e75e720d67777dd688725dbd51a517f1 قیمت انواع روتختی ۴ تکه هتلی

روتختی یکی از مهم‌ترین عوامل در زیبایی اتاق خواب و تخت خواب است، به همین علت مصرف‌کنندگان آن همواره سعی می‌کنند بهترین و با کیفیت‌ترین و هم‌چنین زیباترین نوع را نسبت به بودجه خود انتخاب نمایند. رو تختی‌ها انواع مختلفی دارند و از نظر شکل،جنس‌، طرح و تعداد تکه ها متفاوت هستند. روتختی‌های هتلی از نظر تعداد تکه ها می‌توانند ۶ تکه، ۸ تکه و یا روتختی ۴ تکه هتلی باشند و به تبع قیمت آن‌ها هم متفاوت است.

قیمت انواع روتختی 4 تکه هتلی

آشنایی با روتختی ۴ تکه هتلی

آشنایی با روتختی 4 تکه هتلی ست روتختی هتلی، همان‌طور که ذکر شد بر حسب تعداد تکه ها قیمت‌های متفاوتی دارد. روتختی ۴ تکه هتلی معمولا مشتمل از دو عدد روبالشی، روتختی و رو تشکی است و برای تخت‌های دونفره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هنگام خرید روتختی باید حتما به جنس آن دقت شود، زیرا در هنگام شست‌و‌شو اگر برخی از روتختی‌ها را در دمای نامناسب آب بشوریم الیاف آن آسیب می‌بینند وهمین‌طور اگر الیاف روتختی مناسب نباشد ممکن است افرادی که پوست حساسیت دارند دچار مشکل شوند. علاوه بر آن باید ببینیم آیا روتختی قابلیت شست‌و‌شو در ماشین لباس‌شویی را دارد یا خیر.

هم‌چنین باید دقت شود رو تختی ابعاد مناسبی داشته باشد، رنگ روتختی با رنگ دیوار‌های اتاق و رنگ وسایل هم‌خوانی داشته باشد. روتختی‌های سبک و نازک مناسب آب‌و‌هوای گرم تابستان و روتختی‌های سنگین و کلفت مناسب آب‌و‌هوای سرد هستند. بهتر است در انتخاب روتختی از رنگ‌های شاد برای کودکان استفاده شود، زیرا در روحیه آن‌ها می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

هم‌چنین در اتاق خواب‌های بزرگ‌سالان نیز اگر می‌خواهید وسایل اتاق بیش‌تر به چشم بیاید پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های خنثی به آرام‌بخش‌تر کردن فضای اتاق نیز کمک شایان ذکری می‌کند و یک اتاق خواب رویایی را برای افراد می‌سازد.

بررسی بازار داخلی روتختی ۴ تکه هتلی

بررسی بازار داخلی روتختی 4 تکه هتلی روتختی، روانداری است که از آن برای پوشاندن تخت استفاده می‌شود و باید حواسمان باشد که روی زمین قرار نگیرد. هم‌چنین اغلب بالش‌ها و کوسن‌ها روی روتختی قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تشک کم‌تر در معرض آلودگی قرار گیرد.

برای خرید روتختی هم می‌توان به بازار مراجعه کرد و به صورت مستقیم از بازار خرید را انجام داد و هم می‌توان فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز فروش معتبر را شناسایی کرد و به صورت آنلاین اقدام به خرید نمود. بیش‌ترین بازار روتختی در شهر‌های تهران، کرج، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و اهواز قرار دارد.

به طور کلی نمایندگی‌های معتبر زیادی در سرتاسر ایران وجود دارند که کار خرید انواع روتختی هتلی و روتختی‌های دیگر را برای مصرف‌کنندگان راحت کرده است. روتختی‌های ۴ تکه به علت کم‌تر بودن تعداد تکه های آن قیمت مناسب‌تری نسبت به انواع ۸ تکه و ۶ تکه آن دارد. این روتختی‌ها جواب‌گوی کار بسیاری از هتل‌ها می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *