73bb3760d2ab000132127d31ca3197c5 قیمت پتو نرمینه ژله ای گل برجسته

پتو نرمینه ژله ای در انواع ساده و گل برجسته وجود دارد. از خصوصیات مهم این پتو نرم و لطیف بودن آن است. علاوه بر این جنس مقاومی داشته و در برابر شست و شو کیفیت خود را از دست نمی دهد. این پتو تنوع زیادی از نظر شکل ظاهری و طراحی دارد. قیمت پتو نرمینه ژله ای گل برجسته با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسب و مقرون بصرفه است و به صورت غیرحضوری و آنلاین به فروش می رسد. 

قیمت پتو نرمینه ژله ای گل برجسته

مدل های گوناگون پتو نرمینه ژله ای

مدل های گوناگون پتو نرمینه ژله ای پتو نرمینه ژله ای در انواع سایزهای بچگانه، یک نفره و دو نفره تولید و به بازار عرضه می شود.  نمونه های بچگانه ی آن در انواع طرح های عروسکی، کارتونی و فانتزی در رنگ های شاد و جذاب وجود دارند. 

مدل های گوناگون پتو نرمینه ژله ای در انواع طرح های برجسته، دورو، تک رو و … وجود دارد. این پتوها بافت نرم و لطیفی داشته و از الیاف درجه یک و استاندارد تولید شده اند.

پتو نرمینه ژله ای گل برجسته در ترکیب رنگ بسیار زیبا و شیک وجود دارد. این پتو برای نوزادان و بزرگسالان در سایزهای متنوع تولید می شود. نمونه های مسافرتی پتو ژله ای نیز وجود دارد.

این پتو وزن بسیار سبکی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل می توان از آنها در تفریح و مسافرت نیز استفاده کرد. از جمله مواردی که باعث محبوبیت بالای آنها شده است جنس نرم و مقاوم در برابر شست و شو، ثبات رنگ و تنوع طرح و مدل می باشد. 

خرید پتو نرمینه ژله ای گل برجسته یزد

خرید پتو نرمینه ژله ای گل برجسته یزد برای تهیه ی بهترین و باکیفیت ترین نوع پتو نرمینه ژله ای به شما پیشنهاد می کنیم که خرید خود را از تولید کننده ی اصلی و تخصصی آن انجام دهید  زیرا در این روش با تولید کننده ی اصلی و تخصصی آن در ارتباط خواهید بود.

خرید پتو نرمینه ژله ای گل برجسته یزد، نمونه ی درجه یک و ممتاز این محصول می باشد که به صورت غیرحضوری و آنلاین به فروش می رسد. این پتو دارای ترکیب رنگ و طرح های بسیار متنوع و جذاب است. 

تهیه و خرید پتو گل برجسته ژله ای یزد از طریق این مرکز پخش و توزیع این محصول، با قیمت ویژه و باور نکردنی امکان پذیر می باشد و قابلیت ارسال به تمام شهرها و استان های کشور را دارد. پتو نرمینه یزد از الیاف درجه یک تولید شده است و دارای بافتی اعلا و ممتاز می باشد. خرید این پتو به صورت عمده برای مشتریان و متقاضیان این محصول بسیار بصرفه تر از خرید تک و جزئی است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *