dc55143d323341e28b22df59a155b760 مرکز فروش پتو افرا با بهترین قیمت در ایران

از کالای خواب بسیار کاربردی در چهار فصل سال، پتوها هستند. آن ها را در طرح ها، رنگ ها، کیفیت ها و ابعاد گوناگونی تولید کرده و روانه بازار می نمایند. در این زمینه، برندهای متفاوتی فعالیت می کنند که یکی از آن ها افرا نام دارد. پتوهای این مارک برتر، مزیت های مختلفی را دارا می باشند. در هر صورت، شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش پتو افرا، آن را در هر جایی از ایران که هستید با بهترین قیمت تهیه کنید. تولید کننده این برند، برای نوزاد، بزرگسالان، دختران و پسران پتوها را بافته و عرضه می کند. 

مرکز فروش پتو افرا با بهترین قیمت در ایران

فروشنده برتر پتو افرا درجه یک

فروشنده برتر پتو افرا درجه یکجهت تهیه نوع درجه یک پتوهای تولید شده توسط برند افرا، باید به فروشنده برتر مراجعه کرد. چنین عرضه کنندگان در جای جای ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را ارائه می دهند. آن ها عرضه پتو افرا را به شکل انحصاری انجام می دهند. از جانب دیگر، می شود به فروشگا های آنلاین متعددی هم در زمینه تهیه این کالای خواب مراجعه کرد. 

ولی، یکی از مراجع معتبر دیگر، نمایندگی پتو افرا است. آن را در برخی از کلان شهرها می شود پیدا نمود و خرید را در انواع متفاوتی انجام داد. در هر صورت، این مارک معروف پتو، در تنوع بالایی محصولاتش را می بافد و در بازار ارائه می کند. نوع درجه این کالا، مشخصات ویژه ای دارد که در این پایین به چند نمونه از آن اشاره می کنیم: 

  1. از مواد اولیه خوب تولید شده اند. 
  2. با دوام هستند. 
  3. حساسیت زا نمی باشند. 
  4. برای تمام رده های سنی قابل استفاده اند. 
  5. در تنوع بالایی تولید می شوند. 
  6. نرم و لطیف اند. 
  7. قابل شستشو اند و رنگرزی خوبی دارند. 
  8. و غیره 

تولید انواع پتو های ایرانی طرحدار

تولید انواع پتو های ایرانی طرحدارپتو ایرانی را تولیدی های متعددی می سازند و روانه بازار می کنند. با مراجعه به مرکز پخش پتو، هم می توانید با مارک های گوناگونی که تولیدات شان در داخل کشور صورت می گیرد آشنایی حاصل کنید و همین این که مدل ها و طرح ها متفاوت محصولات آن ها را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت پسند، خرید خود را هم انجام دهید. 

کارخانه پتو ایرانی، برای این که بتواند محصولاتی در خور توجه و در همین حال شیک و زیبا را تولید نماید، به آن طرح ها و رنگ های متنوعی می دهد. از جمله طرح هایی که می شود در مراکز داد و ستد پتوها را به دست آورد، نوع برجسته، گل ریز، گل درشت، فانتزی، سه بعدی، نقش شخصیت های کارتونی، افراد مشهور و غیره هستند. 

به نوعی برای هر رده سنی ای شرکت های بافنده، محصولات شان را طراحی می کنند که به این ترتیب، همه می توانند از آن استفاده کنند. اگر می خواهید پتو درجه یک با بهترین مدل و طراحی را به دست آورید، بهتر است که سری به مراجع با اعتبار بزنید. آن ها در همه جای ایران فعالیت می نمایند و کالای داخلی را هم عرضه می دارند. 

کارخانه های تولیدی پتو در کشورمان، از جمله بهترین تولیدی ها در منطقه به شمار می روند و محصولات شان نه تنها در بازار داخلی، بلکه در خارج از مرزها هم فروش خوبی دارد. 

قیمت خرید بهترین نوع پتو افرا

قیمت خرید بهترین نوع پتو افرابرند افرا، بهترین نوع پتو را تولید به بازار عرضه می دارد. از طرف دیگر، در کنار انواع پتو ایرانی، محصولات این مارک، نرخ های متفاوتی را نیز دارا می باشد. می توان با مراجعه به شرکت بزرگ پتو افرا، تازه ترین نرخ ها را به دست آورد. البته به این شکل می شود قیمت انواع پتو را به شکل عمده تهیه کرد. 

اما راه های گوناگونی را می شود در پیش گرفت تا نرخ های جدید را به راحتی به دست آورد. مثلاً می توان به سایت های اینترنتی مراجعه نمود. در این سایت ها آسان و بدون دغدغه قیمت ها را قادر خواهید بود که مشاهده کنید و در کنار این، به خرید محصول هم بپردازید. در کل، تولیدی پتو افرا محصولاتش را بر اساس فاکتورهای به خصوصی ارزش گذاری می کند که در این جا به چند نمونه از آن اشاره می نماییم:

  • کیفیت الیاف به کار رفته در پتو 
  • مدل و رنگ آن 
  • نوع خرید 
  • نوع بسته بندی 
  • سایزهای متنوع 
  • و غیره 

خریدار بدون واسطه انواع پتو های ایرانی

خریدار بدون واسطه انواع پتو های ایرانییکی از راه هایی که می شود پتوها را با قیمت ارزان و در همین حال کیفیت بالا به دست آورد، مراجعه مستقیم به کارخانه های تولیدی می باشد. این شرکت های ایرانی، محصولات خود را به صورت بدون واسطه در دسترس عموم قرار می دهند. البته آن ها از طریق دفاتر فروش خود جوابگوی مشتریان شان هستند. 

از طرفی، خریدار برای این که بدون واسطه انواع پتوها را تهیه کند، می تواند به شعب رسمی این تولیدی ها هم مراجعه نماید. آنان نیز به همان نرخ و کیفیتی که شرکت محصول را ارائه می کند، کالا را به فروش می رسانند. در هر صورت خرید بدون واسطه مزیت های متفاوتی دارد که در این جا به آن اشاره کردیم. 

شما چه پتوی تکی را بخواهید بخرید و یا این که آن را به صورت عمده تهیه کنید، به یکی از این مراجع می توانید سر زده و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. 

در حال حاضر، امکان این که به صورت مستقیم خرید را بدون این که واسطه ای در میان باشد، می شود از طریق آنلاین نیز به دست آورد. امروزه سایت های زیاد اینترنتی در این حوزه کار می کنند و محصولات همه شرکت های ایرانی را عرضه می دارند. در این سایت ها، تنوع هم زیاد دیده می شود و کالا را به همه جای کشور ارسال می دارند. 

ویژگی و کاربرد پتو افرا کیفیت بالا

ویژگی و کاربرد پتو افرا کیفیت بالایکی از ویژگی های بارز پتوهای افراد، تنوع بالای آن است این که می توان در هر چهار فصل، این کالای خواب را از همین برند تهیه کرد. همین طور برای تمام اقشار جامعه از کودک تا کهنسال، پتوهای خود را طراحی می کند و عرضه می دارد. این یکی دیگر از مشخصات بارز این برندها معروف در زمینه تولید انواع کالای خواب می باشد. 

روی هم رفته، شما می توانید پتو افرا نوزادی و پتو افرا چهار فصل را در هر جایی از کشور که باشید با مراجعه به مراکز معتبر تهیه کنید. 

این مارک، محصولاتش را با کیفیت بالا ارائه می دهد و می شود از آن در فصول مختلفی استفاده کرد؛ زیرا که برای هر چهار فصل، پتوها را طراحی می کند. همین طور می توان پتو افرا یکنفره و دونفره را هم همین برند تهیه کرد که هر کدام شان از نظر سایزبندی با هم دیگر فرق های اساسی دارند. 

در هر صورت، شما بهترین پتو افرا را می توانید از راه های گوناگونی به شکل کلی و جزئی به دست آورید و خواب خوش، گرم و راحتی را با آن داشته باشید. 

عرضه پتو افرا به قیمت کارخانه

عرضه پتو افرا به قیمت کارخانهبا مراجعه به فروشگاه پتو افرا، می توان آن را به قیمت کارخانه هم به دست آورد. قابل ذکر است که این شرکت، محصولات خود را در سایزهای گوناگونی ارائه می دهد. در این جا به چند نمونه اشاره می کنیم: 

  • پتو یک نفره در سایزهای ۱۵۰*۲۲۰ و ۱۶۰*۲۲۰ 
  • پتو دو نفره در سایزهای ۲۴۰*۲۰۰ و ۲۴۰*۲۲۰ 
  • پتو کودک در سایزهای: ۱۱۰*۱۴۰ و ۸۰*۱۱۰ 

البته می شود در ابعاد مختلف دیگری هم محصولات این شرکت را به دست آورد. در هر صورت، خرید عمده پتو یا نوع تکی آن را از این برند می توان از عرضه کنندگان مختلفی که در مراکز گوناگونی فعالیت می کنند، به دست آورد. آن ها حتی پتو صادارتی افرا را هم ارائه می کنند که می شود، این نوع با کیفیت را هم با نرخ های مناسبی تهیه کرد. 

در کل، برای به دست آوردن پتوهای افرا آن هم به قیمت کارخانه، بهترین روش این است که به مراجع اصلی سر بزنید. آن ها شعبه های رسمی می باشند و در همین حال سایت های معتبری می باشند که در زمینه ارائه محصولات این شرکت فعال می باشند. از آن ها به سادگی می شود یک پتوی خوب و کاربردی را به دست آورد. 

اگر به کیفیت، رنگ، طرح و همین زیبایی پتو فکر می کنید، بد نیست که محصولات این شرکت را مشاهده کنید. 

راهنمای انتخاب پتو ایرانی جنس خوب

راهنمای انتخاب پتو ایرانی جنس خوببرای انتخاب و خرید پتو ایرانی جنس خوب، در گام نخست باید به این مسئله فکر کنید که چقدر می خواهید هزینه کنید و این که در چه ابعادی نیاز دارید؟ پس از آن به جستجوی برندهای متفاوت بپردازید. طبعاً آن شمار از مارک هایی که نام آشنا هستند، محصولات شان را نیز با درجه بندی کیفی بالای و همچنین تضمین شده به فروش می رسانند. 

از طرفی، به مراجع مورد اطمینان که سر بزنید، آن ها پتوهایی را که از جنس های بسیار خوبی تولید شده اند، برای تان معرفی می کنند. همان گونه که می دانید، بیشتر پتوها از جنس های پشم شیشه، پنبه، پلی استر، آکریلیک و غیره بافته شده و در مدل های و طرح های گوناگونی ارائه به بازار می شود در دسترس همگان قرار می گیرد. 

کاربرد اصلی یک پتو این است که کاملاً تن را در هنگام خواب بپوشاند و در همین حال، آن را از سرما محافظت کند. چنین پتویی حتماً باید از یک جنس خوب ساخته شده باشد. در حال حاضر، بیشتر پتو ها یا از نخ های پلی استر و یا آکلریلیک ساخته می شوند که بهتر است شما نیز از نوع دوم استفاده کنید. 

برای این منظور می شود در هنگام خرید، دستی روی پتو کشید. پلی استرها زیرتر می باشند و همچنین پرزهای شان به یک بغل می خوابند؛ ولی نوع آکریلیک این گونه نیست.

از طرفی، تنها این موضوعات مهم نیستند؛ بلکه امروزه به طراحی و همچنین رنگ آن هم اهمیت ویژه ای می دهند که یک محصول خوب، بهترین مدل ها را دارا می باشد. 

مشخصات پتو افرا سفری

مشخصات پتو افرا سفریپتو سفری افرا از جنس های متنوعی ساخته می شود. بیشتر آن را می توان از جنس پلی استر تهیه کرد. آن ها ضخامت کمتری دارند، سبک می باشند و در همین حال لطافت و نرمی شان زبان زد است. اگر این موارد برای تان اهمیت دارد، توصیه می کنیم که کالای این برند را بخرید. 

از طرف دیگر، تنها استفاده از این پتوها در مسافرت نمی باشد؛ بلکه شما می توانید در فصل های گرم نیز به دلیل نازک بودن آن، از این پتوها استفاده کنید. برند افرا این کالا خواب را در رنگ ها و همین طور طراحی های متنوعی وارد بازار کرده است. 

خرید پتو افرا چهار فصل ویژه

خرید پتو افرا چهار فصل ویژهیکی از مدل های متفاوت پتوهای ساخته شده توسط برند افرا، چهار فصل یا هان “Four season” نام دارد. این پتو را کارخانه به شکل تک لایه و دو لایه تولید می کند که می شود از نوع یک لا، در فصولی که گرم تر هستند استفاده کرد و از مدل دو لایه در فصل های سرد زمستانی. 

برای خرید مدل چهار فصل ویژه افرا، می شود گزینه های مختلفی را انتخاب کرد. برای نمونه، به مرکز خرید و فروش کالای خواب سر زد. در این مراکز، فروشندگان متعددی فعال می باشند. از طرفی، سایت های زیادی محصولات این کارخانه را به فروش می رسانند. آن ها هم گزینه خوبی برای تهیه پتوها هستند. 

تولید انواع پتو برند افرا با طرح های جدید

تولید انواع پتو برند افرا با طرح های جدیدیکی از خصوصیات بارز پتوهای تولید شده توسط شرکت تولید برند افرا، این است که به طرح کالا ارزش می گذارد. سعی کارخانه بر این است تا بتواند هر از چندگاهی، طرح های جدیدی از محصولاتش را وارد بازار کند. اگرچه ما بیشتر در رنگ های متفاوت این کالا را مشاهده کرده ایم تا این مدل های گوناگونی داشته باشد. 

اما طرح های گل برجسته و ساده را هم ارائه می دهد. در مورد پتوهای مسافرتی آن نیز می شود گفت طراحی های بیشتری را دارا می باشند و از ترکیبات رنگ زیادی استفاده شده است. خلاصه این که در این رنگ ها می توان پتوهای افرا را تهیه کرد: 

  • زرشکی
  • زرد
  • آبی
  • فیروزه ای
  • قهوه ای
  • کرم
  • و غیره 

معرفی بهترین پتو های ایرانی ارزان

معرفی بهترین پتو های ایرانی ارزانپتوهای ایرانی، توسط شرکت های گوناگونی ساخته می شوند که زیر نام برندهای متفاوتی عرضه می گردند. 

هر کدام از این کارخانه ها، سعی شان بر این است تا کالایی در خور توجه و در همین حال ارزان را ارائه دهند. اگر بخواهیم معرفی ای از بهترین برندها در این عرصه داشته باشیم، می توانیم به پتوی افرا اشاره کنیم که در این مطلب به شکل مبسوطی درباره کالاهای آن صحبت کردیم. 

از طرف دیگر، در کنار پتوهای ایرانی ارزان، برخی از شرکت ها وارد کننده پتو خارجی هم هستند که با نرخ های خوبی به بازار عرضه می کنند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *