dbdf7e7dcc92746500d5e37a3f6bdec7 تولیدکننده تشک مسافرتی خوب دونفره

امروزه در کشور ما استفاده از تشک های دو نفره مسافرتی رواج زیادی پیدا کرده است. این تشک ها دارای جنس نسبتا نازکی می باشند و در سایز های مختلفی تولید می شوند. تولید کننده تشک مسافرتی خوب، محصولات خود را با استفاده از بهترین مواد و جنس عالی تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. جنس بعضی از این تشک ها از لایه فوم ساخته شده است. 

تولیدکننده تشک مسافرتی خوب دونفره

مقدار ضخامت استاندارد تشک مسافرتی

مقدار ضخامت استاندارد تشک مسافرتی ضخامت استاندارد تشک مسافرتی ۱۰ سانتی متر می باشد و وزن آن معمولا ۲ کیلو گرم می باشد. پارچه های این تشک ها ضد حساسیت می باشند و معمولا از انواع تشک های طبی هستند. این کالا در موقع استراحت از ستون فقرات محافظت می کند و در جلوگیری از ابتلا به کمر درد نقش زیادی دارد. 

تشک مسافرتی دارای مزایای زیادی برای افراد می باشند. این تشک ها قابلیت حمل دارند و خیلی سبک و دارای حجم کم می باشند. همچنین ضد حساسیت بوده و مشکلی برای پوست و موی افراد ایجاد نمی کند. 

افراد می توانند به دلیل سبک بودن این محصول، آن را به آسانی و با خیال راحت در سفر استفاده کنند. از دیگر ویژگی های آن می توان به ضد رطوبت بودن تشک های مسافرتی اشاره کرد. 

همچنین این کالا جای کمی را اشغال می کند و برای استفاده افراد در هر سن و وزنی مناسب می باشند. دارای مدل ها و رنگ های متنوعی هستند و همچنین قابل شست و شو نیز می باشند. 

تشک های مسافرتی دارای کاربرد های زیادی از جمله : قابل استفاده در مسافرخانه ها و هتل ها، برای استفاده شخصی در منزل و یا محل کار، مناسب برای کوهنوردانی که می خواهند شب را در طبیعت بگذرانند، استفاده در مسافرت های کوتاه برون شهری، مورد استفاده برای کسانی که مشکل و یا بیماری دارند و نمی توانند روی تشک های عادی بخوابند، همچنین برای مهمان خیلی مناسب و ایده آل هستند. 

نمایندگی فروش تشک مسافرتی خوب

نمایندگی فروش تشک مسافرتی خوب نمایندگی فروش تشک مسافرتی خوب در تمام شهر های ایران وجود دارد که محصولات خود را با بهترین کیفیت و در رنگ بندی های متنوع در اختیار مشتریان قرار می دهند. 

قیمت انواع مختلف تشک مسافرتی به عوامل مختلفی مانند: جنس، کیفیت، برند تولید کننده، وزن، شرکت تولید کننده، نحوه خرید و نوسانات ارزی بستگی دارد. 

امروزه کارخانه های زیادی در کشور ما، این محصول را با برند های متنوع و معتبر و با جنس بسیار عالی در رنگ بندی های متنوع تولید و روانه بازار می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *