c3e56bbf01688a2fecd3a9f463a2ff79 فروش عمده ملحفه بیمارستانی

بیمارستان از مکان هایی است که باید عاری از هرگونه میکروب ، آلودگی و کثیفی باشد. لذا رعایت نکات بهداشتی و رعایت نظافت در محیط، کالاهای طبی، تخت ها و … در بیمارستان اهمیت بالایی دارد. به همین جهت ملحفه های بیمارستانی برای حفظ بهداشت محیط و بیمار به صورت عمده عرضه می شوند. فروش عمده ملحفه بیمارستانی در انواع مختلف و با قیمت های متعددی انجام می گیرد. شایان ذکر است انواع ملحفه بیمارستانی عمدهبرای فروش وجود دارد.

فروش عمده ملحفه بیمارستانی

آنچه که درباره خرید ملحفه بیمارستانی باید بدانید

آنچه که درباره خرید ملحفه بیمارستانی باید بدانید در حین خرید ملحفه بیمارستانی توجه به چند نکته مهم درباره جنس ملحفه ها کمک بزرگی به خرید ملحفه بیمارستانی با کیفیت می کند:

  • مهم ترین نکته ای که حین خرید ملحفه بیمارستانی عمده باید مد نظر قرار دهیم مقاومت پارچه ی ملحفه است؛ ملحفه بیمارستانی به علت تعویض مکرر بار ها و بار ها مورد شستشو قرار می گیرد به همین دلیل باید مقاومت بالایی در برابر مواد شستشو دهنده داشته باشد.
  • عدم نیاز به اتوکشی نیز از خصوصیات یک ملحفه بیمارستانی با کیفیت است؛ چرا که وقت محدود پرسنل بیمارستانی برای رسیدگی به امور بهداشتی بیماران نمی تواند برای رسیدگی به این مسائل هدر رود.
  • این ملحفه ها مرتبا در معرض پارگی شیدن قرار دارند لذا جنس انتخابی باید در برابر پارگی هم مقاوم باشد.

به جز نکات یاد شده جنس پارچه ، لطافت پارچه ، نخ کش نشده ، جا به جایی راحت ملحفه بیمارستانی بر روی تخت نیز از مسائل پر اهمیت در خرید این کالا محسوب می شوند.

بررسی تخصصی قیمت ملحفه بیمارستانی عمده

بررسی تخصصی قیمت ملحفه بیمارستانی عمده بدیهی است ملحفه بیمارستانی عمده در تعداد بالایی خریداری شده و این تعداد بالا به کاهش هزینه های پرداختی برای ملحفه بیمارستانی می انجامد. همچنین انواع مختلف ملحفه بیمارستانی سبب می شود که قیمت های مختلفی برای این کالا تعریف شود.

پارچه های تترون، پارچه های ترگال، پارچه های نانو و ملحفه های یکبار مصرف هر یک از قیمت های مختلفی برخوردار است که بنابر مرغوبیت الیاف به کار رفته در هر یک از اجناس این قیمت ها تعریف می شوند.

هرچه ملحفه بیمارستانی مرغوب تر و با کیفیت تر انتخاب شود مدت زمان طولانی تری در بیمارستان استفاده شده و نیاز به جایگزینی و تعویض کالای طبی کاهش میابد در نتیجه در هزینه های جاری بیمارستان صرفه جویی بسیاری انجام می گیرد.

پس اندکی مطالعه و تحقیق پیش از خرید عمده ملحفه بیمارستانی و انتخاب با کیفیت ترین نوع آن جهت استفاده طولانی مدت از آن خالی از لطف نیست. تهیه ی این محصولات بهتر است از فروشگاه های معتبر اینترنتی و حضوری در سر تا سر کشور به جهت ایمنی بیشتر در خرید انجام پذیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *