8864fcd9ce14f4aa13cbdef0e2cf9905 بازار خرید بالشت الیاف هالو ترموفیوز

بالشت الیاف هالو ترموفیوز یکی از بهترین بالشت های طبی تولید شده است که در اندازه های استاندارد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر تولید می شود و در زمینه پر کردن این نوع بالش ها از الیاف هالو در وزن های ۹۰۰ گرم تا ۲ کیلوگرم استفاده می شود. الیاف هالو در صنعت تولید کالای خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در راستای این موضوع بازار خرید و فروش آن بسیار پر رونق است.

بازار خرید بالشت الیاف هالو ترموفیوز

راحتی خواب با بالشت الیاف هالو

راحتی خواب با بالشت الیاف هالو الیاف هالو ترموفیوز در گروه الیاف مصنوعی دسته بندی می شود که در صنعت تولید کالای خواب کاربرد های گسترده به خود اختصاص داده و مهمترین استفاده از آنها مربوط به پر کردن بالش ها می شود.

انواع بالش های طرح دار که به کمک پارچه‌ های اعلا تولید می‌شوند و به کمک این الیاف پر می گردند، راحتی خواب را برای مصرف کننده به ارمغان می آورند.

خواب راحت با بالش الیاف هالو از بهترین ویژگی های منحصر به فرد این محصولات می باشد.

از مهمترین ویژگی‌های الیاف هالو می‌ تواند به قابل شستشو بودن و همچنین ضد حساسیت بودن این محصولات اشاره کرد. همین پارامترها یکی از اصلی ترین دلایل خرید و فروش عمده این محصولات در بازار می باشد.

بالش های پر شده به کمک الیاف هالو با توجه به مدل های که دارند وزن های متنوعی به خود می گیرند.  ولی معمولاً وزن استاندارد این نوع بالش ها ۹۰۰ گرم تا ۲ کیلو گرم می باشد. جنس رویه بالش های پر شده به کمک الیاف هالو باید حتماً از پارچه های ساتن پنبه ای ۱۰۰ درصد باشد و همین پارامتر نیز جزو عوامل نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات می باشد.

فروشنده اصلی بالشت الیاف هالو در ایران

فروشنده اصلی بالشت الیاف هالو در ایران فروشنده اصلی بالشت الیاف هالو در ایران این محصول را در سایز های ۵۰ در ۷۰ که استاندارد ترین سایز برای طراحی این بالش است، به مشتریان معرفی می کند. این ابعاد استاندارد از آن جهت برای طراحی انواع بالشت های هالو در نظر گرفته شده است که این محصولات باید دارای وزن سبک باشند تا بتوانند راحتی خواب را برای مصرف کننده ایجاد نماید.

وزن سبکی که برای الیاف بالش هالو  در نظر گرفته می شود ،باعث می گردد که  این محصولات انعطاف پذیری بالایی نیز داشته باشند.

قیمت فروش انواع بالش الیاف هالو در بازار طبق عوامل متعددی تعیین شود که مهمترین این عوامل شامل: نوع دوخت به ‌کار رفته، نوع بسته بندی، نوع عدل بندی، وزن این منسوجات، روکش های این محصولات در موقع دوخت رویه، الیاف به کار گرفته شده در این محصولات می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *