b442762878a662f5f0a43644a4272466 قیمت پتو نرمینه اصل تک رنگ

پتو نرمینه اصل تک رنگ با استفاده از بهترین مواد فرآوری می شود و در انواع رنگ بندی های شاد و جذاب و متنوع به بازار ارائه می گردد. وجود رنگ های گوناگون این امکان را به شما می دهد که متناسب با سلیقه، متناسب ترین پتو را انتخاب کنید و آنها را با کالای خواب خود ست نمایید.
قیمت پتو نرمینه اصل تک رنگ را می توانید از طریق سامانه فروش اینترنتی ما بدست آورید و در صورت داشتن هر گونه سوالی تماس بگیرید.

پتو نرمینه اصل تک رنگ با استفاده از بهترین مواد فرآوری می شود و در انواع رنگ بندی های شاد و جذاب و متنوع به بازار ارائه می گردد. وجود رنگ های گوناگون این امکان را به شما می دهد که متناسب با سلیقه، متناسب ترین پتو را انتخاب کنید و آنها را با کالای خواب خود ست نمایید. قیمت پتو نرمینه اصل تک رنگ را می توانید از طریق سامانه فروش اینترنتی ما بدست آورید و در صورت داشتن هر گونه سوالی تماس بگیرید. این قسمت از پاراگراف قابل ویرایش نیست.

قیمت پتو نرمینه اصل تک رنگ

مشخصات پتو نرمینه اصل چیست؟

مشخصات پتو نرمینه اصل چیست؟ پتو نرمینه یکی از محبوب ترین پتوهایی است که به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اما چه ویژگی هایی سبب محبوبیت بالای آنها گشته است؟ مشخصات پتو نرمینه اصل چیست؟
مدل پتوی نرمینه از بهترین جنس الیاف تولید شده است و به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد، کاملا ضد آلرژی است و هیچ نوع حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کند؛ از همین رو برای تمامی سنین کودک و بزرگسال مناسب است.

این پتوها دارای ظاهر مدرن تری نسبت به انواع پتوهای موجود در بازار هستند و با دارا بودن نمای زیبا و رنگ دلنشین و آرام بخش انتخاب بسیار عالی برای تمامی افراد می باشند. پتوهای نرمینه به صورت یک نفره و دو نفره تولید می شوند و بر اساس جنس به دو دسته اکریلیک و پلی استر تقسیم می شوند که هر یک دارای انواع گوناگونی هستند. مدل های پتو اکریلیک نرمینه شامل ساده، برجسته جعبه ای، برشی کودک، برشی نوزاد و … و مدل های پتو پلی استر شامل ساده، گلدار، رویال، عروسکی و … می باشد.
هر یک از این پتوها در وزن ها و ضخامت های گوناگونی وجود دارند که همین عوامل سبب متفاوت بودن قیمت نهایی آنها می گردد.
از جمله مشخصات دیگر پتوهای نرمینه می توان به مقاومت آنها در برابر رطوبت و خوردگی اشاره کرد که سبب عمر مفید آنها برای مدت مدیدی می گردد.

پتو نرمینه یکی از محبوب ترین پتوهایی است که به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

فروش پتو نرمینه اصل از درب کارخانه

فروش پتو نرمینه اصل از درب کارخانه کارخانه پتو نرمینه انواع پتوها را در مدل ساده و طرح دار به صورت بسته بندی و در کارتن های چند عددی ارائه می کند و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مراکز فروش، فروشگاه ها و مصرف کنندگان قرار می دهد.
فروش پتو نرمینه اصل از درب کارخانه این مزیت را برای خریداران عمده دارد که هیچ گونه هزینه اضافی در خرید پرداخت نکنند و بیشترین میزان سود را بدست آورند.
تمامی مدل ها و قیمت های خرید در قسمت مشخصات محصول درج شده است و در صورتی که شما قصد سفارش را دارید می توانید با کلیک بر روی هر آیتم به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

اما چه ویژگی هایی سبب محبوبیت بالای آنها گشته است؟ مشخصات پتو نرمینه اصل چیست؟ مدل پتوی نرمینه از بهترین جنس الیاف تولید شده است و به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد، کاملا ضد آلرژی است و هیچ نوع حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کند؛ از همین رو برای تمامی سنین کودک و بزرگسال مناسب است.

معرفی انواع مدل های پتو نرمینه

معرفی انواع مدل های پتو نرمینه تولیدکننده پتو نرمینه از بهترین مواد اولیه در تهیه این محصول بهره گرفته است. در تولید انواع پتو نرمینه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا نیز استفاده شده تا محصول نهایی از کیفیت مناسب برخوردار و رضایت مصرف‌کننده را جلب نماید. پتو نرمینه در مدل های ساده و نقش دار تولید و روانه بازار قروش می شود.

این پتو به صورت تک‌ نفره و دو نفره با ابعادی استاندارد طراحی شده و به عنوان بهترین و مرغوب‌ترین کالای خواب شناخته شده است. دور دوزی لبه های پتو موجب بالا رفتن استحکام، دوام و ماندگاری پتو نرمینه شده است. قابلیت شست و شوی آسان این پتو، از ویژگی های دیگر پتو نرمینه است.

ثبات رنگ در پتو نرمینه موجب شده است، این پتو پس از شست و شو تغییر رنگ ندهد. از ویژگی دیگر پتو نرمینه پرز ندادن این نمونه پتو پس از استفاده طولانی مدت است. همین امر موجب شده است، افرادی که دچار آلرژی و ناراحتی های تنفسی هستند، به راحتی بتوانند از این پتو استفاده کنند.

خرید عمده پتو نرمینه اصل از تولیدی

خرید عمده پتو نرمینه اصل از تولیدی خریداران عمده پتو اگر به دنبال خرید ارزان قیمت بهترین و مرغوب‌ترین پتو هستند، بهتر است پتو نرمینه را برای خرید انتخاب نموده و آن را مستقیما از مرکز تولید آن یا عرضه‌ کنندگان مستقیم پتو نرمینه اصل خریداری نمایند. خرید عمده پتو نرمینه از این مراکز به قیمت تولیدی کارخانه بوده و خریداران عمده اطمینان پیدا خواهند کرد که پتو اصل را با قیمت واقعی آن خریداری نموده و‌ تجارت پرسودی را برای خود رقم خواهند زد.

خریداران عمده اگر می خواهند خریدی آسان و بدون دغدغه داشته باشند، بهتر است پتو نرمینه را به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری نمایند. خرید آنلاین پتو نرمینه موجب کاهش هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی شده و‌خریداران عمده، خریدی مطمئن، آسان و مقرون به صرفه را تجربه خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *