a26540e85a5c6296b0ded7cac94c23ae قیمت پتو سربازی عمده در بازار تهران

قیمت پتو سربازی عمده در بازار تهران بسته به نوع برند، کیفیت و شرایط بازار متغیر می باشد. پتوهای سربازی همان طور که از نامشان پیداست در پادگان ها استفاده می شوند. این نوع کالا های خواب در رنگ بندی های متنوعی تولید می شوند. اما عمده ترین تولید این محصولات در رنگ های مشکی و قهوه ایی می باشد.

قیمت پتو سربازی عمده در بازار تهران

مزایای خرید پتو سربازی عمده

مزایای خرید پتو سربازی عمده مزایای خرید پتو سربازی عمده شامل گزینه های زیر می شود:

  • خرید عمده باعث می شود ما بتوانیم با قیمت کمتری محصول را تهیه کنیم.
  • خرید عمده به ما اطمینان می دهد که محصول باکیفیتی را تهیه کرده ایم.
  • پتوهای سربازی بسیار سبک می باشند. به طوری که می توان به راحتی آن ها را جا به جا کرد.
  • این نمونه کالا های خواب بسیار لطیف و گرم می باشند و هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کنند. چون دارای خاصیت ضد حساسیت می باشند.
  • این نمونه کالا های خواب را می توان به عنوان زیر انداز هم استفاده کرد.
  • این نوع کالا ها در مقابل مواد شوینده و شست و شو مقاومت بالایی دارند. به طوری که همه شما می دانید پادگان ها یک مکان عمومی می باشد و برای حفظ بهداشت و جلوگیری از بیماری میکروبی و ویروسی باید حتما پتوها به طور مرتب شسته شوند. به همین دلیل باید در مقابل شست و شو مقاومت فوق العاده ای داشته باشند.
  • رنگ این پتوها با شستن زیاد از بین نمی رود و همیشه ثابت می ماند. به طوری که می تواند تا دمای ۴۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند.

فروش پتو سربازی عمده از مرکز تولید

فروش پتو سربازی عمده از مرکز تولید فروش پتو سربازی عمده از مرکز تولید با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. خار زنی پتو سربازی در کارخانه با دقت فراوانی انجام می شود. تا تولید کننده بتواند محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد.

دور تا دور این پتو ها با نوار ساتن دوخته شده است که این موجب شده این نوع کالا های خواب ظاهری زیبا و شیک داشته باشند. این نوع کالاهای خواب ضد حساسیت می باشند و استحکام بالایی دارند. سایز این پتوها کاملا استاندارد می باشد. به طوری که می توانند به خوبی تمام قسمت های بدن را بپوشانند تا در زمستان سرباز احساس سرما نکند. سبک وزن بودن پتوهای سربازی باعث شده ما بتوانیم به راحتی آن ها در روز تا کنیم. که این می تواند برای حفظ نظم و مرتب بودن اتاق سربازها مفید باشد.

فروش پتو سربازی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می شود. مرکز تولید پتو تمام استاندارد های بهداشتی را در ساخت این نوع کالاها رعایت می کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *