6a5d55276e0e4e05b51a761be2b66b42 بازار فروش تشک مسافرتی آماده ماشین

تشک مسافرتی آماده این امکان را به شما می دهد تا در سفر نیز خواب آرام و راحتی داشته باشید که حجم کمی داشته و سبک است و به آسانی جا به جا می شود و قابلیت شست و شو هم دارند. 

بازار فروش تشک مسافرتی آماده ماشین

دوخت صنعتی دقیق تشک مسافرتی

دوخت صنعتی دقیق تشک مسافرتی تشک های مسافرتی به صورت دوخت صنعتی تشک تولید می شوند که تقریبا نازک هستند و در سایز متوسط و بزرگ به صورت یک نفره به بازار ارائه می شوند.

بیشتر تشک های مسافرتی متشکل از پلی فوم هستند و در بعضی از ان  ها لایه های فوم نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

تشک های مسافرتی از ابر مخصوص طبی درست می شوند از این رو وزن کمی دارند و بسیار سبک می باشند و برای مسافرت و حتی برای مهمان بسیار مناسب هستند ابعاد این تشک ها معمولا ۲۰۰ سانتی متر در ۹۰ سانتی متر است که  ضخامت های مختلفی نیز تا ۱۰ سانتی متر دارند.

تشک های مسافرتی ضد حساسیت هستند و هیچ مشکلی برای مو و پوست تان به وجود نمی آورد همچنین خاصیت ضد رطوبت دارند و جای کمی را اشغال می کنند و در انواع رنگ ها و مدل های متنوع به صورت تک نفره و دو نفره موجود هستند که برای استفاده تمامی سنین هم مناسب می باشد از این رو طرفداران بسیاری دارند.

تشک های مسافرتی که به صورت صنعتی دوخته می شوند همراه با روپوش و یا کاور هستند که می توانید از سلامت و تمیزی آن مطمئن شوید همچنین آن را تمیز نگه دارید.

علاوه بر سفر از تشک های مسافرتی می توانید در محل کار، منزل، برای مهمان، افرادی که مشکل کمر درد دارند، کوهنوردی، هتل و مسافر خانه ها و … نیز استفاده کنید.

سعی کنید بعد از هر بار استفاده در سفر و مهمانان تشک ها را بشویید و در معرض تابش نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا منافذ ان از هوا تازه پر شود و جایی برای رشد میکروب و انگل نباشد و بعد از هر بار استفاده آن را داخل کاور خود قرار دهید و تا جایی که می توانید مانع از بالا پریدن کودکان در روی آن ها شوید.

تولیدی بهترین تشک مسافرتی آماده ماشین

تولیدی بهترین تشک مسافرتی آماده ماشین امروزه برند های مختلف معتبر مشغول تولید تشک های مسافرتی هستند که معمولا قیمتی مناسب دارد و اقتصادی و به صرفه در می آید و کیفیت مرغوب نیز دارد.

تولیدی بهترین تشک های مسافرتی در ساخت آن ها از الیاف و پارچه های مرغوب و با کیفیت استفاده می کنند تا در نهایت تشک حاصل شده نیز متناسب با قیمت کیفیت مقبولی داشته باشد.

در زمان خرید به رنگ و طرح تشک ها دقت کنید چرا که این محصولات بعد از خرید بازگردانده و یا تعویض نمی شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *