پتو لاله مدل زنبق

پتو لاله مدل زنبق را می توان یکی از بهترین پتو های موجود در بازار ایران و محصول داخلی دانست که دارای درجه کیفی استاندارد بوده، کارخانه لاله مهرگان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پتو در سال ۱۳۷۷فعالیت خود را شروع کرده است.

کارخانه در شهر قم واقع شده است و مجموعه دیبا بافت نگار با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا پتو های خود را تولید می کند و پخش پتو مدل زنبق که توسط شرکت دیبا بافت نگار تولید و پخش می شود دارای طرح های جذابی است.

پتو لاله مدل زنبق را از فروشگاه های معتبری در سطح کشور می توان خریداری کرد. پخش این پتو های زیبا معمولا از طریق نمایندگی های با سابقه انجام می گیرد.

پتو به عنوان یکی از ابزار های لازم برای خواب راحت تعریف می شود.

اگر این ماده گرم کننده در محیط اتاق خواب وجود نداشته باشد افراد نمی توانند خواب آرامی را سپری کنند و استراحت مناسبی را انجام دهند به همین دلیل فروشگاه های زیادی پخش پتو را به عهده گرفته است تا مردم به توانند به راحتی و با فراق بال کامل استراحت خود را انجام دهند.

عرضه کنندگان مستقیم پتو لاله مهرگان زنبق گلدار

 

پتو لاله مدل زنبق

پتو از جمله محصولاتی است که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. این ماده گرم کننده هر چه رنگ و طرح های متنوعی داشته باشد می تواند مشتریان بیشتری را نیز جذب کند. حال از جمله طرح هایی که در تولید پتو انجام می گیرد پتو لاله مدل زنبق است. این پتو در رنگ ها مختلف عرضه می شود که تعدادی از آن ها عبارتند از:

  •  قرمز
  •  خاکستری
  •  کرم
  •  بنفش
  •  زرد
  •  صورتی
  •  آبی
  •  فیروزه
  •  نقره ای

هر کدام از این رنگ ها می تواند طیف وسیعی داشته باشد اما در دید کلی قالب رنگ هایی که در تولید انواع پتو زنبقی استفاده می شود در این چهار چوب رنگی قرار می گیرد.

پتو لاله مدل زنبق

خرید پتو زنبق

پتو لاله مدل زنبق یکی از پر فروش ترین مدل هایی است که در بازار به فروش می رسد. این پتو به دلیل کیفیت بسیار بالا و زیبایی منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از خریداران داخلی و خارجی قرار گرفته است، حال اگر بخواهیم تعدادی از خریداران خارجی را نام ببریم به قرار زیر می شود:

  •  روسیه
  •  سوریه
  •  اوکراین
  •  ازبکستان
  •  ترکیه
  •  پاکستان

این ها فقط تعدادی از کشور هایی بوده اند که پتو لاله مدل زنبق ایران برایشان صادر می شود. بسیاری از کشور های آفریقایی و آسیای شرقی نیز هستند که از این مدل پتو ها برای خود استفاده می کنند.
خرید از شرکت دیبا بافت نگاربه دلیل کیفیت بالا و پرداخت هزینه پایین تر موجب جلب رضایت بیشترخریداران می شود.

مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز تولید کنندگان و پخش پتو مدل زنبق است این مجموعه پتو های زنبق خود را در ابعاد دو نفره و یکنفره با تعداد انبوه به صورت عمده و با ارزان ترین نرخ در اختیار مشتریان قرار می دهد.
شرکت دیبا بافت نگار مرکز تولید کننده و بازرگانی بوده که پتو های خود را به نرخ کارخانه به مراکز فروش عرضه می کند.

این مرکز عرضه مدل های زیادی را به صورت تناژ بالا بفروش می رساند، از این رو شرکت دیبا بافت نگار تمام پتو های کارخانه ی خود را با قیمت عمده تهیه کرده و به خریداران خود عرضه می کند .این مجموعه برای سهولت در خرید متقاضیان خود خرید اینترنتی را نیز لحاظ کرده تا شما خریداران عزیز برای سفارش انواع مختلف پتو لاله مدل زنبق با شماره های مجموعه که در سایت ذکر شده اند تماس حاصل فرمایید و با مشاوران در واحد فروش ارتباط برقرار کنید.

پتو لاله مدل زنبق

قیمت پتو لاله

قیمت پتوی زنبق بسته کیفیتی که دارد بسیار مناسب و قابل خرید برای تمامی اقشار جامعه است. این پتو برای این که تولید با کیفیتی را تجربه کند نیازمند این است که در حین تولید یک سری از الزامات اولیه در نظر گرفته شود. از جمله این الزامات می توان به استفاده از ماشین آلات و ابزار های پیشرفته جهت تولید اشاره کرد. هم چنین مواد اولیه ای که برای تولید پتو در نظر گرفته می شود بسیار حائذ اهمیت است چون اگر این مقوله مورد توجه قرار نگیرد امکان این که یک محصول بی کیفیت را در خروجی خود داشته باشیم بسیار زیاد است.

برای خرید پتوی لاله مهرگان و زنبق با قیمت کارخانه با مشاوران شرکت دیبا بافت نگار در ارتباط باشید.

پتو لاله مدل زنبق

پخش پتو لاله زنبق

پتو لاله مهرگان دارای لطافت خوبی می باشد و کیفیت خوبی دارد و دارای طرح های متنوع ای بوده و بیشتر از نوع پتو های سیلک تولید می کنند .پتوهای زنبق در ابعاد گسترده و طرح های ساده و طرحدار تولید می شود و از الیاف طبیعی و پلی استر در تولید این پتو ها استفاده می شود که گرمای خوبی دارند.

پتو یک وسیله پر کاربرد برای منزل است که در هنگام استراحت مورد استفاده قرار می گیرد و خوابی راحت را به ارمغان می آورد.
این کالا طی چند مرحله تولید می شود و در برند های داخلی و خارجی در شرکت دیبا بافت نگار عرضه می شود که خرید پتو های ایرانی از ماندگاری بالایی برخوردارند.

قیمت باور نکردنی پتو لاله مهرگان زنبق گلدار
پتو مهرگان لاله یکی از  نام های مطرح و شناخته شده در بین دیگر مارک هاست که کارخانه آن در قم قرار دارد و پتویی با کیفیت و محبوب است که یکی از نمونه های پرفروش مجموعه حساب می آید.

بیشتر پتو های لاله از الیاف اکریلیک تهیه می شوند و به همین دلیل پتو های لاله کمتر پرز می دهند و رنگ آنها هم با شیوه‌ی درست رنگ آمیزی شده که این سبب شده تا ماندگاری و ثبات رنگ آن بالا باشد و تغییر رنگ ندهد و همینطور این قابلیت را دارند که به دو صورت شستشو شوند هم به صورت دستی و به صورت ماشینی که شما می توانید این کار را انجام دهید به طوری که به بافت پتو هیچ آسیبی وارد نشود.
شرکت دیبا بافت نگار مجهز ترین دستگاه های موجود در بازار است که دارای استاندارد های مورد نیاز است، ما در این سایت نرخ محصولات دیبا بافت نگار مانند پتو لاله مهرگان مدل زنبق و دیگر محصولات این مجموعه را برای شما فراهم کرده ایم تمامی محصولات مجموعه با قیمت روز تعین می شود وجهت سفارش انواع پتو و دیگر محصولات کالای خواب می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.همینطور شما می توانید لیست قیمت و کاتالوگ کامل را از مشاوران واحد فروش درخواست کنید تا برای شما ارسال کنند.

گلدار11 پخش پتو لاله مدل زنبق

دیبا بافت نگار یک سایت کالای خواب اینترنتی است که خریداران از این طریق به راحتی می توانند با تولید کننده ارتباط برقرار کنند و یک فضای رقابتی در بین فعالان کالای خواب ایجاد کنند. شما می توانید محصولات را با قیمت ارزان تری تهیه کنید و این امر باعث خرید بهتر و ارزان تر نسبت به قیمت های موجود می باشد اگر برای شما هنوز سوالی در رابطه با محصول و کیفیت و یا قیمت و نحوه ی ارسال ایجادشده با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
این مدل پتو های لاله مهرگان در ابعاد گسترده ای تولید و پخش می شود مانند سایز دو نفره،سایز یک نفره، سایز کودک ، پتو های مدل زنبق یکی از پرفروش ترین پتو های مراکز فروش به شمار می رود. می توان این مدل پتو ها را در سر تا سر کشور از مراکز معتبر فروش و یا سایت دیبا بافت نگار با پایین ترین نرخ بازار و قیمت عمده خریداری کرد.
پتو مدل زنبق در مدل های متفاوتی وجود دارد، پتو های زنبق در سایز های متنوع و در طرح های گل برجسته و مدل ساده و از الیاف پلی استری تهیه می شوند.
پتو مدل زنبق در طرح گل برجسته که ظاهر و جلوه ای خاص پسند دارد متقاضیان زیادی به خود اختصاص داده است.

گلدار12 پخش پتو لاله مدل زنبق

متقاضیان این نوع پتو اکثرا مشتریان صادراتی از سراسر جهان هستند که تمایل دارند از پتو  لاله مهرگان در تعداد بالا با قیمت ارزان و درب کارخانه خریداری کنند و در اسرع وقت و با خدمات رسانی خوب و همینطور محصولی تضمین شده تحویل بگیرند که کلیه خدمات را شرکت دیبا بافت نگار در اختیار خریداران خود قرار می دهد.

شرکت دیبا بافت نگار در مرحله اول با خریدار وارد مذاکره شده و بعد از اعتماد سازی و مشاهده کاتالوگ ها و سپس بررسی روی قیمت اعلام شده که محصول از چه طریق و با چه وسیله ای تحویل داده شود که تمام این نکات را مشتری خود اعلام می کند و حتی می توان به صورت سفارشی نیز درخواست محصول دهد و هر مدل پتویی با هر سایزی را برای شما فراهم می کند.

 

34 دیدگاه

  • متقاضیان این نوع پتو اکثرا مشتریان صادراتی از سراسر جهان هستند که تمایل دارند از پتو لاله مهرگان در تعداد بالا با قیمت ارزان و درب کارخانه خریداری کنند

  • سلام وقت شما بخیر و شادی
    پتو لاله مدل زنبق رو چطور میتونم تهیه کنم ?
    لطف کنید من رو راهنمایی بفرمایین تا سفارش بدم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  • پتو لاله مدل زنبق را از فروشگاه های معتبری در سطح کشور می توان خریداری کرد. پخش این پتو های زیبا معمولا از طریق نمایندگی های با سابقه انجام می گیرد.

  • پتو لاله مدل زنبق را می توان یکی از بهترین پتو های موجود در بازار ایران و محصول داخلی دانست که دارای درجه کیفی استاندارد است.

  • سلام و ادب
    پتو از جمله محصولاتی است که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود که همه به ان نیاز داریم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  • زنق های سابق که خیلی عالی بودن اما جدیدن نمیدونم اگه کیفیت همون باشه شما حرف ندارین

  • اگر این ماده گرم کننده در محیط اتاق خواب وجود نداشته باشد افراد نمی توانند خواب آرامی را سپری کنند

  • متقاضیان این نوع پتو اکثرا مشتریان صادراتی از سراسر جهان هستند که تمایل دارند از پتو لاله مهرگان در تعداد بالا با قیمت ارزان و درب کارخانه خریداری کنند

  • پتو لاله مدل زنبق یکی از پر فروش ترین مدل هایی است که در بازار به فروش می رسد. این پتو به دلیل کیفیت بسیار بالا و زیبایی منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از خریداران داخلی و خارجی قرار گرفته است

  • متقاضیان این نوع پتو اکثرا مشتریان صادراتی از سراسر جهان هستند که تمایل دارند از پتو لاله مهرگان در تعداد بالا با قیمت ارزان و درب کارخانه خریداری کنند

  • پتو لاله مدل زنبق را از فروشگاه های معتبری در سطح کشور می توان خریداری کرد. پخش این پتو های زیبا معمولا از طریق نمایندگی های با سابقه انجام می گیرد.

  • شرکت دیبا بافت نگار در مرحله اول با خریدار وارد مذاکره شده و بعد از اعتماد سازی و مشاهده کاتالوگ ها و سپس بررسی روی قیمت اعلام شده که محصول از چه طریق و با چه وسیله ای تحویل داده شود

  • سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه فروش با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  • سلام وقت بخیر
    پتو لاله مدل زنبق از بهترین پتو های موجود در بازار تهران وازپرفروشترین محصولات داخلی است.

  • سلام وقتتون بخیر
    من قبلا از شما خرید کردم می خوام دوباره از شما خرید منم هنوز مثل قبل کار میکنید یا فرق کرده؟

  • سلام وقت بخیر
    من به کشور بلغارستان مهاجرت کردم اگر از روبالشتی های شما بخوام ارسال دارین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *