639b711b785d180126ba781118c2d0b2 کارخانه پتو سربازی سپاه جنس نمدی

در کارخانه پتو سربازی سپاه جنس نمدی از بهترین نوع نمد ها برای تهیه این محصول استفاده می شود. معمولاً سایز پتو ها به صورت یک اندازه می باشند به این خاطر که بر روی تخت های یک نفره و بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این پتوها در بازار معمولا به رنگ قهوه ای یافت می شوند.

در کارخانه پتو سربازی سپاه جنس نمدی از بهترین نوع نمد ها برای تهیه این محصول استفاده می شود. معمولاً سایز پتو ها به صورت یک اندازه می باشند به این خاطر که بر روی تخت های یک نفره و بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این پتوها در بازار معمولا به رنگ قهوه ای یافت می شوند.

کارخانه پتو سربازی سپاه جنس نمدی

مشخصات اصلی پتو سربازی سپاه نمدی

مشخصات اصلی پتو سربازی سپاه نمدی این پتوهای سربازی سپاه نمدی دارای نرمی و لطافت بسیار بالایی می باشند که از لحاظ زیبایی نیز دارای ظاهری منحصر به فرد هستند. همچنین لازم به ذکر است که این پتو ها دارای رنگ بندی ها و طرح های گوناگونی هستند که در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در تهیه این محصولات از نمدهایی استفاده شده است که دارای کیفیتی بالا می باشند و همین موجب عمر و دوام طولانی تر این محصول شده است.

برای تولید این پتوها از نمد هایی استفاده می شود که ضد حساسیت بوده و فرد پس از استفاده از این محصولات دچار حساسیت های پوستی نمی شود.

یکی از بهترین مشخصات این محصولات این است که در تهیه و تولید آنها از الیاف نانو استفاده شده است که انواع باکتری بر روی آن از بین می رود. به دلیل این که این پتوها خیلی کم شسته می شوند بنابراین باید دارای جنسی باشند که باکتری درون آن ها نفوذ نکرده و از انواع بیماری ها جلوگیری نمایند.

بیشتر بخوانید: پتو نرمینه ژله ای

این پتوهای سربازی سپاه نمدی دارای نرمی و لطافت بسیار بالایی می باشند که از لحاظ زیبایی نیز دارای ظاهری منحصر به فرد هستند. همچنین لازم به ذکر است که این پتو ها دارای رنگ بندی ها و طرح های گوناگونی هستند که در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در تهیه این محصولات از نمدهایی استفاده شده است که دارای کیفیتی بالا می باشند و همین موجب عمر و دوام طولانی تر این محصول شده است.

برای تولید این پتوها از نمد هایی استفاده می شود که ضد حساسیت بوده و فرد پس از استفاده از این محصولات دچار حساسیت های پوستی نمی شود.

یکی از بهترین مشخصات این محصولات این است که در تهیه و تولید آنها از الیاف نانو استفاده شده است که انواع باکتری بر روی آن از بین می رود. به دلیل این که این پتوها خیلی کم شسته می شوند بنابراین باید دارای جنسی باشند که باکتری درون آن ها نفوذ نکرده و از انواع بیماری ها جلوگیری نمایند

خرید پتو سربازی سپاه با بهترین قیمت

خرید پتو سربازی سپاه با بهترین قیمت خرید پتو سربازی سپاه با بهترین قیمت از این مرکز می تواند برای خریداران این محصول مقرون به صرفه تر گردد. قیمت پتو سربازی با توجه به اندازه و نوع محصول متفاوت می باشد اما به طور کلی باید عنوان نمود که قیمت آن ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه در این مرکز به فروش می رسد.

البته باید ذکر شود که فروشندگان  نیز با کاهش دادن سود فروش خود این محصولات را در این نمایندگی با قیمتی پایین تر از نرخ اتحادیه به فروش می‌ رسانند و همین امر موجب شده که مشتریان بسیاری را برای خود جذب نمایند.

فروشندگان این مرکز با خرید مستقیم و بدون واسطه انواع مختلف پتو سربازی از کارخانه‌ های تولیدکننده آن ها را با قیمت بسیار مناسب تری به نسبت دیگر فروشگاه ها به شما عزیزان عرضه می کنند، بنابراین اگر شما نیز قصد خرید این پتوها را با بهترین کیفیت دارید می توانید به این فروشگاه  مراجعه کرده و پتوی مورد نظر خود را با کیفیتی بالا تهیه نمایید.

به دلیل مرغوبیت این کالا سالانه حجم بالایی از آن به کشورهای دیگر صادر شده و موجب سودآوری برای کشور ما نیز می گردد.

خرید پتو سربازی سپاه با بهترین قیمت از این مرکز می تواند برای خریداران این محصول مقرون به صرفه تر گردد. قیمت پتو سربازی با توجه به اندازه و نوع محصول متفاوت می باشد اما به طور کلی باید عنوان نمود که قیمت آن ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه در این مرکز به فروش می رسد.

البته باید ذکر شود که فروشندگان نیز با کاهش دادن سود فروش خود این محصولات را در این نمایندگی با قیمتی پایین تر از نرخ اتحادیه به فروش می‌ رسانند و همین امر موجب شده که مشتریان بسیاری را برای خود جذب نمایند.

فروشندگان این مرکز با خرید مستقیم و بدون واسطه انواع مختلف پتو سربازی از کارخانه‌ های تولیدکننده آن ها را با قیمت بسیار مناسب تری به نسبت دیگر فروشگاه ها به شما عزیزان عرضه می کنند، بنابراین اگر شما نیز قصد خرید این پتوها را با بهترین کیفیت دارید می توانید به این فروشگاه مراجعه کرده و پتوی مورد نظر خود را با کیفیتی بالا تهیه نمایید. به دلیل مرغوبیت این کالا سالانه حجم بالایی از آن به کشورهای دیگر صادر شده و موجب سودآوری برای کشور ما نیز می گردد.

ویژگی های پتو سربازی سپاه

ویژگی های پتو سربازی سپاه مدل های پتو نمدی دارای ویژگی ها منحصر به فردی می باشد که یکی از ویژگی های بارز پتو سربازی خاصیت گرما و ضخامت این پتو می باشد که موجب شده در فصل زمستان فروش زیادی داشته باشد و در میان مردم پرطرفدار است و جایگاه ویژه و مهمی را به خود اختصاص داده است.

انواع پتو های شتری سربازی از مرغوب ترین الیاف تولید می گردند و مناسب ترین پتو برای فصل سرد زمستان بوده و کاملا راحت و نرم می باشند. پرز های این پتو ها بلند می باشد و افرادی که تحمل سرمای زیاد را ندارند می تواند به راحتی این پتو ها را مورد استفاده قرار داده و دمای بدن خود را با استفاده از آنها افزایش دهند.

از نمونه های دیگر پتو های سربازی عبارتند از:

  • پتو سربازی نخودی
  • پتو سربازی سپاه
  • پتو سربازی مینک
  • پتو سربازی پلنگی یا ببری

که این پتوها بیشتر در پادگان های نظامی مانند ارتش، سپاه ، نیروی انتظامی، سیل زدگان، زلزله زدگان، آوارگان اردویی، امدادی، هلال احمر، بیمارستان ها، هتل ها و … استفاده های کاربردی دارد.

تولید این پتوها در کشور به صورت گسترده انجام می شود و به دلیل همین مصارف بالا از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشد و هم قیمت آن نیز مناسب و ارزان می باشد.

پتوهای نمدی در اندازه مختلف یک نفره، دونفره تولید می شوند و همچنین در رنگ ها و طرح های متنوع نیز راهی بازار می شوند که عبارتند از…

  • پتو سربازی شتری
  • پتو سربازی طوسی
  • پتو سرباز با طرح پلنگی و … که هر کدام در مکان ها مختلف قابل استفاده می باشد.

تولید انواع پتو سربازی سپاه با تنوع رنگ

تولید انواع پتو سربازی سپاه با تنوع رنگ تولید انواع پتو سربازی سپاه با تنوع رنگ از رونق و توسعه بسیار خوبی بهره مند است زیرا این محصول از بهترین و استاندارد ترین مواد اولیه و مواد خام تهیه می شود.

مجموعه ما سال های زیادی است که در تولید و فروش این محصول سابقه زیادی دارد و توانسته با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات با قیمت مناسب گامی بزرگ در جهت جلب رضایت عموم مردم بردارد و فروش خود را به حداکثر برساند.

این محصول فوق العاده بسیار زیبا و شیک می باشد تولید کننده پتو نمدی انواع این پتو ها برای دوران سربازی تولید نموده و روانه بازار می سازد. این واحد های صنعتی تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال می دارند.

دوران سربازی یکی از ایام خاص در زندگی هر جوانی است. برای این دوره ملزومات خاصی در اختیار این افراد قرار می گیرد که پتو یکی از این اقلام می باشد. تولید کننده پتو در کارخانجات صنعتی و بافندگی انواع این اقلام را تولید و به بازار معرفی می نمایند.

9 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    پتو سربازی فقط از همین رنگ ها دارین ؟؟
    رنگش خوبه ولی تنوع نداره دیگه من میخواستم اگه رنگ دیگه داره خریداری کنم؟

  • سلام
    چرا پارچه های سربازی جنسشون از نمد
    وقتی که امکانش هست از جنس های خوبی برخوردار باشه

  • من ازین پتو هاتون متنفرم چون یاد دوران سخت سربازی میوفتم نفروشین این پتو هارو ….ولی گرمای خوبی داره

  • سلام جنس پتوهای سربازی الیاف بسیارخوبی داردوبرای حمل ونقل هم خوب است برای سربازی هم عالیه میخام سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید

  • سلام پتو هایه سربازیتو ن برایه مصرف خانگی هم پیشنهاد مدهید
    منظورم این هست که از کیفیت
    خوبی بر خوردار هستند

  • سلام به تعداد بالا از این پتو هاتون رو میخواستم سفارش بدم
    میشه لطفا هزینه و طریقه سفارس رو راهنمایی بفرمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *