38bc1c221e2519ba9625007ed89bec44 نمایندگی فروش مرغوب ترین جنس پتو لاله ایرانی

برندهای گوناگونی در کشورمان وجود دارند که انواع پتو را برای سنین مختلفی می سازند. یکی از این مارک های معروف، لاله مهرگان نام دارد که محصولات آن را می شود در هر گوشه از کشور تهیه کرد. این شرکت، کالای خود را با استفاده از نخ های متفاوتی می بافد و در طرح های مختلفی ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی فروش پتو لاله ایرانی، مرغوب ترین جنس آن را به دست آورید. گفتنی است که این کارخانه، پتوها را در ابعاد، طرح ها و رنگ های متنوعی وارد بازار می نماید و عرضه می کند. 

نمایندگی فروش مرغوب ترین جنس پتو لاله ایرانی

مرکز عرضه پتو لاله در مشهد

مرکز عرضه پتو لاله در مشهددر مشهد، مراکزی وجود دارند که در آن عرضه انواع پتو در برندهای مختلفی صورت می گیرد. شما می توانید با مراجعه به این بازارها، فروشندگان مختلفی را بیابید که ارائه دهنده پتو لاله، در طرح های گوناگون همچنین رنگ های متفاوتی هستند. پتو لاله مشهد، برای رده های سنی متفاوتی نیز ساخته و ارائه می گردد. 

روی هم رفته، این برند، کالای خود را با استفاده از نخ های متفاوتی می سازند. خریداران قادر هستند که با مراجعه به نمایندگی های انحصاری و یا فروشگاه های مختلف دیگری در سطح شهر، به صورت کلی و تکی پتوهای ساخته شده توسط مارک لاله را بخرند. خود این شرکت تولیدی هم فروش مستقیم پتو را انجام می دهد. 

شما می توانید پتو لاله مسافرتی، پتو لاله کره ای، پتو لاله نوزادی، پتو نوجوان لاله، پتوی زنبق لاله و سایر مدل های دیگر آن را از نزدیک مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید. 

روی هم رفته یکی از شرکت های بزرگ تولید پتو ایرانی، همین کارخانه است که در سراسر ایران تولیدات آن پخش و توزیع می شود. می توان پتو لاله اصفهان را نیز از بازارهای متعدد این شهر تهیه کرد. در هر حال، به دلیل کیفیت جنس پتو لاله است که بسیاری از خریداران به دنبال به دست آوردن محصولات این برند مطرح می باشند. 

تولید کنندگان اصلی پتو لاله مهرگان

تولید کنندگان اصلی پتو لاله مهرگانتولید کننده پتو لاله مهرگان، با استفاده از دستگاه هایی مدرن و همچنین الیاف گوناگون به ویژه اکریلیک، از جمله معتبرترین شرکت ها در عرصه تولید پتو به شمار می رود. این کارخانه، در بافت محصولات خود، استانداردهای ملی و بین المللی را رعایت کرده و به همین دلیل است که شاهد یک پتو ایرانی درجه۱ از جانب آن می باشیم. 

برای مثال، جهت چاپ انواع تصویر بر روی پتو، از بهترین رنگ ها کار می گیرد که با شستشو مداوم، از بین نمی رود. از طرفی کالایش سازگار با محیط زیست است. همین طور، دوخت حاشیه های آن از جنس ساتن است که به گونه زیگزاگی و توسط دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد. این کار به نوبه خود در ایران بین نظیر توصیف شده است. 

همچنین در هنگام بافت پتو از سه سیستم نخ کار گرفته می شود که این باعث می شود پرزها پتو به مرور زمان از بستر آن جدا نشود. از همه مهمتر این است که گواهی های معتبری از سوی مدیریت کیفیت جهانی اخذ کرده که همین مسئله سبب شده تا محصولاتی در خور توجه ببافد و پتو مرغوب صادراتی را نیز ارائه دهد. 

سایت خرید و فروش پتو لاله مدل اسپانیای

سایت خرید و فروش پتو لاله مدل اسپانیایبا مراجعه به اینترنت و بازدید از سایت های فروش مختلف، می شود مدل اسپانیایی پتو لاله را هم تهیه کرد. این طرح از محصول، یکی از زیباترین ها به شمار می رود و دارای رنگبندی ها و همین طور طرح های گوناگونی می باشد که می توانید به راحتی و با جستجویی ساده در مرورگرهای اینترنتی، پتوی مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید. 

اگر می خواهید که یک پتو ایرانی اصل را تهیه کنید، پیشنهاد می دهیم که حتماً این مدل را امتحان نمایید. برای سهولت خرید، می شود به سایت های خرید و فروش پتو لاله مراجعه کرد. این کارخانه، با بیشتر فروشگاه های آنلاین قرارداد دارد و از طریق آن ها است که محصولاتش را به سر تا سر کشورمان توزیع و پخش می کند. 

خرید به این طریق همراه با مزایایی است. برای نمونه شما با نرخ های مناسبی قادر خواهید بود که پتوهای این مارک را بخرید. همین طور، طرح پتو لاله در مدل اسپانیایی را در هر رنگی که خواسته باشید، می توانید به دست آورید. جانب دیگر پس از این که سفارش خود را به ثبت رسانید، فروشنده آنلاین آن را در اسرع وقت به دست تان می رساند. 

صادرات انواع پتو ایرانی درجه یک

صادرات انواع پتو ایرانی درجه یککارخانه پتو ساده و همچنین طرح دار، محصولات خود را علاوه بر این که در بازارهای سر تا سر ایران توزیع می کند، نوع درجه یک این کالای خواب کاربردی را به خارج از مرزها نیز ارائه می نماید. صادرات انواع پتو ایرانی به کشورهای مختلفی صورت می گیرد. در این زمینه افزون بر خود تولیدی ها، گروه های بازرگانی مختلفی هم فعالیت می کنند. 

آن چه برای شرکت های صادر کننده اهمیت دارد، این است که کیفیت پتو بالا باشد. این گونه می توانند با سایر برندهای خارجی رقابت تنگاتنگی داشته باشند. آن ها همین طور سعی شان بر این است تا بر اساس استانداردهای جهانی محصولات مرغوب را تهیه کرده و به کشورهای گوناگونی ارسال کنند که در این جا برخی از آن ها را نام می بریم: 

  • روسیه 
  • قطر 
  • عراق 
  • سوریه 
  • ترکمنستان 
  • افغانستان 
  • برخی از کشورهای اروپایی 
  • و غیره 

انواع پتو لاله نوجوان با قیمت فوق العاده

انواع پتو لاله نوجوان با قیمت فوق العادهپیش از این گفتیم که برند لاله، پتوهای خود را برای رده های سنی متفاوتی تولید می کند. در این جا به پتوهای نوجوان این شرکت می پردازیم که می توان با قیمت فوق العاده آن را از بازارهای متعددی خریداری کرد. این پتوها به دو دسته مدل کره و ارکیده تقسیم بندی می شوند و مناسب دختران و پسران نوجوان هستند. 

آن ها همین طور در سایز ۱۱۰*۱۵۰ ساخته شده اند که بر اساس استاندارد است. شما به عنوان خریدار انواع پتو نوجوان می توانید این محصول را در رنگبندی های بسیار متفاوتی تهیه کنید. همان گونه که می دانید، نوجوان ها به رنگ های متنوع و همین طور طرح های گوناگو علاقه ای شدید دارند که این مارک موضوع را به خوبی درک کرده است.

به همین دلیل شما در هر مدلی که بخواهید، می توانید برای دختران و پسران نوجوان خود، پتوهای لاله را انتخاب کرده و آن را با نرخ های مناسبی نیز تهیه کنید. 

این پتوها اصولاً با عکس هایی از طبیعت و شخصیت های گوناگون کارتونی طراحی شده اند که می شود به تام و جری، ملکه برفی، خرسی ها، فوتبالیستان، بن تن و غیره اشاره کرد. خلاصه این که شما در هر جایی که باشید، به راحتی می توانید به فروشگاه های گوناگون سر زده و خرید پتو نوجوان لاله را با بهترین قیمت ها انجام دهید. 

بهترین شرکت تولید پتو ایرانی طرحدار

بهترین شرکت تولید پتو ایرانی طرحدارپتوهایی که در ایران از جانب شرکت تولیدی وارد بازار می گردد، در دو دسته قرار می گیرند: طرح دار و ساده. 

نوع ساده، اغلب یک دست هستند و تنها رنگ های شان با هم دیگر فرق دارد؛ ولی نوع طرح دار که طرفداران زیادی دارد، مدل های گوناگونی را دارا می باشد. از آن جمله می شود به گل ریز، گل درشت، گل برجسته، ستاره ای، طرح طبیعت و ده ها مورد دیگر اشاره کرد. 

در این حوزه، بهترین شرکت های ایرانی فعالیت می کنند. آن ها می کوشند تا هر از چندگاهی مدل های جدیدی را نیز وارد بازار کنند و به این ترتیب، تنوع بیشتری کالای شان داشته باشد. هم اکنون هم با مراجعه به مراکز فروش کالای خواب، در حد بسیار زیادی می توان طراحی های متفاوتی از پتوها را مشاهده نمود. 

این طرح ها و رنگ ها آن قدر زیاد هستند که گاهی مشتری برای تهیه، دچار دو دلی می شود. در هر صورت، می شود با سر زدن به مراجع مختلفی که در زمینه ارائه کالای خواب فعالیت می نمایند، بهترین طرح های پتو را از آنان تهیه کرد. 

پتو لاله صادراتی با قیمت ارزان

پتو لاله صادراتی با قیمت ارزانبرند لاله، محصولات خود را به کشورهای گوناگونی صادر می کند. در بالا به این موضوع اشاره کردیم و حتی نام برخی از کشورها را که وارد کننده پتوهای ایرانی هستند را نیز ذکر نمودیم. باید گفت، پتوهای صادراتی لابه با قیمت ارزان از جانب این شرکت ارائه می گردد. 

البته شمایی که برای صادرات می خواهید پتوهای این برند را تهیه کنید، بهتر است که به مراجع اصلی و معتبر سر بزنید. طبعاً اگر به شکل عمده ای کالایی را بخرید، می توانید تخفیف های ویژه خوبی از فروشنده بگیرید. همین طور قادر خواهید بود که پتو لاله دو نفره و تک نفره را هم به دست آورید و برای صادرات آماده اش کنید. 

در هر صورت، با بهترین قیمت پتو لاله را خواهید توانست که با مراجعه به شعب و همچنین سایت های معتبر اینترنتی، تهیه کنید. 

فروشنده برتر پتو لاله نوزادی

فروشنده برتر پتو لاله نوزادیپتو لاله نوزادی را فروشندگان برتر گوناگونی در سر تا سر ایران توزیع و پخش می کنند. این گونه از محصول نیز مانند نوع نوجوان در مدل کره و ارکیده ارائه می گردد. آن را همین طور در ابعاد ۸۰*۱۱۰ بافته و به بازار عرضه می کنند. 

این نوع از محصول نیز در رنگ های بسیار متنوع و طرح های گوناگونی عرضه می شود که مطابق با سوق سلیقه نوزادان و مناسب برای آن ها تولید شده اند. از آن جمله می شود به مدل خرسی، تام و جری، اردکی، ماهی منو و دری، آدم برفی، گربه و غیره اشاره نمود. 

هر کدام از این پتوها از نخ های متفاوتی ساخته شده اند و در همین حال، نرخ های شان هم با هم دیگر فرق می کند. 

معرفی انواع پتو لاله با کیفیت

معرفی انواع پتو لاله با کیفیتبرند لاله، اغلب از نخ آکریلیک جهت تولید پتوها استفاده می کند. به همین دلیل است که یکی از تولیدی های مطرح به شمار می رود و پتوهای آن از کیفیت خوبی برخوردار می بشاند. از جانب دیگر، پتوهایی که این برند ارائه می دهد، بر اساس استانداردها ساخته شده اند. 

آن ها در مقابل شستشو مقاوم هستند، رنگرزی خوبی شده اند، ابعاد شان در هنگام شستن تغییر نمی کند و در برابر کشش و همچنین فشار نیز مقاومت بالایی دارند. 

شما هم هنگام خرید این پتوها توجه به همین مواد داشته باشید. می توانید با مراجعه به فروشنده پتو ایرانی، محصولات این برند را در انواع گوناگونی تهیه کنید. 

آشنایی با تمام طرح های پتو لاله

آشنایی با تمام طرح های پتو لالهیکی از ویژپی های شرکت تولیدی پتو لاله این است که در طرح های گوناگونی کالای خود را به بازار عرضه می کند. به چند مدل در بالا اشاره کردیم. یکی از پتوهای معروف این کارخانه، راشل نام دارد که از الیاف بخصوصی بافته شده و حتی بایستی در هنگام شستشو با دقت دستورالعمل های آن را در نظر گرفت. 

همین طور این برند در مدل های پتوی طرح پوست و یکنفره عروسکی را نیز ارائه می دهد که خریداران زیادی دارد. اما مدل های دیگری هم دارد که در این جا به تمام طرح های آن می پردازیم. این کارخانه در مدل های زیر کالای خود را ارائه می کند: 

  • پتوی گل لاله 
  • پتوی ارکیده 
  • پتوی سوپر لاله 
  • پتوی مینا 
  • پتوی کلاسیک 
  • پتوی مدل اسپانیایی 
  • پتوی مدل کره 
  • پتو نسترن 
  • و غیره طرح های ویژه تولید شده توسط این برند 

معرفی پتو لاله مسافرتی ویژه

معرفی پتو لاله مسافرتی ویژهپتوهای مسافرتی، نوع خاص از محصول به شمار می روند. آن ها را به شکل نازک تولید می نمایند که همین امر باعث می گردد تا وزنی سبک داشته باشند و به راحتی قابل حمل شوند. 

از طرفی، پتو لاله مسافرتی ویژه هم ضمن این که همین ویژه گی سبک بودن را دارد، مقاوم، دارای مدل های گوناگون و رنگبندی های مختلفی است. همین طور لطیف و ملایم می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است. شما می توانید آن را به جزء مسافرت، در فصول گرم تر نیز مورد استفاده قرار دهید. 

حالا که این پتوها را معرفی کرده ایم، می توانید با سر زدن به مراجع گوناگونی آن را به راحتی انتخاب کرده و سفارش خرید را بدهید. 

خصوصیات پتو دو نفره لاله مهرگان

خصوصیات پتو دو نفره لاله مهرگانپتو دونفره لاله مهرگان، از خصوصیات زیادی دارد. اول این که در ابعاد استاندارد تولید می شود و از بهترین نخ ها نیز در ساخت آن کار می گیرند. همچنین طرح هایی زیبایی دارد و توسط گروه های متخصص مدل های آن ارائه می گردد. 

همچنین رنگبندی فوق العاده ای را نیز دارا می باشد که در این جا به چند نمونه از این رنگ ها اشاره می کنیم: 

  • پتو دونفره در رنگ سرمه ای 
  • پتو دونفره در رنگ قهوه ای
  • پتو دونفره در رنگ نسکافه ای 
  • پتو دو نفره با رنگ زرشکی 
  • پتو دو نفره با رنگ سبز 
  • پتو دو نفره رنگ های ترکیبی 
  • و محصولاتی از این قبیل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *