631613b05f4ace48722aee139fbfebc2 عرضه انواع روتختی خط دار هتلی

روتختی وسیله ‌ای است که در ظاهر اتاق و تخت خواب اثر زیادی دارد. برای دکوراسیون اتاق، اگر اتاق وسایل لوکسی ندارد می‌توان با یک روتختی شکیل جانی تازه به اتاق خواب بخشید و آن را زیباتر کرد. هم‌چنین اگر میخواهید وسایل اتاق بیش‌تر به چشم بیاید، می‌توان با انتخاب یک روتختی ساده با رنگ های خنثی این کار را به راحتی انجام داد. یکی از انواع روتختی، روتختی خط دار هتلی است که برخی از آن‌ها خطوط افقی و برخی خطوط عمودی دارند.

عرضه انواع روتختی خط دار هتلی

آشنایی با روتختی خط دار هتلی

آشنایی با روتختی خط دار هتلی روتختی‌های خط دار و راه راه باعث زیبایی بخشیدن به اتاق و تخت خواب می‌شوند و از نظر روانی شکل آن‌ها و خطوطشان روی روان افراد هم تاثیر دارند. این روتختی ها به علت داشتن خطوط می‌توانند اتاق های ساده را از سادگی در بیاورند و این مسئله خودش به نوعی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دیزاین اتاق‌های ساده را رفع می‌کند.

فاصله بین خطوط، رنگ روتختی، ضخامت و باریکی خط های روتختی راه راه هتلی و حتی شیب و انحنای خط های آن در تاثیرات گوناگون خطوط اهمیت بسیاری دارد. در خطوط افقی و عمودی در روتختی های راه راه، چشم بدون توقف در امتداد خط حرکت کرده و بدون توجه به انداره واقعی سطح مورد نظر را پهن‌تر یا بلند‌تر نشان می‌دهد. خطوط افقی خطوطی آرام و بی هیجان هستند.

ولی خطوط عمودی خطوطی قوی و سخت و با ثبات هستند و بیش‌تر در اتاق های رسمی به کار می‌روند. هتل‌دا‌ران با بیشترین مهمان‌های رسمی بیش‌تر از روتختی‌ راه راه هتلی عمودی استفاده می‌کنند و هتل های معمولی بیش‌تر از روتختی های راه راه با خطوط افقی بهره می‌گیرند.

سفارش عمده روتختی خط دار هتلی

سفارش عمده روتختی خط دار هتلی روتختی‌ها انواع مختلفی از نظر شکل دارند برخی راه راه و خط دارند، برخی ساده هستند و… از طرفی برخی روتختی‌ها مخصوص هتل‌ها هستند. بیش‌تر تفاوت قیمت در تعداد تکه‌های روتختی و جنس آن است و تفاوت در شکل‌های آن تغییر اساسی در قیمت ندارد. تولیدکننده‌های بسیاری هستند که کارشان تولید روتختی است.

خریداران و مصرف‌کنندگان می‌توانند برای خرید روتختی مراکز معتبر را شناسایی کنند و برای خرید یا از مغازه‌ها اقدام به خرید کنند و یا از خود تولید کننده خرید کنند البته خرید روتختی به صورت عمده از تولید کننده به مراتب باعث کاهش قیمت و هزینه‌های جانبی خواهد شد .

به هتل‌داران توصیه می‌شود برای این‌که خرید به صرفه تر و بهتری داشته باشند برای خرید روتختی مخصوص هتل اقدام به سفارش آن به صورت عمده نمایند زیرا در این صورت هزینه حمل و نقل و سایر هزینه های برایشان به نسب کم‌تر خواهد شد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *