580df34edfe84a2b57c92eacb6ab0773 کارخانه تولید روبالشتی ترمه طرح سالار

تولید ترمه در این قدمت دیرینه دارد. در گذشته با استفاده از روش های دستی به ساخت و پرداخت ترمه می پرداختند که بسیار زمان بر بود و همین باعث بالا رفتن چشمگیر قیمت ترمه بود. اما امروزه با توجه به پیشرفت صنعت و تولید دستگاه های تمام اتوماتیک تولید ترمه به سطح انبوهی رسیده که با توجه به حجم بالای تولید شده می تواند پاسخگوی تقاضاهای متعدد این روبالشتی ترمه طرح سالار باشد.

کارخانه تولید روبالشتی ترمه طرح سالار

کیفیت ترمه به چه چیزهایی بستگی دارد؟

کیفیت ترمه به چه چیزهایی بستگی دارد؟ در واقع انواع روبالشتی سنتی در صورتی زیباست که نوع اصل و با کیفیت آن تهیه شود. روبالشتی طرح بته جقه ، روبالشتی بته خرقه ، روبالشتی بته کشمیری و… اگرچه به نوبه خود به دلیل استفاده از طرح های اصیل ایرانی در آن همچنان زیبا به نظر می آیند اما بخش عمده ای از زیبایی خود را مدیون کیفیت نوع ترمه به کار رفته در ترمه مصرفی در روبالشتی هستند.

درباره روبالشتی ترمه طرح سالار نیز این واقعیت مطرح است. عوامل متعددی سبب افزایش کیفیت ترمه می شوند. از جمله ی آن می توان به نوع دوخت روبالشتی ترمه طرح سالار اشاره کرد. اصولا نوع اصل و مرغوب آن به صورت مغزی دوخته و آماده تحویل می شوند و انواع دیگر دوخت وجه اصیل ایرانی ندارند.

دیگر عوامل موثر در این زمینه رنگ یکدست و یکسان پارچه روبالشتی ترمه طرح سالار است. رنگ زمینه پارچه روبالشتی باید در همه جای آن یک دست و یکسان به کار رفته باشد که نشان از مرغوبیت تارو پور ترمه دارد. به علاوه تهیه ی روبالشتی ترمه طرح سالار از فروشگاه های معتبر نیز می توان ما را در انتخاب نوع با کیفیت آن یاری کند.

خرید انواع روبالشتی ترمه طرح سالار

خرید انواع روبالشتی ترمه طرح سالار برای خرید انواع روبالشتی طرح ترمه سالار بهتر است با نقوش به کار رفته در آن بیشتر آشنا شویم: در این طرح ترنجی در مرکز قرار گرفته و بت جقه هایی در اطراف آن را احاطه کرده اند. در متن این طرح شلوغ و پرکار انواع بته های بادامی، قهر و آشتی، برهم سوار، شاه عباسی و … قرار گرفته اند که با پیچش این شاخه ها به هم متصل و مربوط می شوند.

در چهار گوشه این طرح بته های مادر بچه همراه با حاشیه ای ریز از بته هایی که گویی بر هم سوار قرار گرفته اند. همه اینها با حاشیه ای متشکل از بته های قهر و آشتی و پیچک های کوتاه آراسته شده است.

به نظر می آید با اطلاعاتی که درباره شکل و طرح روبالشتی ترمه طرح سالار یافته ایم حال زمان آن رسیده است که از یکی از مراکز معتبر خرید این محصولات آن را تهیه و از زیبایی چشم نواز آن در محیط منزل خود استفاده کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *