قیمت پتو دونفره الماس

قیمت پتو دونفره الماس را از ما بپرسید. این پتو یکی از زیباترین محصولاتی است که در سایت ما برای شما آماده شده است و با طرح های زیبای خود با دکوراسیون اتاق خواب شما هماهنگ می شود.

یکی از کالاهای خواب بسیار محبوب و پرطرفداری که این روزها در زندگی ما انسان ها نقش بسیار مهمی بازی می کند پتو می باشد. معمولاً پتوهایی که این روزها در بازار یافت می شوند ترکیبی از نخ پنبه و الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر هستند.
پتوهایی که با استفاده از ترکیب این مواد با مواد طبیعی تولید شده اند، بسیار گرم و نرم هستند و بسیار کم تر از پتوهایی که از مواد شیمایی خالص تولید شده اند پرز می دهند.

قیمت پتو دونفره الماس

قیمت باکیفیت ترین پتو دونفره الماس

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت پتو دونفره الماس با کارشناسان ما تماس حاصل فرموده و سپس سفارش خود را انجام دهید.

این پتوها بسیار سبک هستند و به صورت یک لایه و یا دولایه تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.
بسیاری از انسان ها هستند که در فصل زمستان تمایلی برای استفاده از لحاف و یا پتوهای سنگین ندارند و به همین علت استفاده از پتوهای دولایه ای که به تازگی در بازار می بینیم بهترین انتخاب برای آن ها می باشد.

قیمت پتو دونفره الماس

قطب فروش پتو دونفره الماس

سایت ما یکی از بزرگ ترین قطب های فروش پتو دونفره الماس است و این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی به شما عزیزان عرضه می نماید.

ویژگی های پتو دو نفره الماس:

  •  آنتی باکتریال
  • ضد حساسیت
  • دور دوزی شده
  • شستشوی راحت

قیمت پتو دونفره الماس

عرضه مستقیم پتو دونفره الماس

ما در این سایت با عرضه مستقیم و بدون واسطه پتو دونفره الماس در خدمت شما هستیم، و بهترین نوع آن را به شما ارائه می دهیم، برای خرید آن با ما همراه باشید.

یکی از بهترین محصولات موجود در سایت ما پتو دو نفره الماس است که با طرح و رنگ های بی نظیر خود چشم ها را به خود خیره نموده است و با طرح های جذابی، در بازار وجود دارد و شما می توانید بهترین نوع آن را از سایت ما خریداری نمایید.
این پتو با استفاده از جنس پلی استر تولید شده و بسیار نرم و لطیف است و همچنین آنتی باکتریال بوده و ضد حساسیت می باشد و شما می توانید آن را به راحتی از طریق لباس شویی و یا با دست شسته و تمیز نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *