2d3ac340f431a3592a0966f24f485b53 شرکت صادراتی نیم ست ملحفه هتلی

شرکت صادراتی نیم ست ملحفه هتلی، بهترین نوع این این نیم ست ها با کیفیت عالی را به کشور های مختلف صادر می نماید. در این شرکت انواع و اقسام مدل ملحفه ها تولید می شوند و مشتری ‌های زیادی این شرکت صادراتی را می ‌شناسند و از اجناس آنها راضی هستند. در این شرکت ها بعد از این که کارخانه های تولیدی این کالا را تولید نمودند، توسط این شرکت ها به کشور های مختلفی عرضه می شود.

صادراتی بودن این محصول متضمن کیفیت آن می باشد. بی شک هر مصرف کننده ای علاقه مند است تا محصولی را سفارش دهد که هم از نظر کیفیت هم از نظر قیمت مناسب باشد. اگر شما نیز علاقه مند به تهیه محصولی صادراتی با معقول ترین و مناسب ترین قیمت می باشید می توانید با مراجعه به سایت تولید کننده این محصول خریدی بدون دغدغه و آسوده خاطر را تجربه کنید.

شرکت صادراتی نیم ست ملحفه هتلی

آشنایی با نیم ست ملحفه هتلی

آشنایی با نیم ست ملحفه هتلی می خواهیم با نیم ست ملحفه هتلی بیشتر آشنا شویم. یک رو بالشی و یک ملحفه هتلی در این پک وجود دارد. با توجه به اینکه در هتل ‌هایی که در ایران و در کشورهای مختلف وجود دارد باید روزانه این ملحفه و روبالشی ها عوض شود از این رو شرکت های زیادی در کار تولید نیم ست ملحفه هتلی هستند.

این نیم ست ها با تنوع رنگی بالایی تولید می ‌شوند و مشتری‌های زیادی آنها را شناخته و نیم ست ها را خریداری می‌ کنند. کارکنان این هتل‌ها باید روزانه نیم ست های ملحفه هتل را عوض کنند. افرادی که در کار خدماتی هتل ها هستند از شرکت‌های مختلف و از مراکز زیادی این نیم ست ها را خریداری کرده و به استفاده می رسانند.

ملحفه ها هتلی اندازه های مختلفی دارند و متناسب با اینکه اتاق و تختی که از این ملحفه ها استفاده خواهد کردف چه اندازه است این ملحفه ها دوخته شده و وارد بازار می‌شوند. خرید نیم ست هتلی امروزه افزایش پیدا کره است و با توجه به اینکه تعداد هتل ها نیز امروز زیاد شده ‌اند از این رو فروش این ملحفه ها بسیار زیاد شده است.

توجه به این نکته حائز اهمیت فراوانی می باشد که نیم ست ملحفه هتلی از مقرون به صرفه ترین و پر فروش ترین محصولات در این زمینه محسوب می شود که درانواع و اندازه های مختلف تولید می شود و به کشور های زیادی صادر می شود. در تولید روبالشی از بهترین الیاف استفاده شده و دارای نرمی و لطافت قابل توجهی می باشد . همچنین ملحفه موجود در این نیم ست یک روانداز ساده نخی با جنسی بسیار لطیف و با دوام می باشد که از کیفیت قابل توجهی بهره مند است.

قیمت باورنکردنی انواع نیم ست ملحفه هتلی

قیمت باورنکردنی انواع نیم ست ملحفه هتلی قیمت نکردنی انواع نیم ست ملحفه هتلی برای افرادی است که به دنبال یک جنس خوب و با کیفیت می گردند که قیمت آنها نیز مناسب باشد. ملحفه هتلی سفید در اکثر هتل های جهان استفاده می ‌شود و همچنین هتل‌هایی که حالت لوکس بهتری دارند ملحفه هتلی شیک استفاده می ‌کنند.

قیمت باورنکردنی انواع نیم ست ملحفه هتلی در حقیقت بسیار مناسب ‌تر است و باعث شده است که افرادی که در قسمت خدمات هتل‌ها کار می‌ کنند، این نیم ست ها را خریداری کرده و آنها را استفاده کنند و این نیم ست ها به صورت کاملا بهداشتی تولید می‌شوند.

شاید در ذهن بعضی ها باشد که قیمت پایین تر به معنای کیفیت پایین ‌تر است. در حالی که چنین نیست . این قیمت برای خدمت مشتریان عزیزی است که از مرکز خریداری می کنند و قصد فقط مشتری مداری می باشد.

شاید باور این موضوع سخت باشد که محصولی صادراتی دارای قیمتی پایین و مناسب باشد اما زمانی که تولید و فروش این محصول توسط شرکتی معتبر و متعهد صورت بگیرد این اتفاق امکان پذیر می شود.شما می توانید برای مشاوره فروش و تهیه ملحفه هتلی ارزان با مسئول مربوطه تماس برقرار کرده و در سریع ترین زمان از قیمت های نیم ست ملحفه هتلی با خبر شده و خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

نیم ست ملحفه هتلی شامل چه مواردی است؟

نیم ست ملحفه هتلی شامل چه مواردی است؟ شاید برای شما نیز این سوال ایجاد شده باشد که نیم ست ملحفه هتلی شامل چه مواردی می شود؟

معمولا نیم ست هتلی در دو نوع تک نفره و دو نفره تولید می شود که هر کدام دارای محتویات خاص خود می باشند .

نیم ست ملحفه هتلی تک نفره شامل یک عدد روبالشی و یک عدد ملحفه می باشد، همچنین نیم ست دو نفره شمال دو عدد رو بالشی تک نفره و یک عدد ملحفه می باشد.

در مورد رو بالشی می توان به این نکته اشاره کرد که رو بالشی معمولا دارای ابعاد ۶۶*۴۶ می باشد که برای بالش ۷۰*۵۰ مناسب می باشد. بعضی رو بالشی ها یک رو و بعضی بصورت دورو دوخته می شود . روبالشی ها به دو صورت زیپ دار و بدون زیپ (پاکتی) تولید می شوند.

ملحفه نیز معمولا به دو صورت تک نفره و دو نفره تولید می شود. ملحفه تک نفره دارای ابعاد ۲۰۰*۹۰ و ۲۰۰*۱۲۰ می باشد همچنین ملحفه دو نفره را نیز می توان در دو اندازه ۲۰۰*۱۶۰ و ۲۰۰*۱۸۰ تهیه کرد.

به طور کلی در تولید ملحفه هتلی باید دقت لازم به عمل آید تا هم رنگ و هم اندازه مد نظر قرار گیرد. نیم ست ملحفه هتلی به دلیل کیفیت بالا و همچنین مقرون به صرفه بودن گزینه بسیار مناسبی برای هر مصرف کننده ای محسوب می شود.

تولید کننده نیم ست ملحفه هتلی ارزان قیمت

تولید کننده نیم ست ملحفه هتلی ارزان قیمت تولید نیم ست ملحفه هتلی با ارزان ترین قیمت ممکن توسط تولید کننده ای معتبر صورت می پذیرد . شرکت تولید کننده نیم ست ملحفه هتلی بهترین نوع این نیم ست را تولید کرده و به کشورهای مختلف صادر می کند شما مصرف کننده محترم نیز می توانید از طریق سایت تولید کننده با مسئولین فروش ارتباط برقرار کرده و محصول دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کرده .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *