6a5d55276e0e4e05b51a761be2b66b42 فروش عمده تشک مسافرتی کم حجم گلبافت

آیا استفاده از تشک مسافرتی تنها برای بیرون از خانه و در سفرهای طولانی مدت است؟ مزایای بکارگیری این محصولات چیست و از کجا می توان جدیدترین مدل ها باکیفیت را خریداری نمود؟ این مرکز به عنوان نمایندگی فروش عمده انواع تشک مسافرتی کم حجم گلبافت را با قیمت تولیدی به مشتریان عمده عرضه می دارد.

فروش عمده تشک مسافرتی کم حجم گلبافت

ویژگی های یک تشک مسافرتی خوب

ویژگی های یک تشک مسافرتی خوب تشک مسافرتی محصولی که نسبت به انواع دیگر مدل ها از وزن سبکتری برخوردار است و معمولاً به صورت تکنفره در دو اندازه متوسط و بزرگ تولید می شود. الیاف بکار رفته در تولید آن نیز از جنس پلی فوم است. البته برخی مدل های ارزانتر نیز از لایه های فوم باریک تولید می شوند.
استفاده از این تشک ها در خانه و محیط های بیرون در هنگام مسافرت بسیار رایج است. مزایا و ویژگی های کیفی و کمی آنها از جمله عوامل موثر در روند افزایش تقاضا برای خرید این محصولات به شمار می آیند. برخی از مهمترین ویژگی تشک مسافرتی کم حجم موجود در بازار عبارتند از:

  • ضدحساسیت بوده و استفاده از آنها مشکلات پوستی یا آلرژی را به همراه نخواهد داشت.
  • به علت سبک وزن بودن امکان حمل و نقل آسان و استفاده در محیط های مختلف را دارد.
  • قابلیت شستشو یکی از مزایای عمده و چشمگیر این تشک ها به شمار می آید.
  • کم حجم بوده و کمترین فضا را اشغال می کند.
  • به علت انعطاف پذیر بودن الیاف آن، برای تمامی افراد با سنین و وزن های مختلف مناسب است.

نام دیگر آنها تشک مهمان است که به علت ویژگی حمل آسان می توان آن را جایگزین انواع تشک پنبه ای و مدل های ساخته شده از فوم های سنگین و طبی نمود.

بیشترین صادرات تشک مسافرتی کم حجم

بیشترین صادرات تشک مسافرتی کم حجم تشک های مسافرتی اغلب از پارچه های ضد حساسیت تولید می شوند. بکارگیری الیاف طبی در تولید آنها موجب شده تا انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که با مشکلات ستون فقرات روبرو هستند. ارقام استاندارد این محصول با برندهای معتبری مانند گلبافت در ابعاد ۲۰۰*۹۰ سانتی متری تولید و به بازار فروش عرضه می شوند. ضخامت این نوع تشک ها باریک بوده اما ضخیم تر الیاف آنها حدود ۱۰ سانتی متر قطر دارند.
امروزه علاوه بر نیاز بازار داخلی حجم قابل توجه ای از این محصولات به کشورهای دیگر صادر می شود. بنابراین شرکت های فعال نیاز به بررسی بازار هدف و کسب اطلاعات به روز از قیمت و نوسانات بازار خواهند داشت. برای صادرات تشک مسافرتی کم حجم درجه یک با قیمت و نرخ رقابتی می توانید از طریق مشاوران فروش این مرکز اقدام کرده و جدیدترین مدل ها را با قیمت تولیدی و برندهای معتبر خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *