39d2c8f672ec2700b5211515c51eb66f مرکز تولید تشک مسافرتی اصفهان نوزادی

تشک مسافرتی اصفهان بسیار با کیفیت و خوش دوخت می باشد که می توانید در سفر، محل کار، خانه و برای مهمان از آن استفاده کنید به دلیل راحتی استفاده از این تشک ها متقاضیان بسیار زیادی دارد و روزانه تعداد فراوانی از آن در مرکز تولید اصفهان تولید و روانه بازار می شود. 

مرکز تولید تشک مسافرتی اصفهان نوزادی

جنس پارچه روی تشک های مسافرتی

جنس پارچه روی تشک های مسافرتی تشک های مسافرتی در انواع طرح ها و رنگ ها و سایز ها در بازار موجود هستند که امروزه فروش آن ها با رونق بسیاری رو به رو شده است که سود زیادی را نصیب کارخا نه ها و فروشندگان می کند.

تشک های مسافرتی از مواد مختلفی تهیه می شوند اما برای رویه آن از یک سری پارچه های مخصوص که به اصطلاح به آن پارجه ملحفه ای می گویند استفاده می کنند.

پارچه های ملحفه ای انواع مختلفی دارند که با جنس ها، طرح ها و الیاف متنوع و متفاوتی تولید می شوند این پارچه ابتدا به صورت الیاف تار و پود بافته می شوند و بعد رنگ رزی شده و طرح های مختلف روی آن ها چاپ می شوند.

جنس الیاف پارچه ملحفه ای می تواند پنبه و پنبه، پلی استر ویسکوز و پنبه، پلی استر پنبه و پلی استر پنبه، فلامنت و پلی استر، فلامنت و فلامنت، پلی استر پنبه و فلامنت و … باشد که سبب تفاوت کیفیت آن می شود.

لازم به ذکر است که جنس پارچه تشک با یکدیگر تفاوت دارند که تفاوت آن ها به  الیاف به کار رفته در تهیه پارچه و نخ مصرفی،  تراکم بافت، کیفیت چاپ و رنگ،  لطافت بافت و یکدست بودن آن  و … بستگی دارد.

بهترین نوع پارچه ملحفه ای که در روکش تشک ها نیز از آن استفاده می شود صد در صد پنبه یا همان پنبه و پنبه است و نشان آن جهت تشخیص نرمی و لطافت آن است که با لمس کردن متوجه خواهید شد. 

عرضه کننده تشک مسافرتی اصفهان نوزادی

عرضه کننده تشک مسافرتی اصفهان نوزادی تشک های مسافرتی به دلیل نرم بودن، ضد رطوبت و حساسیت بودن و وزن کمی که دارند می تواند برای استفاده نوزادان نیز مناسب باشند.

عرضه کننده تشک ها انواع سایز های تشک ها را به صورت نوزادی، تک نفره و دو نفره ارائه می دهند که با توجه به کیفیت، اندازه و طرح آن قیمت های متفاوتی دارند اما اگر به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت پایین هستید بهتر است به سراغ مراکز پخش و توزیع تشک ها به صورت عمده بروید.

در انتخاب تشک ها فارغ از قیمت به کیفیت آن بسیار دقت کنید چرا که اگر کیفیت مرغوب و بالای آن را خریداری نمایید با رعایت یک سری مسائل بهداشتی می توانید در بلند مدت نیز از آن استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *