bb7292416e54f4101766328743135b05 فروش مستقیم بالشت زیپدار ساده

فروش مستقیم بالشت زیپدار ساده در بازار داخلی برای دو طرف معامله سود می رساند چرا که در این امر نبود هیچگونه واسطه‌ای، قیمت محصول را کاهش داده و در نتیجه به افزایش میزان فروش منجر می گردد. این محصول در ابعاد مختلف و اشکال گوناگون جهت بیماری های کمر و گردن و نوع ساده تولید و به بازار ارائه می شوند‌. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش مستقیم بالشت زیپدار ساده

بالش مناسب با انواع پوزیشن خوابیدن

بالش مناسب با انواع پوزیشن خوابیدن

امروزه به جهت افزایش امراض ستون فقرات پزشکان مختلف استفاده از بالشت های طبی را توصیه می کنند. بالشت های طبی امروزه از الیاف پر شده اند و دارای اشکال مختلفی هستند. بالش مناسب با انواع پوزیشن خوابیدن نیز در اشکال مختلف آنها نمود پیدا کرده است.

به عنوان مثال بالشت دارای ارتفاع برابر با اندازه عرض شانه و گردن برای خوابیدن بر روی پهلو مناسب بوده و برای درمان بیماری های آرتروز گردن و ناراحتی های ستوان فقرات عالی می باشد.

افرادی که خواهان خرید بالشت زیپدار هستند حتما به قرارگیری زیپ در مکان مناسب بالشت دقت نمایند. بهتر است زیپ به کار رفته در یک ضلع کوچکتر بالشت و در مابین درز دوخت قرار بگیرد تا استفاده راحت تری را برای مصرف کننده به وجود بیاورد ولی زیپ های موجود در وسط عرض بالشت مصرف کننده را مجبور می کند تا دائما از یک طرف محصول استفاده نماید.

خرید عمده بالشت زیپدار در بازار

خرید عمده بالشت زیپدار در بازار

امروزه بیشتر بالشت ها دارای رویه و آستری زیپدار هستند. این امر شستشوی راحت مواد داخلی بالشت و رویه محصول را امکان پدیر می سازد. استفاده از زیپ های پلاستیکی برای این محصول مناسب می باشد چرا که در شستشوی محصول احتمال زنگ زدگی زیپ های فلزی یا سر زیپ فلزی را افزایش داده و همچنین ممکن است در طی شستشو در داخل ماشین لباسشویی دندانه های زیپ دچار شکستگی گردد.

خرید عمده بالشت زیپدار در بازار در جنس رویه مختلف و در نوع پر و الیاف صورت می گیرد. این محصول دارای سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ بوده و نوع بزرگ این محصول در ابعاد ۵۰×۷۰ تولید می شود. استفاده از این محصول برای تمامی افراد در رده سنی مختلف توصیه می شود.

قیمت این محصول در خرید عمده بسیار کمتر از قیمت سطح بازار می باشد بنابراین صرفه اقتصادی عالی را برای خریدار به وجود می آورد. قیمت این محصول بسته به جنس بالشت، جنس پارچه رویه محصول، ابعاد محصول و برند تولیدی متفاوت می باشد. استفاده از دوخت های تزئینی بر رویه محصول یا استفاده از پارچه های شانل و مخمل برای پوشش بالشت قیمت تمام شده محصول را افزایش می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *