06283492ab0aecf461f02ef48b8d09b3 مرکز صادرات ملحفه هتلی یک نفره

در کشور نساجی هایی بسیاری با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز تولید پارچه های فراوانی را برعهده دارند. یکی از تولیدات آن ها که کاربرد بسیاری دارد ملحفه هتلی یک نفره است. به دلیل استفاده از جنس با کیفیت در بافت این نوع از ملحفه هتلی یک نفره برخی از کشورها خواستار صادرات این محصول می باشند. به همین علت مرکز صادرات ملحفه هتلی یک نفره سعی در طراحی و تولید بسیار عالی این محصول دارد.

مرکز صادرات ملحفه هتلی یک نفره

مناسب ترین انواع ملحفه برای هتل

مناسب ترین انواع ملحفه برای هتل در صورتی که قصد خرید ملحفه هتلی مرغوب را دارید. از مناسب ترین انواع ملحفه برای هتل باید اطلاعاتی داشته باشید تا در زمان خرید دچار اشتباه نشوید. این اطلاعات را از فرد فروشنده به راحتی می توانید به دست آورید و یا همراه ما باشید تا در این مورد توضیحات مختصری به شما ارائه دهیم.

  • در اولین انتخاب کیفیت و مرغوبیت ملحفه هتلی را باید مورد بررسی قرار دهید. به دلیل آن که بعد از هر بار استفاده این ملحفه ها باید شسته و ضد عفونی شوند، جنس آن به گونه ای باید باشد تا در اثر شست و شو مدام با مواد شیمیایی و با ماشین های بزرگ صنعتی دچار پوسیدگی و خرابی زود هنگام نشوند.
  • در زمان شست و شو رنگ ها در هم ترکیب نشوند، همچنین نوع جنس پارچه درصد بیشتری از الیاف طبیعی مانند نخ باشد. در شست و شو مدام دچار تُل و یا آب رفتگی نشوند، و ظاهر و رنگ خود را حفظ نمایند.
  • در ملحفه هتلی شیک از رنگ و طراحی های متنوع و گوناگونی استفاده شود تا با هر رنگی از اتاق های هتل به راحتی قابل ست و هماهنگی باشند.

مزایا خرید عمده انواع ملحفه هتلی یک نفره

مزایا خرید عمده انواع ملحفه هتلی یک نفره از مزایا خرید عمده انواع ملحفه هتلی یک نفره می توان به این نکته اشاره کرد. که آن را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تر از بازار می توان تهیه نمود، همچنین در زمان پوسیدگی و یا خرابی می توان آن ها را جایگزین هم کرد تا ست و هماهنگی ملحفه هتلی یک نفره دچار مشکل نشود.

در ملحفه هتلی یک نفره دوخت و اندازه پارچه بسیار اهمیت دارد، به گونه ای باید باشد که به آسانی قابل تعویض و جا به جایی باشند و مدت زمان کمی برای این کار هدر رود. به دلیل آن که صادرات ملحفه هتلی یک نفره نقش مهمی را در اشتغال فراهم کرده است.

این امر باعث شده است تا به کشور ارز فراوانی وارد شود و شرایط اقتصادی خوبی را فراهم آورد، با وجود این که از صفر یعنی تهیه مواد اولیه تا صد که تولید ملحفه هتلی یک نفره است در داخل کشور انجام می شود. به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه این محصول نیز قیمت ثابتی را در پیش رو ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *