d059f7c733997f8357056e103e1573b0 قیمت پتو گل برجسته شادیلون درب کارخانه

یکی از برندهای معتبر تولید کننده انواع کالای خواب و پتو در ایران شرکت شادیلون می باشد که به سبب پتوهای خوش رنگ،  زیبا و در عین حال باکیفیتی که دارد در تمام کشورمان مطرح شده است. به غیر از دارا بودن گل برجسته، دور این پتو کاملا دوردوزی شده و در یک بسته بندی مقوایی دسته‌دار ارائه می شود. ما در سایت اینترنتی خویش، پتو گل برجسته شادیلون را با قیمت درب کارخانه به همراهان عزیز خویش ارائه می نماییم.

قیمت پتو گل برجسته شادیلون درب کارخانه

مشخصات پتو گل برجسته شادیلون

مشخصات پتو گل برجسته شادیلون پتو شادیلون در اندازه ها و ابعاد مختلف ارائه می‌شود، برخی از آنها یک نفر بوده، برخی دونفره و بعضی دیگر مسافرتی هستند. همچنین این شرکت برای افراد و سلیقه های مختلف، طرح های متفاوتی را ارائه داده که هر شخصی می تواند بر مبنای سلیقه شخصی و همچنین هزینه ای که قرار است برای این کار اختصاص دهد، یک نمونه از آنها را خریداری نمایند.

معمولا الیاف به کار رفته در پتوهای شادیلون کتان است که مزایای فراوانی به همراه دارد، اولین مزیت آن این است که مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن در هنگام استفاده از پتو می گردد و دوم اینکه باعث ایجاد گرمای کاملا مطلوب و مناسب شده و به این صورت از عرق کردن بدن در طول خواب و استراحت جلوگیری می نماید.

این پتو به خوبی قابل شستشو بوده و می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع آلودگی ها از روی سطح آن پاک نمود و دوباره مورد استفتاده قرار داد. کیفیت بالای این پتو باعث شده است که بتوان برای مدت های طولانی از آن استفاده نمود بدون آنکه به ساختار آن آسیبی وارد شود. همچنین پتوی شادیلون دارای انواع و اقسام طرح ها و رنگ ها بوده و به راحتی با سایر بخش‌های فضای داخلی دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ شده و زیبایی منحصر به فردی را به وجود می‌آورد‌.

بسیاری از خانواده‌ها از این محصول زیبا در جهیزیه عروس خانم ها استفاده نموده و این صورت جلوه خاصی برای فضای اتاق خواب به وجود می آورند.

خرید پتو گل برجسته شادیلون عمده

خرید پتو گل برجسته شادیلون عمده حرید پتو شادیلون عمده که به صورت گل برجسته ارائه می شود، در کشورمان رواج فراوانی دارد، نوع دولایه آنها برای روزهای سرد سال در فصلهای پاییز و زمستان مناسب بوده و پتوهای تک لایه برای بهار و تابستان طراحی شده اند که احساس خنکی خاصی را در وجود شخص ایجاد می کنند.

این پتوهای زیبا و منحصر به فرد، در عین حال که توان و استقامت بالایی دارند، اما وزن آنها آنچنان سنگین نیست و به راحتی می‌توان آنها را جابه جا نمود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *