توزیع کننده پتو یک نفره نرمینه

پتو از جمله کالاهایی است که در انواع مختلف، با نام های بسیار متنوع و شناخته شده ای به فروش میرسد. یکی از بهترین مارک های انواع پتو، پتوهای نرمینه است که در کنار کیفیت بالایی که دارد در هر نوعی بسیار نرم بوده و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه تولیدی های پتو تلاش میکنند تا محصولاتی را تهیه و عرضه کنند که بتواند سلیقه تمامی افراد در هر گروه سنی را جلب کنند. پتو نیز مانند سایر کالاهای خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هنگام خرید باید به این نکته توجه داشت که علاوه بر زیبایی در طرح و رنگ و ضخامت مناسب از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید شده باشد که ایجاد حساسیت نکند و خوابی راحت را برای شما به ارمغان آورد. انواع پتوهای نرمینه ارزان قیمت و باکیفیت مرغوب را میتوانید از مراکز خرید و فروش مختلف آنلاین و حضوری در ایران و حتی خارج کشور به راحتی تهیه کرده و از طراحی، لطافت، نرمی و کیفیت بالای آنها بهره مند شوید. در این مقاله سعی بر این است که خصوصیات پتوی یک نفره نرمینه را برای شما عزیزان مورد بحث قرار دهیم.

نحوه تشخیص پتو جنس خوب

نحوه تشخیص پتو جنس خوب

پتو دارای تنوع خیلی زیادی است که هر کدام دارای جنس ها و ویژگی های مختلفی هستند، برای تشخیص و خرید پتو در جنس خوب ابتدا باید به برند تولیدی آنها توجه کرد، توجه به کیفیت و نرمی و لطافت پتو نیز امر بسیار مهمی بوده است که در تشخیص جنس خوب بسیار کمک میکند، انواع پتوهای جنس خوب در بازار توسط فروشندگان مختلف عرضه میشوند که حتما باید برای تهیه آن از اصلی بودن مارک پتو و نرمی و لطافت آن اطمینان حاصل کرد و تا حد امکان از مکان های معتبر خریداری را انجام داد تا کاملا با اطمینان خاطر بالایی خرید آنها را انجام دهید. انواع پتوهای نرمینه و برندهای مختلف دیگر که بسیار شناخنه شده هستند، داری جنس مرغوبی بوده و به صورت اختصاصی و ویژه به مشتریان ارائه میگردند. تشخیص پتوی جنس خوب نیازمند دقت و توجه بالایی بوده و باید افراد با تجربه و کاربلدی برای خرید آنها قدام نمایند تا کالای مرغوبی خریداری شود، برای انجام بهترین و باکیفیت ترین خرید، پتوهای بازار در برندهای مختلف تولیدی میتوانید از مشاورین و نمایندگان فروش مختلف و همچنین اینترنت اطلاعات و راهنمایی های لازم را کسب نموده و پتویی عالی و بسیار خاص با مشخصات و ویژگی دلخواهتان در سراسر کشور و همچنین خارج از کشور تهیه و خریداری نمایید.

خصوصیات پتو نرمینه

خصوصیات پتوهای یک نفره نرمینه

انواع پتوهای یک نفره نرمینه با بهترین کیفیت ممکن تولید میگردند به طوریذکه در بازار با مشخصات خاص و بارزی شناخته شده و مورد حمایت، خرید و فروش قرار میگیرند. این پتوها دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند که با توجه به این مشخصات و ویژگی ها نظر مشتریان خود را جلب کرده اند، از جمله این مشخصات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
پتوهای یک نفره نرمینه دارای جنسی بسیار نرم و لطیف و همچنین مرغوب بوده، وزن بسیار سبکی دارند و به هیچ عنوان حجم زیادی را اشغال نمیکنند. قابلیت شست و شو در انواع ماشین لباس شویی را دارند و همچنین رنگ آنها پس از هر بار شست و شو ثابت میماند. ابعاد این پتوها۲۲۰ × ۱۶۰ سانتی‌متر و جنس آنها ۸۵% آکرولیک و ۱۵% پلی استر است. تمامی پتوهای یک نفره نرمینه، دور دوزی شده و ضد حساسیت هستند و در کارتن های دسته دار و بسیار زیبا بسته بندی شده اند. پتوهای یک نفره نرمینه دارای وزن۲۷۵۰ گرم است که به دلیل داشتن طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و مورد پسند حتی برای افراد مشکل پسند قابل استفاده به عنوان روتختی است.
داشتن طرح های شیک و برجسته مختلفی برای تمامی سنین با سلایق متفاوت و بسیاری از مشخصات دیگر، که با توجه به آنها پتوهای یک نفره نرمینه مشتریان بسیار زیادی در بازارهای داخلی و خارجی را جذب کرده و از پرفروش ترین برندهای پتو محسوب میشود، انواع پتوهای یک نفره نرمینه ممتاز و خاص را میتوانید با توجه به مشخصات آنها از بازارهای اصلی در اندازه های متنوع با توجه به نیاز و به سلیقه خود، تهیه نمایید و همچنین قیمت فروش آنها در هر نوع برند معتبر بسیار مناسب بوده و مشتریان میتواند بدون هیچ گونه نگرانی از صرف هزینه های بالا آنها را با خیال راحت خریداری نمایند.

انواع پتو نرمینه

انواع مختلف پتوی نرمینه

پتو نرمینه انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای فروش بالایی بوده و به صورت مستقیم و غیر مستقیم با قیمت فروش مناسب عرضه میگردد. پتوی نرمینه، به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند:
– پتوی پلی استر
– پتوی آکریلیک
بعد از این تقسیم بندی کلی، به زیر شاخه های هر یک از این دو دسته پتو میپردازیم:
– پتو پلی استر نرمینه: الیاف پلی استر بسیار نرم، سبک، ظریف، مقاوم در برابر نور خورشید است و همچنین هنگام شست و شو رنگ آن تغییر نمیکند. به خاطر همین پتوی یک نفره پلی استر نرمینه به عنوان پتوی کودک، پتوی روتختی، پتوی رو انداز مورد استفاده قرار میگیرد که در زیر به انواع آن اشاره کردیم.

  • پتوی نسیم
  • پتوی نسیم رویال
  • پتوی نگین
  • پتوی نگین رویال
  • پتوی نرمین گلدار
  • پتوی نرمین ساده
  • پتوی نرمین عروسکی
  • پتوی سروین گلدار
  • پتوی سروین ساده

پتو پلی استر نرمینه
باید مد نظر داشته باشیم که هر کدام از این مدل پتوهای معرفی شده هم، شامل دو سایز تک نفره و دونفره هستند و از طرفی ارائه شکل و طرح، کیفیت، وزن ها و ضخامت های مختلف هر یک از این مدل پتوها، باعث این امر شده است تا زمینه های مصرفی و قیمت های ارائه شده برای این محصولات نیز متغیر باشد.
– پتو آکریلیک نرمینه: یکی از الیاف هایی که در تولید پتوی یک نفره نرمینه مورد استفاده قرار میگیرد، الیاف اکریلیک است که این الیاف میتواند تاثیر مستقیم روی جنس و لطافت پتوی یک نفره نرمینه داشته باشد و از ویژگی های این الیاف میتوان به مقاومت در برابر آب رفتگی، طول عمر بالا، رنگ پذیری یک نواخت و با دوام زیاد و… اشاره کرد که در زیر به انواع پتوهای اکریلیک نرمینه اشاره میکنیم.

  • پتوی سوپر برجسته جعبه ای
  • پتوی ترمه ساده
  • پتوی وونلون جعبه ای نخ ژاپن
  • پتوی کودک برشی
  • پتوی نوزاد برشی

پتو اکریلیک نرمینه
تمام اینها مجموعی از تولیداتی است که شرکت پتوی نرمینه، موفق به تولید و عرضه آنها شده است. همچنین نمونه های دیگری از پتوی نرمینه نیز وجود دارد همانند:

  • پتوی طرح برجسته یک نفره نرمینه
  • پتوی یک نفره نرمینه عروسکی
  • پتوی دخترانه یک نفره نرمینه
  • پتوی نوزادی نرمینه
  • پتوی یک نفره نرمینه گل برجسته
  • پتوی یک نفره نرمینه ساده
  • پتوی یک نفره نوجوان نرمینه

که در این میان، نوع ساده این پتوها فروش و عرضه بالایی دارد. پتوی نرمینه ساده را با مراجعه به بازار خرید و فروش آنلاین و حتی کارخانه های تولیدی میتوانید به قیمت کارخانه، ارزان با کیفیت بسیار بالا تهیه کنید. همچنین نمایندگی های فروش مختلفی نیز در سراسر کشور وجود دارند که با قیمت کارخانه کالا را عرضه میکنند که طرفداران این برند میتوانند برای انجام خریدی عالی و به صرفه به آنها مراجعه کرده و با اطمینان کامل خرید خود را به آسانی انجام داده و پتوی ساده و در عین حال با کیفیت نرمینه را تهیه نمایند.

پتو طرح برجسته نرمینه

فروشگاه آنلاین پتوی یک نفره نرمینه عروسکی

یکی دیگر از خاص ترین و پرطرفدارترین پتوهایی که در کشور ما بسیار جلب توجه کرده، انواع پتوهای یک نفره عروسکی است. این پتوها در برندهای تولیدی مختلف و متفاوتی تولید میشوند که یکی از این برندها، برند تولید پتوی نرمینه است. فروشگاه های مختلفی به خصوص فروشگاه های آنلاین، فروشنده خاص ترین، زیبا ترین و مرغوب ترین پتوهای یک نفره نرمینه عروسکی هستند که آنها را به شکل عمده و تکی با سایزهای مختلف در طرح ها و رنگ های زیبا و بروز دخترانه و پسرانه عروسکی به فروش میرسانند. این فروشگاه ها کاملا معتبر بوده و از سایت های مورد اطمینان مختلفی خدمات مطلوبی را به افراد ارائه میدهند. مراکز فروش پتوی یک نفره نرمینه عروسکی به صورت آنلاین را بسیاری از طرفداران پتوی نرمینه شناخته و خرید خود را از آنجا انجام میدهند .شما خریداران عزیز نیز میتوانید با مراجعه به هر یک از این فروشگاه ها، این نوع پتو را با طرح های زیبا و مورد پسند خود را به آسانی تهیه کرده و در اسرع وقت آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

بهترین برند های پتو نرمینه ایران

بهترین مارک پتوی ایرانی

در میان تولیدکنندگان پتو، بعضی از شرکت ها به دلیل استفاده از دستگاه های برتر نساجی و رعایت استاندارد در زمینه تولید پتو، پتوهایی با کیفیت بالا تولید میکنند و از رقیبان خود در این زمینه پیشی گرفته اند. همانند شرکت نرمینه که با تولید پتوهای استاندارد و مناسب برای هر گروه و هر سلیقه ای یکی از بهترین و شناخته شده ترین مارک پتوی ایرانی در میان مردم است که سال هاست به دلیل با کیفیت بودن و قیمت مناسب اعتبار خود را در میان مصرف کنندگان حفظ کرده است. مطمئنا وقتی صحبت از پتوی با کیفیت میشود در ذهن همه پتوی نرمینه یکی از اولین و بهترین گزینه هاست.

صادرات پتوی یک نفره نرمینه گل برجسته

پتوی یک نفره نرمینه به دلیل داشتن استانداردهای جهانی به خصوص پتوی یک نفره نرمینه گل بر جسته، امکان این را فراهم آورده است که به کشورهای دیگر صادرات داشته باشد و نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز توجه زیادی را به خود جلب کند.

کیفیت پتو نرمینه

کیفیت پتوی یک نفره نرمینه گل رز صادراتی

پتوی یک نفره نرمینه گل رز صادراتی گلدار، یکی از انواع پتوهایی است که در کارخانه تولید پتوهای نرمینه تولید شده و صادرات بالایی به کشورهای مختلف خارجی دارند، پتوی یک نفره نرمینه گل رز صادراتی گلدار دارای کیفیت عالی برای صادرات بوده و همین موضوع باعث جلب رضایت مشتریان کالا در کشورهای مختلف خارجی شده است، پتوی یک نفره نرمینه صادراتی گل رز بسیار ارزان قیمت بوده و در عین حال باکیفیت درجه یک برند نرمینه گل رز با رنگ بندی ها و طرح های گل مختلفی به نقاط مختلف جهان توزیع میگردد. با توجه به صادرات بالای این کالا به کشورهای خارجی متقاضیان در این کشورها میتوانند بدون هیچ گونه مشکلی و به راحتی آن را یافته و اقدام به خرید پتوی مورد نظر نمایند. این پتو به دلیل داشتن طرح و رنگ های بسیار زیبا، کیفیت بالا و قیمت مناسب موجب شده است تا هر خریدار خارجی نیز از این کالا رضایت بالایی داشته و با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهد و این امر باعث میشود، تولید آنها نیز رونق بالایی یابد.

قیمت پتو نرمینه

قیمت خرید پتوی یک نفره نرمینه

پتوهای یک نفره نرمینه بر اساس کیفیت بالا، مرغوب بودن بافت پتو، داشتن طرح ها و رنگ های زیبا و مورد پسند تمامی سلیقه ها قیمت گذاری میشود و در کشور ایران تولید میگردد، همچنین به صورت ویژه و با آخرین قیمت روز بازار مورد عرضه قرار میگیرند. آخرین قیمت انواع پتوهای یک نفره نرمینه در بازار ایران با توجه به مزایای زیادی که دارد، بسیار مناسب بوده و به دلیل تولید بالای این پتوها قیمت روز آنها نیز کاملا مناسب است. قیمت پتوی یک نفره نرمینه برای تمامی مشتریان، در شهرهای مختلف کشور که قصد خرید به صورت عمده را دارند، با قیمت های یکسان، اعلام میگردد اما مسئله ای که سبب میشود تا قیمت پتوی یک نفره نرمینه در شهرهای مختلف، تا حدود زیادی نوسان داشته باشد، مربوط به هزینه های ارسال و باربری است. راه های زیادی وجود دارد که بتوان هزینه های مربوط به ارسال و باربری را برای شما عزیزان کاهش داد که یکی از این راه های پیشنهادی افزایش حجم خرید پتو است، با توجه به این مورد که هر چه تعداد سفارشات پتو از سمت مشتریان بالاتر باشد، هزینه های باربری نیز بین آنها سرشکن میشود، به همین دلیل شما عزیزان میتوانید با دوستان و آشنایانتان که قصد خرید پتوی یک نفره نرمینه را دارند هماهنگی لازم را انجام داده و خرید همه شما عزیزان به صورت یک جا و جمعی انجام شده تا باعث کاهش هزینه باربری شود.

فروشگاه های پتو نرمینه در ایران
فروشگاه های پتوی یک نفره نرمینه در ایران بسیار متنوع است که هر کدام از این فروشگاه ها دارای فروشندگان بسیار با تجربه و خبره بوده و کالاها را با آخرین نرخ بازار به مشتریان عرضه میکنند. انواع پتوها در برندهای مورد نظر را میتوانید با توجه به قیمت و نرخ روز با کیفیت بالا و عالی از بازارهای خرید و فروش آنلاین یا غیر آنلاین تهیه کرده و با رضایت کامل آنها را مورد استفاده قرار دهید.

آدرس کارخانه پتوی نرمینه کاشان

خط تولید پتوی نرمینه در شهر کاشان راه اندازی شده است که هم اکنون در حال رشد و رونق فعالیت های خود است. این شرکت در شهرک صنعتی راوند، راه اندازی شده است و در طی چند سالی که از زمان شروع فعالیت این کارخانه میگذرد، شاهد این امر هستیم که همه ساله، پیشرفت هایی در زمینه خط تولید و همچنین طرح و مدل پتوهای ارائه شده از سمت این کارخانه، ایجاد شده است.
وجود همین پیشرفت ها، باعث شده تا شاهد این مسئله باشیم که کارخانه پتوی نرمینه، هم اکنون به یکی از معروف ترین برندها در بازار ایران تبدیل شده است. خوب است بدانید که شرکت پتوی نرمینه با ارائه محصولاتی متنوع، به تک تک نیازهای شما مشتریان محترم، به درستی پاسخ میدهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *