df75c3026eebe761381624c025c8b4e3 سفارش انواع روتختی هتلی شاین

یکی از اصلی ترین بخش های یک خانه، اتاق خواب است و از اصلی ترین وسایلی که سبب زیبایی و دیزاین هرچه جذابتر آن نیز می شود، خرید سرویس لحاف و روتختی مناسب برای آن می باشد. امروزه در بازار انواع روتختی هتلی شاین در طرح ها و اندازه های متنوع وجود دارد که افراد با توجه به نیاز خود در این زمینه می توانند آن را خریداری و یا سفارش بدهند.

سفارش انواع روتختی هتلی شاین

بررسی مشخصات روتختی هتلی شاین

بررسی مشخصات روتختی هتلی شاین روتختی های هتلی شاین انواع مختلفی دارند و از جنبه های زیادی مورد سنجش قرار می گیرند. کیفیت و جنس پارچه و الیاف روتختی مهم ترین مسئله از نظر مشتریان می باشد. معمولا نوع پارچه ای که برای تولید روتختی هتلی تک رنگ و یا شاین استفاده می شود از جنس پارچه های مرغوب است.

روتختی های شاین اغلب در بین روتختی ها طرافداران زیادی دارد و بسیار باکیفیت و پر فروش محسوب می شود. در واقع این روتختی ها دارای ملحفه ای هستند که جنس براقی دارد ولی با پارچه ساتن متفاوت است.

براقیت این روتختی به جنس الیاف به کار رفته در آن مربوط می شود. روتختی های شاین انواع ست های مختلفی دارند. روتختی های دونفره نسبت به روتختی های تک نفره استفاده بیشتری دارند. تمام نمونه های روتختی شاین قابلیت شستشو و اتوکشی یا آهار کشی را دارند بدون اینکه به بافت پارچه آن ها آسیبی وارد شود.

جنس پارچه این روتختی ها به گونه ای است به بعد چندین بار شستشو تغییر رنگی در آن به وجود نمی آید و از کیفیت پارچه کاسته نمی شود. از دیگر مزایای این نوع روتختی می توان به ضد باکتری، ضد آلرژی و آنتی استاتیک بودن پارچه به کار رفته در آن ها اشاره کرد.

فروش ویژه برترین انواع روتختی هتلی شاین

فروش ویژه برترین انواع روتختی هتلی شاین دنیای روتختی هتلی بسیار گستره می باشد و جدا از بحث زیبایی اتاق خواب، روتختی هتلی ارزان می تواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت خواب افراد داشته باشد. در انتخاب روتختی علاوه بر مبحث زیبایی آن باید به کیفیت پارچه و جنس روتختی نیز توجه کرد.

برخی از روتختی ها با اینکه از کیفیت بالایی برخورداند ولی به علت سنگین بودن آن ها کیفیت خواب را بسیار پایین می آورند. پس سبک بودن جنس روتختی جزو موارد مهم در انتخاب آن به حساب می آِید. روتختی ها با توجه به نوع پارچه و الیاف به کار رفته در آن، قیمت متفاوتی دارند.

تولید روتختی هتلی ارزان در ایران از حاشیه سودی خوبی برخوردار است، به طوریکه تولیدی های بسیاری در ایران در حال تولید انواع روتختی هتلی تک رنگ و چند رنگ با الیاف و طرح های مختلف هستند و قیمت هر یک از این تولیدی ها در سراسر ایران، با توجه به یونیک بودن طراحی روتختی، الیاف و جنس پارچه به کار رفته، متریال کار شده بر روی روتختی و اندازه و ابعاد آن، با یکدیگر متفاوت است.

فروش ویژه این محصول هم برای تولید کننده و هم برای خریدار می تواند مقرون به صرفه باشد. با توجه به بازار رقابتی موجود در تولید روتختی در ایران، با کمی جستجو میتوان انواع روتختی هتلی شاین را با قیمت مناسب و ارزان یافت کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *