5e95223ac9b3fcec0b7e3da2671a48ac کارخانه پتو نرمینه کودک با قیمت عالی

کارخانه پتو نرمینه کودک، این پتو ها را مطابق با آخرین استانداردهای روز و با قیمتی بسیار پایین تولید می‌کند به همین دلیل در بازار رقابت معمولاً از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است چرا که مشتریان می‌توانند علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا، از قیمتی مناسب نیز بهره‌مند شوند.

کارخانه پتو نرمینه کودک با قیمت عالی

مشخصات پتو نرمینه کودک درجه یک

مشخصات پتو نرمینه کودک درجه یک پتوی نرمینه قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارد و این یکی از مزیت های خوب آن محسوب می‌شود که می‌توان به راحتی آن را شستشو داد از طرف دیگر این پتوها بسیار نرم و راحت هستند به همین دلیل آن‌ها به آن ها پتوهای نرمینه می‌گویند پس بنابراین انتخاب چنین پتوهایی برای کودکان موجب لذت و آرامش برای خواب آن‌ها می شود.

این پتوها در جنس های مختلفی طراحی می‌شود در جنس پشمی و یا پشم شیشه ای شما می‌توانید با وجود انتخاب پتو با وزن سبک گرمای مورد نیاز را نیز برای کودک خود نیز فراهم سازید چرا که این پتو می تواند گرما را درون خود حفظ کند و مانع اتلاف گرما شود و از طرف دیگر به دلیل وزن سبک که دارد امکان حرکت برای کودک را به راحتی فراهم می سازد و وزن پایین آن یکی از مزیت های خوب برای کودکان محسوب می شود.

این پتوها همچنین در انواع دو لایه و تک لایه تولید می‌شود که نوع دو لایه آن مانع حساسیت های پوستی و تنفسی می شود و از طرف دیگر گرمای بیشتری را نیز به همراه می‌آورد ولی قیمت بیشتری دارد و این می‌تواند محدودیت‌هایی در خرید ایجاد کند.

از طرف دیگر در صورتی که پتوهای تمام پنبه ارگانیک را انتخاب کنید می توانید از حساسیت‌ به الیاف مصنوعی نیز رهایی یابید بنابراین در انتخاب این که کدام نوع جنس باید انتخاب شود می توانید با واحد مشاوران ما در ارتباط باشید تا ضمن بررسی نیاز شما پتوی مورد علاقه را در قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد کنند.

خرید متفاوت ترین طرح پتو نرمینه کودک

خرید متفاوت ترین طرح پتو نرمینه کودک جهت خرید پتو نرمینه کودک با شماره ای که در همین سایت قرار می‌گیرد می‌توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید و ضمن بهره بردن از مشاوره تخصصی در رابطه با کیفیت و انواع طرح های موجود بتوانید از ویژگی های ممتاز آن نیز برخوردار شوید و خریدی بسیار سودمند را از ما تجربه کنید.

ما همواره قیمت‌های بسیار مناسبی را برای عرضه پتو درجه یک در این سایت انتخاب می‌کنیم و نرخ‌های موجود در سطح بازار را برای عرضه در این سایت در نظر نمی‌گیریم و صرفاً هزینه های مقرون به صرفه تر را برای شما در نظر میگیریم.

1 دیدگاه

  • پتوی ترمیمه کودک واقعا لطفت بی نظری دارند و ضد حساسیت هستند الیاف به کار رفته داخلش جنس عالی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *