f686d22879d7b25e9332d545875949a0 نمایندگی فروش بالشت پر مرغ دولایه

بالشت ها کالای خواب بسیار مهم به شمار رفته و نیاز است که جهت تهیه آن، دقت بیشتری به خرج داد. اما از نمایندگی فروش بالشت پر مرغ دولایه، می توان نوع مرغوب این محصول را به دست آورد. قابل ذکر است که چنین کالاهایی در سایزها و رنگ های متنوعی ساخته می شوند و پر مرغ در بالش، به خوبی تمیز و ضد عفونی می گردد. 

نمایندگی فروش بالشت پر مرغ دولایه

استفاده از پر مرغ ضدعفونی شده در بالش

استفاده از پر مرغ ضدعفونی شده در بالش از قدیم الایام، بالش ها را با انواع مختلفی از الیاف، پر می کردند. یکی از مواردی که کاربرد زیادی داشت، پرهای پرندگان بود که از این میان، پر مرغ به دلیل فراوانی، بیشتر مورد توجه قرار می گرفت. اما استفاده از پر مرغ ضدعفونی شده در بالش ها امروزه انجام می شود و این نوع از کالای خواب، جزء بهترین ها به شمار می رود. 

بالش هایی را که برندهای معتبری از پر مرغ تولید می نمایند، در ابتداء کاملاً شسته می شوند و سپس ضد عفونی می گردند. به این صورت، نه بویی دارند و نه هم این که حساسیتی و ناقل بیماری می شوند. این بالش ها را عموماً در ابعاد استاندارد ۷۰٫۵۰ تولید می نمایند. نوع درجه این کالا، ویژگی های زیر را دارد: 

  • آنتی باکتریال می باشد. 
  • نرم و راحت است. 
  • کاورهایی از پارچه های قابل شستشو و با کیفیت دارد. 
  • ضد الکتریسیته ساکن است. 
  • شادابی خاصی به پوست می بخشد. 
  • قابل شستشو می باشند. 

در هر حال، این بالش ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می توان با استفاده آنان، خواب راحتی داشته باشیم. 

مرکز عرضه بالشت پر مرغ صادراتی

مرکز عرضه بالشت پر مرغ صادراتی در ایران، تولیدی های متعددی را می توان یافت که به صورت سنتی و یا کارخانه ای، در کار ساخت بالش های پر می باشند. آنان محصولات شان را در کنار این که وارد بازار داخلی می نمایند، به خارج از کشور هم می پردازند. می ‌شود از مرکز عرضه بالشت پر مرغ صادراتی نوع مرغوب و خاص آن را به دست آورد. 

گفتنی است که بیشتر این بالش ها، به کشورهای همجوار صادر می شود و در این خصوص، بازرگانان، همه استانداردها را در نظر می گیرند و محصولات مرغوب را برای این کار آماده می نمایند. تجارت کالای خوب رونق خوبی دارد و دلیل آن هم استفاده زیاد از این محصول می باشد. 

به دلیل اهمیت دادن به این چنین محصولاتی، امروزه اکثر مردم به دنبال بالش های خوب می گردند تا در هنگام خواب، احساس راحتی نمایند و دچار گردن درد نشوند. در کل، این مرکز فروش نیز هر گونه بالش پر مرغ را برای مشتریان خود عرضه می کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *