گلبافت مدل فلورا 1 پخش انواع پتو گلبافت مدل فلورا

 

فکر کنید در فصلی مثل پاییز به یکی از جنگل های شمال سفر کرده اید. بدیهی است که شما سرمای زیادی را در جنگل متحمل شوید، اما وجود یک پتو میتواند بدنتان را گرم میکند. در این مقاله پتویی را به شما معرفی میکنیم که در سفر یک همراه خوب برای شماست.

بررسی خصوصیات پتو گلبافت مدل فلورا

پتو گلبافت مدل فلورا

پتو گلبافت فلورا از آن دسته سرویس خواب هایی است که طرفدار بسیاری داشته و از ابزارهای پرکاربرد برای سفر است. چون وزن سبک و دوام و ماندگاری بالایی دارد. برای شست و شوی آن نیازی به مراجعه به خشک شویی نیست و با هر مواد شوینده ای قابل شستن است. یکی از مشخصه های خیلی مهم دیگرش این است که به راحتی در چمدان جا میشود و دست و پا گیر نیست و به نسبت کیفیتش، قیمت خوبی دارد، چون کسی دوست ندارد برای چند روز مسافرتش هزینه اضافه کند و طبیعتا از یک پتوی سفری توقع ارزان بودن دارد. پتو گلبافت مدل فلورا ویژگی های یک پتوی خوب را داراست و ارزان بودنش در کنار ویژگی های خوبش سبب شده که مشتریان بسیاری را به سوی خودش جذب کند.

پتو گلبافت مدل فلورا زرد

پتوهای گلبافت مدل فلورا به دسته های گوناگونی تقسیم شده و الیاف به کار رفته در انواع آن متفاوت است و همین تفاوت مواد اولیه در تولید، طرح و رنگ آن سبب تفاوت قیمت و کارکردش میشود. برتری یک کارخانه به تفاوت محصولاتش است، تولید کننده باید رضایت همه مشتریان بازار را جلب کند و کارخانه پتو گلبافت در زمینه تولید پتو گلبافت مدل فلورا، خیلی در این امر موفق بوده چون یک دسته از این پتوها به درد سرمایی ها میخورد و دسته دیگر مطلوب نظر گرمایی هاست و حتی واحد صنعتی گلبافت به موارد پزشکی و سلامت مصرف کنندگان هم توجه کرده و پتو ضد آلرژی تولید کرده است. اگر نظرات مشتریان در دیجی کالا در مورد خرید پتوی گلبافت مدل فلورا را بخوانید متوجه میشوید که این نوع پتو چقدر محبوب است. همه مشتریان از نرمی، لطافت، سبکی و رنگ بندی خوب و متنوع آن تعریف کرده و به آن تاکید کرده اند.

بهترین متریال برای تولید پتو

برای اینکه بدانید چه پتویی خوب است و تولیدکننده برای تولید پتو کارش را درست انجام داده یا نه. به ویژگی های پتو دقت کنید.

پتو گلبافت

ویژگی های یک پتوی خوب

  1. سبک و قابل حمل باشد.
  2. قابلیت گرم کردن بدن در مناطق سردسیر را داشته باشد.
  3. از سوی یک شرکت با برند معتبر به بازار عرضه شده و دارای ضمانت نامه باشد تا اعتماد مشتری را کامل جلب نماید.
  4. مواد اولیه استفاده در آن برای پوست های حساس، حساسیتی ایجاد نکند.
  5. نرم و لطیف باشد.
  6. طرح های به کار رفته در آن و رنگ زمینه اش زیبا باشد.
  7. به نسبت کیفیتش قیمت مناسبی داشته و خیلی گران نباشد.

دو کارخانه معتبر در زمینه تولید پتو که محصولاتشان دارای ویژگی های بالا هستند، کارخانه پتو نرمینه و پتو گلبافت که شعارشان بر رضایت مشتری است و تلاششان بر این است که مشتری را راضی نگه دارند.

از تاریخچه پتو گلبافت چه میدانید؟

گلبافت مدل فلورا

گروه صنعتی گلبافت در سال ۱۳۴۸ با تعداد کمی کارمند در زمینه تولید پتو تاسیس شد. ابتدا، در یک محیط خیلی کوچک در اصفهان فعالیت میکردند، اما به زودی شرکتشان گسترش کرد. چون موسسان آن در زمینه پیشرفت نساجی کشور ایده های خوبی داشتند و برنامه محور بودند. خلاصه که گروه صنعتی گلبافت فعل پشتکار را صرف کردند و این گزینه برای آنان هم جواب داد و پس از سه سال توانستند طرفداران خاص خود را پیدا کنند، در بازار دیده شوند و محیط کار خود را گسترش دهند. حدود نیم قرن از زمان تاسیس شرکت گروه صنعتی گلبافت میگذرد و روز به روز به محبوبیتش اضافه میشود. زیرا گروه صنعتی گلبافت مثل رایانه مدام در حال بروزرسانی هستند و هر ساله کالاها و محصولات جدید  و بروزی را عرضه میکند. کیفیت؛ شعار تولیدکنندگان این گروه است و تا به حال نشده کسی از کیفیت مرغوب جنسشان شکایت کند. محصولات گروه صنعتی گلبافت فقط در ایران استفاده نمیشود، بلکه در کشورهای پیشرفته مثل اسپانیا، آلمان، ایتالیا هم از آن استفاده میشود. پتوهای گلبافت یک برند معتبر در زمینه پتو و سرویس خواب است.

مشخصات انواع پتو گلبافت اصل

پتوهای گلبافت به صورت یک نفره و دونفره، در مدل های نوزادی، نوجوان، دخترانه، پسرانه به بازار عرضه میشود. پتوهای گلبافت بر اساس رنگ، طرح، اندازه و جنس به انواع مختلفی دسته بندی میشود.

  1. پتو گلبافت تک رنگ: الیاف مورد استفاده در پتو گلبافت تک رنگ پلی استر است. بسیار کم حجم و سبک و از آن به عنوان پتو مسافرتی استفاده میشود. طرح ساده ای دارد و دارای طیف های رنگی مطابق با هر سلیقه ای است.
  2. پتو گلبافت عروسکی: پتو گلبافت عروسکی با الیاف استاندارد و ضدحساسیت تولید شده اند. چون این پتوها به دلیل طرح های کارتونی و شادش برای نوزادان و نوجوانان استفاده میشود و لازم است طوری باشد که پوست لطیف و حساس نوزادان و نوجوانان دچار حساسیت نشود.
    گلبافت عروسکی
    پتو گلبافت عروسکی طرح های متنوع و رنگ های شاد و هیجان انگیزی دارد که توجه نوزاد و نوجوانان را بسیار جلب میکند، این پتوها اغلب به صورت یک نفره به بازار عرضه میشوند چون پتو گلبافت عروسکی یک نفره خریدار فراوانی دارد.
  3. پتو گلبافت طرح شکوفه: پتوهای گلبافت طرح شکوفه با طرح های شاد و متنوعش دیزاین اتاق خواب را جذاب تر میکند. جنس این پتوها بسیار لطیف و گرم است و باعث میشود که فرد خواب خوبی را با آن تجربه کند. این پتوها را با استفاده از الیاف ارگانیک و ضدآلرژی تولید میکنند تا بدن یا تنفس مصرف کنندگان هنگام استفاده از این پتوها دچار اختلال نشود.
  4. پتو گلبافت عروس: پتو گلبافت عروس گل برجسته از محبوب ترین برندهای پتو گلبافت و بسیار پرفروش است. طرح زیبای این پتوها، توجه خانم ها و آقایون سخت پسند را هم جلب میکند و بیشتر عروس خانم ها برای جهیزیه شان از این پتوها میخرند. پتو گلبافت عروس جنس لطیف و نرمی دارد و بسیار سبک است.
  5. پتو گلبافت راشل: این پتو، یکی از معروف ترین انواع پتو گلبافت صادراتی است که به سبب جنس نرم و لطیفش و طرح های جدید و متنوعش هم در داخل ایران و هم در کشورهای دیگر بسیار پرطرفدار است و پتو گلبافت جدید محسوب میشود، چون پتویی با کیفیت این پتو هنوز توسط واحد صنعتی گلبافت تولید نشده است.

پتوهای گلبافت دارای انواع دیگری هم هست و این چهار مورد از موارد پرطرفدارشان بود که لازم بود ویژگی هایشان را توضیح بدهم تا شما بتوانید پتوهای اصیل گلبافت را با بررسی ویژگی های آن بشناسید. پتوهای گلبافت ویژگی های دقیق تری هم دارند که بسیار مورد توجه متخصصان بخش تولید است که به شرح آن میپردازیم.

  1. در پتو کودک گلبافت از الیاف ضدحساسیت و آنتی باکتریال استفاده میشود تا از پوست کودکان مراقبت شود.
  2. مواد مورد استفاده در تولید پتو گلبافت الیاف پلی استر و الیاف اکریلیک اصل در انواع یک نفره و دونفره است.
  3. ابعاد استاندارد پتو گلبافت یک نفره ۲۲۰ در۱۶۰ سانتی متر است و ابعاد استاندارد پتو گلبافت دونفره ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر.

هنگام خرید پتو این ویژگی ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که پتو گلبافت اصل بخرید.

خرید مرغوب ترین انواع پتو گلبافت مدل فلورا

پتو گلبافت مدل مسافرتی فلورا پتویی است که به دلیل جنس نرم، لطیف و گرمای مطبوعش در هر مکانی مثل هواپیما، جنگل، ساحل، جاده و رختخواب، تنتان را گرم میکند.

 

گلبافت فلورا

پتو گلبافت مدل فلورا به طور کلی شامل چند مورد است:

  1. پتو پنبه‌ ای: الیاف این پتوها از نخ و پنبه است. به همین سبب خنک و سبک است و در فصل تابستان یکی از پتوهای محبوب پرطرفدار است.
  2. پتوهای ارگانیک: این پتوها برای افرادی که آلرژی دارند خیلی انتخاب مناسبی است؛ چون از نخ پنبه تولید شده اند و هیچ مواد پلمیری و صنعتی که ایجاد حساسیت کند در آن به کار نرفته است. به قولی یک پتوی ایمن است.
  3. پتوهای پشمی: جنس پتوهای پشمی از پشم بز و گوسفند است، بدیهی است که استفاده از پشم بز سبب تولید ضخامت در پتو شده و در نتیجه گرمایش آن هم بیشتر میشود. این مدل پتوها به درد فصول و مکان های سرد میخورند و خیلی خوب بدن مصرف کننده را گرم میکنند.

مواد اولیه به کار رفته در پتو ژله ای گلبافت فلورا از جنس نخ و پلی استر است. دلیل اینکه این مواد این پتوها را مرغوب کرده این است که نخ از بروز حساسیت در بدن فرد جلوگیری میکند و پلی استر سبب دوام و ماندگاری پتو میشود. استفاده از الیاف پلی استر باعث شده که پتو گلبافت مدل فلورا در برابر شست و شو مقاوم باشند و تغییر رنگ و اندازه ندهند. پس از شست و شو هم میتوانید با خیال راحت آن را روی بند مقابل آفتاب پهن کنید، چون نورخورشید هیچ تغییری در رنگ آن ایجاد نمیکند. رنگ بندی پتو گلبافت مدل فلورا به طور متنوع و مطابق با سلیقه هر مشتری است. همچنین طرح های بسیار متفاوتی دارد، مثلا اگر ساده پسندید میتوانید پتوهای با رنگ زمینه سنگین استفاده کنید و اگر عاشق طرح هستید، هر طرحی که خواستید در میان پتو گلبافت مدل فلورا پیدا میکنید. پتوهای مسافرتی گلبافت مدل فلورا اغلب یک نفره هستند و سایز استاندارد آن ۲۲۰ در۱۶۰  سانتی متر است، وزن کمی معادل۱۳۶۰ گرم دارد که با بسته بندی ۱۸۰۰ گرم میشود. به خاطر وزن سبکش در هر ساک و چمدانی جا میشوند و به راحتی میتوانید آن را در هر جا دنبال خودتان ببرید. یکی از رنگ های پرطرفدار در پتو گلبافت مدل فلورا رنگ یاسی است، پتو گلبافت مدل فلورا یک نفره یاسی به دلیل زیبایی رنگش و طرح های برجسته روی آن طرفداران زیادی دارد. گروه صنعتی گلبافت پتو گلبافت مدل فلورا را به طور گسترده و انبوه تولید و عرضه میکند؛ به قولی چه در طراحی و چه در تولید کلی ایده برای متنوع بودن محصولاتش به خرج داده تا پرچم پتو گلبافت مدل فلورا همواره بالا باشد. شما در هر رنگ، طرح، مدلی که بخواهید از پتوهای گلبافت مدل فلورا در آن موجود است.

فروش فوق العاده انواع پتو

گل بافت

پتو گلبافت و نرمینه یکی از برندهای معتبر است که از بهترین الیاف در تولید آن استفاده شده و به همین خاطر ضدحساسیت برای پوست های حساس، لطیف و گرم است. از دلایل مهم معروف شدن این برندها گستردگی و تنوع محصولاتشان است. این واحدهای صنعتی دارای مرغوب ترین پتوهای مسافرتی، تک نفره، دونفره، ساده و طرحدار، برجسته، نوزادی، نوجوان، دخترانه و پسرانه هستند و انواع دیگر بر اساس جنس، ضخامت، ابعاد، طرح و رنگ پس زمینه دارند. این پتوها به دلیل کیفیت و تنوع محصولاتش دارای فروش فوق العاده در بازار است و اکثر فروشندگان این پتوها را به طور عمده خریداری میکنند؛ زیرا همیشه برای پتوهای این برندها مشتری هستند، به هر حال مردم دنبال کیفیت و دوام و ماندگاری سرویس خوابشان هستند و در این زمینه تا به حال روی دست برندهای پتو گبافت و نرمینه نبوده است. از آنجا که سایت ما بدون واسطه این محصولات را از خود کارخانه خریداری میکند و با سود کمی و کاملا مقرون به صرفه آن را به مشتری میفروشد، در زمینه فروش این پتوها پیشرو تر از سایر واحدهای فروش است،

عرضه کنندگان عمده انواع پتو گلبافت مدل فلورا

عرضه کنندگان پتو گلبافت مدل فلورا در سراسر کشور وجود دارند که پتوهای گلبافت را از کارخانه میخرند و به مشتری عرضه میکنند. عرضه کنندگان محصولات واحدهای صنعتی تولید پتو به طور مستقیم و بدون واسطه به فروش میرسانند و به همین سبب محصول را با سود کم و قیمت مقرون به صرفه به مشتری میفروشند. بهترین راه برای خرید عمده انواع پتو گلبافت مدل فلورا ورود به سایت های فروش است. اما وقتی قصد خرید اینترنتی دارید همیشه این سوال در ذهنتان میآید که به قول عوامانه مبادا پول را بگیرند و جنس را تحویل ندهند. اما بگذارید همین جا یک تضمین بدهم این سایت دارای نشان اعتماد الکترونیکی و سال هاست در زمینه عرضه محصولات در حال فعالیت است و با واحد صنعتی پتو گلبافت قرارداد دارد، پس برای خرید بدون واسطه و آسان به سایت ما مراجعه کنید، محصول را انتخاب کرده و برای خرید اقدام کنید. چند روز بعد پتو را جلوی درب منزل تحویل بگیرید. سرعت در تحویل و رضایت مشتری شعار ماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *