be70f189fb47cd7b08bf3aa3e5196cf2 نمایندگی پخش روبالشتی ترمه سنتی

در کشور ما ایران عمده ترین تولید کننده های روبالشتی ترمه سنتی از گذشته تا کنون استان های کرمان، یزد و اصفهان هستند که انواع و اقسام روبالشتی ترمه سنتی را تولید می کنند. به همین منظور برای توزیع هر چه بهتر این محصولات نمایندگی پخش روبالشتی ترمه سنتی در نظر گرفته شده است که از معتبر ترین و مهم ترین مراکز فروش این محصول محسوب می گردد. خرید از این نمایندگی ها ضمانتی برای کالای شما می باشد.

نمایندگی پخش روبالشتی ترمه سنتی

دکوراسیون سنتی با روبالشتی ترمه

دکوراسیون سنتی با روبالشتی ترمه یکی از علل محبوبیت این روبالشتی وجود طرح های اصیل سنتی و ایرانی بر روی آن است؛ نقوش زیبایی که بیانگر هنر اصیل ایرانی است.از جمله آن طلاکوب کردن، نقره کوب کردن و… است. برخی از نقوش کار شده و دکوراسیون های سنتی موجود در این روبالشتی عبارتند از:

  • بته جقه
  • گل شاه عباسی
  • بته خرقه ای
  • بته کشمیری

در دکوراسیون این روبالشتی سنتی برای خلق بته جقه از سرو ایرانی الهام گرفته شده است. در این طرح قسمت بالای سرو به سمت داخل خم شده که نشان از فروتنی ایرانی دارد. طرح گل شاه عباسی که به آن گلجام هم می گویند نماد خورشید است و در بسیاری از انواع روبالشتی ایرانی وجود دارد.

طرح بته خرقه ای که شکل و شمایلی نظیر کاج دارد به صورت تکی و یا دوقلو یا سه قلو کنار هم قرار می گیرند که در آن اندازه ی کاج ها از حد معمول بیشتر است؛ بنابراین به این نام شناخته می شود. طرح بته کشمیری نیز از کنار هم قرار رفتن دو بته غیر هم اندازه به وجود می آید.

توزیع انواع روبالشتی ترمه سنتی

توزیع انواع روبالشتی ترمه سنتی توزیع انواع روبالشتی ترمه سنتی و روبالشتی سنتی در نمایندگی های فروش آن انجام می پذیرد. توزیع این محصول همچنین در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها صورت می گیرد. برخی نکات که به ما در شناسایی نوع اصل روبالشتی ترمه سنتی کمک می کند در زیر آمده است:

  1. رنگ زمینه ترمه اصل در همه جای آن یکسان است و فقط رنگ نقوش موجود در آن متفاوت با سایر قسمت هاست.
  2. دوخت ترمه ابریشمی اصل معمولا به صورت مغزی دوزی بوده و کیفیت بالایی در دوخت آن مشاهده می شود؛ همین امر سبب عمر بالای روبالشتی ترمه سنتی می گردد.
  3. انتخاب فروشگاه های معتبر برای خرید روبالشتی ترمه سنتی نیز می توان به ما در خرید ترمه اصل کمک کند.

خرید روبالشتی ترمه از این جهت مقرون به صرفه است که جنسی مقاوم و ماندگار دارد؛ اما باید توجه داشت که در حین شستشوی آن از مواد شستشو دهنده ی ملایم و به میزان کم استفاده شود. همچنین به هیچ عنوان از اتو برای روبالشتی های سنتی استفاده نشود. رعایت همین نکات ساده می تواند طول عمر روبالشتی ترمه سنتی ما را افزایش دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *