8c9a6408416cdf8e21ff0c556d09cbde عمده فروشی روفرشی استاندارد ایرانی

روفرشی استاندارد ایرانی از نمونه های اصیل و درجه یک است که از بهترین الیاف تولید شده و کیفیت و مرغوبیت منحصر به فردی و تنوع گسترده ای دارد و این محصول را در مراکز عمده فروشی ها با قیمت های بسیار مناسبی می توان تهیه نمود و خرید بدون واسطه آن از ارزان ترین نرخ ممکن برخوردار می باشد. 

عمده فروشی روفرشی استاندارد ایرانی

بافت ریز روفرشی های ساخت ایران

بافت ریز روفرشی های ساخت ایران بافت ریز روفرشی های ساخت ایران نشان دهنده ظرافت و لطافت آنها می باشد چنان که جلوه زیبا و منحصر به فرد آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند این روفرشی ها دارای بافت و مدل های مختلفی هستند که هر یک از الیاف و طرح مختص به خود برخوردار می باشد. مانند:

  • روفرشی ابریشم: دارای وزن کم، قابلیت شستشو راحت و جنسی نازک است که از اصلی ترین مشخصه آن لیز بودن آنها می باشد.
  • روفرشی مخمل ابریشم: به دلیل وجود مخمل در آن دارای سطحی نرم و وزن بالایی بوده و از طرحی جذاب و زیبا برخوردار است و از روی فرش لیز نخواهد خورد.
  • روفرشی مخمل: از نمونه های معمولی است که از ترکیب نخ معمولی با نخ مخمل بافته شده است.
  • روفرشی دوشانل: مانند نوع مخمل است با این تفاوت که هر دو نخی که در آن بکار رفته مخمل می باشد.
  • روفرشی زرکدار: مانند روفرشی مخمل است با این تفاوت که یکی از نخ هایی که در آن به کار رفته نخ زرک می باشد.
  • روفرشی ترک کشدار: از جنس نمونه های مخمل ترک بوده که نازک بوده و چون وارداتی است قیمت بالاتری دارد و لیز نیز نخواهد خورد.

بازار صادرات روفرشی استاندارد ایرانی

بازار صادرات روفرشی استاندارد ایرانی بازار صادرات روفرشی استاندارد ایرانی بسیار داغ می باشد چون این محصول دارای تنوعی بسیار گسترده ای بوده و سایز های مختلفی را به خود اختصاص می دهد. قیمت های آن نیز بسته به الیافی که در آن بکار رفته و ضخامت و کیفیت های آن مختلف می باشد.

این روفرشی ها در کارخانجات مطابق با استاندارد های روز با مواد اولیه باکیفیت تولید شده و در بازار نیز برند های مختلفی ایرانی و خارجی آن به چشم می خورد. روفرشی های جدید بسیار زیبا و بی نظیر است و از طرح های فرش در آنها استفاده شده که از آنها بر روی فرش های قدیمی می توان استفاده نمود تا نمایی شیک و جدید به منزل دهد.

روفرشی در قالی های نو نیز می توان استفاده نمود که در این صورت از کثیف شدن فرش ها نیز جلوگیری می شود. این محصول علاوه بر اینکه در بازار های داخلی عرضه می شود به دیگر کشور ها نیز صادرات می شود که تجار و تولید کنندگان آن را به کشور های مختلفی همسایه و حوزه خلیج فارس صادرات می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *