صادراتی این مرکز به عنوان یکی از مراکز فروش معتبر و متخصص انواع تشک مسافرتی اتومبیل، فعالیت های گسترده ای را در زمینه فروش تشک مسافرتی ترتیب داده است و انواع این تشک ها را در کیفیت های بسیار مرغوب و درجه یک صادراتی به مشتریان داخلی و نیز مشتریان بین المللی عرضه می دارد. این تشک ها در انواع مدل ها و رنگ بندی های متنوع در این مرکز ارائه می گردد. مدل های مختلف این محصول به طور کلی عبارتند از:

  • تشک مسافرتی صندلی عقب خودرو
  • تشک مسافرتی یک نفره و دو نفره
  • تشک مخصوص ماشین کودکان

بر این اساس چنانچه قصد تهیه و خرید تشک مسافرتی اتومبیل صادراتی و اعلا را دارید، می توانید از طریق این مرکز و مشاوره با واحد فروش تشک های صادراتی، این محصول را با نهایت کیفیت خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *