6c68f5341d059f5ac651c6d90753e237 فروش انواع ست ملحفه دو نفره هتلی

ملحفه، پارچه ای جهت بهداشت و جزو وسایل شخصی به حساب می آید. که در همه جای جهان، هتل ها، منازل و مکان های عمومی مثل خوابگاه و پادگان استفاده می شود. ست ملحفه دو نفره هتلی در ابعاد و طرح های مختلفی دوخته می شود. فروش انواع ست ملحفه دو نفره هتلی، به احتمال زیاد که چون در تعداد زیاد سفارش و اکثرا نام و آرم هتل را بر روی آن ها به کار می رود با تخفیف همراه باشد.

ست ملحفه دونفره تهیه شده از چند تکه ،مانند روبالشی ،روتختی ولحاف است .که از این روتختی ها برای تخت خواب های هتل استفاده می شود وبرای بهداشت فردی مورد استفاده قرار می گیرند. از جنس های مناسبی تهیه شده اند ونوع دوخت آن ها مناسب است وبعد از هر بار استفاده کردن هتل داران عزیز این محصولات را شسته ودوباره مورد استفاده قرارمی دهند.

برای خرید ست ملحفه دونفره هم می شود به صورت حضوری در بازارها مراجعه نمایید وهم به صورت اینترنتی .

فروش انواع ست ملحفه دو نفره هتلی

درباره ست ملحفه چه می دانید؟

درباره ست ملحفه چه می دانید؟ دوستان درباره ست ملحفه چه می دانید؟ ست های ملحفه و لحاف در انواع مختلفی چون مدل و ابعاد و رنگ و تعداد نفرات از جمله یک نفره و دو نفره آن موجود است. در زمان های گذشته مردم برای خواب از تشک و لحاف برای خواب استفاده می کردند.

اما اکنون در جهان امروز اکثرا در منازل از تخت خواب استفاده می شود. که در آن از ملحفه که از چند قطعه مختلف دوخته شده اند استفاده می کنند و جزو کالاهای خواب پرطرفدار به حساب می آید.

ملحفه روتختی که یک سرویس خواب به حساب می آید از چند قطعه مثل؛ کاور لحاف، لحاف یا لحاف لایت، ملحفه تشک، ملحفه رو انداز، روبالشتی و روکوسنی دوخته شده اند. که در طرح و پارچه های رنگی تولید می شوند .

ملحفه های یک بار مصرف هم موجود هستن که بیشتر دربیمارستان ها به خاطر جلوگیری از ویروس و میکروب ها و بیماریها استفاده می شود.این ملحفه ها بعد از استفاده کردن جمع می شوند ودور انداخته می شوند،با وجود این ملحفه ها کار خیلی راحت تر شده است وجلوگیری می شود از انتقال بیماری‌ها.

بهترین تولیدکننده ست ملحفه دو نفره هتلی

بهترین تولیدکننده ست ملحفه دو نفره هتلی ملحفه ها و انواع ست ملحفه ها، که از مهم ترین ابزار خواب می باشد، در مکان های بسیاری چون هتل، پادگان، بیمارستان و .. مورد استفاده می شود. بهترین تولیدکننده ست ملحفه یک رنگ، باید در انتخاب پارچه و دوخت عالی آن توجه نماید.

ملحفه در انواع تک نفره و دو نفره در جنس ملحفه های کش دار و ملحفه های بدون کش طراحی و دوخته می شوند. و در فروشگاه های مخصوص کالای خواب به فروش و به دست مصرف کننده می رسد. امروزه با طراحی بسیار و محصولات مشابه تشخیص دادن تفاوت آن ها بسیار دشوار شده است.

اگر بخواهم بگویم روتختی ها در چند مدل تقسیم بندی می شود. که به چند نوع اشاره می کنم؛ رو تختی کاوری، روتختی بهاره، روتختی چهار فصل، روتختی تزیینی، لحاف روتختی. در میان انواع روتختی ها، لحاف روتختی به خاطر داشتن دوخت روی لحاف، از جابجا شدن و بهم ریختن آن جلوگیری می کند و قیمت نسبتا مناسب و ارزانی دارد و روتختی کاوری بخاطر جدا بودن کاور و لحاف خیلی راحت و آسان، قابل شست و شو می باشند و باعث می شود که لحاف آسیب کمتری ببیند و این که تنوع کاور لحاف از روتختی های لحاف بیشتر بوده و قدرت انتخاب بیشتری دارید.

بهترین ملحفه ی که بتواند نیاز مشتری را رفع کند باید از جنس خوبی بر خوردار باشد وطرح زیبایی داشته باشد وهنگام استفاده کردن برای مشتری مشکلی پیش نیاید وهمه استاندارد های که یک ملحفه خوب باید داشته باشد را دارا باشد. همچنین باید از قیمت مناسب هم برخوردار باشد که توان خرید را به همه بدهد.

ست ملحفه هتلی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

ست ملحفه هتلی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ ست ملحفه هتلی باید از بهترین نوع جنس پارچه تهیه شود. پارچه باید نرم و لطیف باشد و از دوخت خوب وبا کیفیتی برخوردار باشد .بهتر است درهتل ها از ملحفه های رنگ ها ی روشن استفاده شود .وفضای خواب خوبی برای مسافران طراحی شود. ملحفه باید در ماهای سرد سال از جنس های حوله ای یا ضخیم‌تر تهیه شود تا گرم ومناسب باشند و درفصل های گرم سال از ملحفه های با جنس ساتن یا نخی خنک استفاده شود .دوخت ملحفه باید طوری باشد که هنگام استفاده کردن ازش هیچ گونه مشکلی پیش نیایید ومشتری راضی باشد از کیفیت کار.

همچنین بهتر است که ملحفه زیرین کش دار باشد تاکه کمتر جمع وهم شکل خاص خود را داشته باشد و بی نظم دیده نشود. ولحاف روی بهتر است که از دوخت وطرح های خاص و شیکی باشد ودر مرحله اول از رنگ خاص وطرح خاصی برخوردار باشد که نظر مشتری را به خودش جلب کند.

سفارش ست ملحفه دو نفره هتلی ارزان

سفارش ست ملحفه دو نفره هتلی ارزان برای سفارش ست ملحفه دو نفره هتلی می توانید به تولید کنندگان این محصول مراجعه نمایید و به صورت کلی محصول مورد نظر را سفارش داده .همچنین می توانید طرح خاصی که مدنظر تان است رانیز سفارش داده تا روی ملحفه ها چاپ شود اکثر هتل دارها اسم هتل های خودرا چاپ می کنند روی پارچه ملحفه ای شما هم می توانید این کار را انجام بد هید.

شما عزیزان می توانید هم به صورت حضوری با مراجعه به بازارهای فروش این محصولات مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را دیده وخرید کنید .همچنین می توانید اینترنتی هم ملحفه های مورد نیاز خود را سفارش دهید تا برایتان ارسال کنند.

همچنین ما افتخار این را داریم که با سایت خودمان در خدمت شما عزیزان باشیم برای یک خرید کم هزینه وبا کیفیت عالی خدمت به شما وظیفه ما است امید واریم از خرید کردن با ما به آن‌چه که از یک خرید خوب وعالی انتظار دارید برسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *