فروش تضمینی پتو سربازی نمدی

پتو سربازی نمدی به دلایل ویژگی های منحصر به فردی که داره، نیاز به تضمینی برای فروش نداره. استانداردهای کیفی بالای پتو مثل ثبات رنگ و سایز در مقابل شست و شو با ماشین، شست و شوی با دست، مقاومت بالای دوخت نوار، مقاومت در مقابل کشش و فشار و تنوع بی نظیر در طرح و رنگ و داشتن گرمای مناسب با وجودی که این پتو بسیار سبک هست.
پتو سربازی نمدی یکی دیگه از انواع پتوهای پرفروش هست که به صورت عمده از مراکز پخش و کارخانه های تولیدی این پتوی به صورت تضمینی به فروش میرسه. پتوهای سربازی قبلا بیشتر توی پادگان ها و ارگان های مخصوص نظامی مورد استفاده قرار میگرفت اما حالا به خاطر تنوع طرح ها و نوع بافت و الیاف مرغوب به عنوان مصارف شخصی توی خونه های ویلایی به عنوان پتوی دم دستی و حتی برای رانندگان ترانزیت که مسیرهای سخت و طولانی رو توی زمستان های سرد سپری میکنن، هم مورد استفاده قرار میگیره. مواد اولیه تشکیل دهنده این پتوها الیاف و نخ پلی استره که در هر برند بسته به تشخیص تولیدکنندگان این پتو درصد این الیاف و نخ پلی استر متفاوت هست.
بازار فروش تضمینی پتو سربازی نمدی بسیار پر رونقه و به بازارهای جهانی از جمله کشورهای عراق، سوریه، لبنان و کشورهای حاشیه خلیج فارس هم صادر میشه.

پتو سربازی نمدی چگونه است

پتو سربازی نمدی چگونه است

پتو سربازی نمدی ۱۰۰ % پلی استر با بهترین کیفیت و حالت نمدی، به صورت ساده، طرح دار و مشکی با وزن ۲۰۰۰ گرم و توی ابعاد ۱۵۰ در۲۲۰ سانتی متر به طور معمول تولید میشه.
پتوی سربازی نمدی به خاطر حجم کمی که داره به راحتی حمل میشه و جای کمی رو اشغال میکنه، گرما رو به خوبی نگه میداره، نسبت به سایر پتوهای دارای الیاف مصنوعی نرمی و لطافت و ثبات رنگ و سایز بیشتری داره، پتوهای سربازی نمدی مقابل تابش مستقیم آفتاب مقاومت زیادی دارن و از اون به عنوان روتختی هم استفاده میکنن. پتوهای سربازی نمدی قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی و دست رو دارن و دقیقا مناسب برای شرایط سخت نظامی تولید شدن.
پتو سربازی نمدی ضد حساسیت بوده و دارای کشش و استقامت بسیار زیادی هست. پتوهای سربازی نمدی با دستگاه های خارزنی، خارزنی شدن و به همین دلیل عایق گرمایی خوبی به حساب میان. دور دوزی این پتوها با پارچه های ساتن انجام شده. حتی از ویژگی های خیلی خوبه این پتو میشه به قابلیت رول شدنش اشاره کرد که به راحتی روی کوله سربازان میتونه قرار بگیره.

انواع پتو سربازی را بشناسید

انواع پتو سربازی را بشناسید

فروش تضمینی پتوهای سربازی نمدی در انواع مختلف و در تمام کارخانه های تولید کننده معتبر و مخصوص بافت این پتو صورت میگیره. پتوهای سربازی در انواع گل دار با طرح های چریکی و دیجیتال، ببری، چهارخانه، نمدی ساده و مشکی تولید و به فروش میرسن. تنوع طرح در پتوهای سربازی به خاطر کارکرد محدودی که دارن زیاد مورد توجه تولید کنندگان و طراحان این پتو نیست اما همان طرح های متنوع، تونسته زیبایی خاصی به این نوع پتو بده.

پتو گرما بخش شب های سرد زمستان

پتو گرما بخش شب های سرد زمستان

پتو پوششی نرم و لطیف و گرم هست که به عنوان کالای خواب به صورت های مختلفی توی بازار وجود داره. تقریبا میشه گفت توی بیشتر خونواده ها پتو جزو وسایل شخصی به حساب میاد و هر یک نفر یک پتوی مخصوص برای خودش داره. در بیشتر شب های سرد سال خصوصا فصل زمستان یکی از کالاهایی که اغلب مورد توجه تمام اعضای خانواده ست، پتوهاییه که ماه های گرم سال توی کمد رختخواب بی استفاده مونده بودن. مخصوصا شب یلدا که یک جورهایی همه رو یاد کرسی و لحاف کرسی می اندازه و خونواده هایی که علاقه زیادی به برگزاری سنت این شب دارن، حتما براشون مهمه که از چه پتویی برای زیبایی کرسی اتاقشون استفاده کنن.
اینکه پتو برای گرم شدن بدن انسان هست دلیل نمیشه که مصرف کننده های اون فقط مربوط به فصل های سرد سال باشن. نه اصلا اینطور نیست. چه بسا افرادی که عادت دارن در هر دمای هوا حتی توی فصل های گرم سال هم از پتو استفاده کنن. خصوصا زیر کولر و پنکه.
پتوهای فصل زمستان و ماه های سرد سال به طور معمول به خاطر انتظاری که برای مصرف کننده ایجاد میکننه عموما از الیاف گرم تر و به صورت دو لایه تولید میشه. بهترین پتو برای افرادی که تمایل زیادی به استفاده از لحاف ندارند و به خاطر طبیعت بدنشون به دنبال گرمای مطلوب هستند استفاده از پتوهای دو لایه و پنبه ایه.

پتو گرما بخش شب های سرد زمستان
البته که الیاف پتوهای پنبه ای ۱۰۰ % ارگانیک نیست و از پلی استر و الیاف مصنوعی هم در ترکیباتش استفاده شده. اما باز هم به نوبه خودش برای افرادی که حساسیت کمتری نسبت به الیاف مصنوعی دارن بهترین انتخاب و گزینه ست.
قیمت پتوهای ۱۰۰ % پنبه و ارگانیک کمی بالاست، اما برای افرادی که دچار بیماری ‌های آلرژیک و حساسیت ‌های پوستی هستن قطعا بهترین انتخابه. پتوهای پشمی هم یکی دیگه از گرم‌ ترین انتخاب‌ ها برای افراد سرمایی و حساس به سرماست. از ویژگی های مهمه پشم اینه که گرما رو به خوبی توی خودش نگه میداره و درست شبیه عایق عمل میکنه. اما متاسفانه به خاطر زبری و حساسیت بالایی که برای افرادی که آلرژی دارن ایجاد میکنه، قطعا انتخاب مناسبی برای این افراد و کودکان نیست. پتوهای نمدی سربازی به عنوان پتوهایی که عایق بسیار خوب گرمایی هستند به عنوان پتوی دم دستی در بیشتر خونه های ویلایی مورد استفاده قرار میگیرن.
و بالاخره پتوهای پشم‌شیشه‌ای مناسب ترین، بهترین و سبک ترین انتخاب برای کودکان و تمامی افرادی هست که پوست های حساسی دارن. توی این پتوها یه لایه سبک پشم‌ شیشه بین دو لایه پارچه نخی دوخته میشه و همین باعث میشه که بدن تماس مستقیم با پشم شیشه نداشته باشه. پتوهای پشم ‌‌شیشه‌ای بر خلاف ظاهر سبک و نازکی که دارن گرمای خیلی خوبی رو به بدن منتقل میکنن و میتونن بهترین انتخاب برای بچه ها و افراد سالمند باشن.

قیمت خرید انواع پتو سربازی نمدی

قیمت خرید انواع پتو سربازی نمدی

فروش تضمینی پتو سربازی نمدی به صورت عمده از مراکز پخش و کارخانه های تولیدی این پتو صورت میگیره. مواد اولیه تشکیل دهنده این پتو در هر برند بسته به تشخیص تولید کنندگان این پتو درصد این الیاف و نخ پلی استر متفاوته و همین باعث میشه که قیمت اون در برندهای مختلف متفادت باشه. اما چیزی که در تمام این برندها مشترکه اینه که قیمت این پتو در هر حال ارزان ترین نوع پتو هست. اما قطعا نوسانات بازار هم باعث میشه هیچ وقت این کالا قیمت ثابتی نداشته باشه و هر بار به روز بشه.

سخن اخر

پتوهای سربازی نمدی ایرانی به دلیل کیفیت و تنوع بالایی که دارن، تونستن بازار رقابتی بزرگی رو توی صادرات کشور به وجود بیارن. بازار فروش تضمینی پتو سربازی نمدی بسیار پر رونقه و به بازارهای جهانی از جمله کشورهای عراق، سوریه، لبنان و کشورهای حاشیه خلیج فارس هم صادر میشه. پتوهای سربازی نمدی ضخیم نیستن اما به خاطر استفاده از ماشین خارزنی، عایق گرمایی خیلی خوبی برای بدن در شرایط سخت نظامی به حساب میان.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *