قیمت یکی از پتوهای بازار که مدل ژله ای کودک است، بسیار مناسب بوده و می توانیم مدل های متنوع این پتوها را در غالب یک نفره و دو نفره با جنس های متفاوت و رنگ های مختلف در فروشگاه های کالای خواب و پتو خریداری کنیم. قیمت فروش پتو ژله ای کودک، در سطح مناسب همواره تعادل دارد، همین امر باعث تقاضای بسیار برای تولید کنندگان است. سال هاست که کارخانه های زیادی در ایران در زمینه منسوجات بسیار موفق بوده اند و پتوهایی با کیفیت تولید می کنند که علاوه بر کیفیت خوبی که دارند قیمت خوب و مناسب و کمتری نیز نسبت به پتوهای خارجی با رده کیفی در حد خودشان دارند.

قیمت فروش پتو ژله ای کودک
این پتوهای با کیفیت را می توانیم از فروشگاه های کالای خواب و پتو به صورت حضوری خرید کنیم. برخی فروشگاه های کالای خواب و پتو غیر از فروش حضوری منسوجات خود را به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی هم به فروش می رسانند که فروش آنلاین مزایای فوق العاده زیادی نسبت به فروش حضوری دارد. تمام مدل های پتو از جمله پتو ژله ای کودک توسط فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت به سرتاسر ایران ارسال می شود و نیز این کالاهای بسیار نرم و لطیف و ‌با کیفیت توسط این شرکت فعال به خارج از کشور ایران نیز فرستاده می شود. قیمت پتو ژله ای کودک به علت متفاوت بودن ابعاد انواع آن متفاوت است و همچنین به علت نوسانات بازار قیمت دقیق و مشخصی را نمی توان تعیین کرد و تا مدت ها این قیمت را نگه داشت
همچنین قیمت خرید پتو ژله ای با طرح های کودکانه و عروسکی به صورت عمده بسیار کمتر از خرید این پتوی نرم و لطیف‌ به صورت تکی است که خرید عمده مزایایی غیر از قیمت برای خریداران عزیز دارد

مشخصات پتو ژله ای کودک

مشخصات پتو ژله ای کودک

پتوهای ژله ای کودکان که در فروشگاه های کالای خواب با قیمت مناسب به فروش می رسند، علاوه بر جنس خوب‌ و با کیفیتی که دارند ظاهری زیبا، دلنشین و همچنین رنگ های شاد و زیبا و کودکانه دارند که این طرح ها بسیار مورد پسند کودکان دلبندتان است و از استفاده از پتوی خود لذت کامل را خواهند برد. پتوهای بسیار زیبای کودکان ژله ای کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست لطیف و حساس کودکان بسیار مناسب است.
پتو ژله ای یک نفره کودکان در ابعاد ۲۰۰ سنتی متر در ۱۵۰ سانتی متر تولید شده، وزن این پتوهای بسیار زیبا و گرم و نرم ۱۸۰۰ گرم است. نکاتی در مورد خرید پتو برای کودکان ذکر می کنیم که امیدواریم استفاده کافی ببرید:
برای خرید پتو ژله ای مخصوص کودکان دلبندتان اندازه بسیار اهمیت دارد، پتو ژله ای کودکان مناسب انداختن روی تخت خواب هم است و لبه های پتو کامل‌ تشک تخت را می پوشاند. رنگ بندی پتو و چاپ رنگ و طرح پتو بسیار اهمیت دارد، کیفیت پتوی نازک و نرم کودکان ژله ای باعث شده طرح و رنگ بسیار جذابی روی پتو ظاهر بشود و می دانید که ظاهر پتو برای کودکان بسیار اهمیت دارد. دوام و ماندگاری پتو علاوه بر صاحبان پتو که کودکان عزیزتان هستند برای خریداران که در واقع شما پدر و مادرهای عزیز هستید، بسیار اهمیت زیادی دارد زیرا ماندگاری زیاد پتو باعث می شود که بعد از گذشت سال های سال هنوز نیازی به خرید مجدد پتوی دیگر برای فرزندتان نداشته باشید.
نرم بودن پتو و ضد حساسیت بودن مواد اولیه پتو از همه ویژگی های پتو بسیار مهم تر است، زیرا کودکان باید خواب راحت و اسوده ای داشته باشند تا پدر و مادرها با خیال راحت پتو را برای کودکان خریداری کنند.

میزان گرما دهی پتو ژله ای چقدر است

میزان گرما دهی پتو ژله ای چقدر است

پتوهای ژله ای علاوه بر استفاده ای که در مسافرت های کوتاه و طولانی از آن می شود، در خانه نیز بسیار مورد نیاز بوده و باب میل خیلی از افراد در خانه است. پتوهای مسافرتی فقط به دلیل قیمت مناسبی که توسط فروشگاه های کالای خواب به فروش می رسد، پر طرفدار نیستند. وزن بسیار کم و حجم بسیار کوچک و نازک پتوهای ژله ای باعث پر طرفدار بودن این نوع پتوهای زیبا شده است. همچنین طرح ها و رنگ های مختلف این پتو نیز بسیار مورد علاقه عموم مردم بوده که توجه زیادی را از سوی مردم جلب می کند. وزن کمی که این پتو دارد ما را مجبور به این نمی کند که زیر پتو با ضخامت زیاد گرمای زیادی دریافت کنیم و آزار ببینیم ولی پتوهای ژله ای باعث شده که زیر وزن سبک و نازکی و لطافت آنها گرمای مناسبی را دریافت کنیم و خواب راحت و عمیقی و در عین حال سبکی را داشته باشیم.
امروزه انواع پتوهای ژله ای در ایران و خارج از کشور تولید و وارد بازار می شوند که انتخاب پتوها با توجه به طرح و جنس و رنگ و ظرافتی که دارند طبق سلیقه و نظر خودتان انتخاب می شوند. قبل از خرید پتو ژله ای توجه داشته باشید که هدف شما از خرید پتو ژله ای، گرم نگه داشتن شما هنگام استفاده است که به همین خاطر توجه به این شاخصه در کنار ضد حساسیت بودن پتو ژله ای باید بسیار برای شما اهمیت داشته باشد.

میزان گرما دهی پتو ژله ای چقدر است پتوهای ژله ای پتوهای ظریف نرم نازکی هستند که متناسب با وزن و حجم و بافت ظریفی که دارند، گرمای مناسبی را انتقال می دهند. به پتوهای ژله ای مسافرتی پتوی چهار فصل یا پتوی بهاره گفته می شود، زیرا ظرافت این پتو بیشتر برای فصل های گرم سال مناسب است.
یکی از مهم ترین شاخصه های پتو ژله ای همانگونه که گفته شد وزن کم و حجم کوچک آن است. ضخامت این پتوها بسیار کم و چند میلی متر است، اما در بافت پتوهای ژله ای از الیافی استفاده شده است که گرمای مناسبی را هنگام استفاده نگهداری می کند و هنگامی که پتو ژله ای را استفاده می‌ کنید و روی خود می اندازید، گرمای بدن را در خود حفظ می کند و خواب راحتی را برای شما رقم می زند.

بهترین مدل پتو برای کودک

بهترین مدل پتو برای کودک

پتوهای کودکان که در غالب پتوها ژله ای توسط فروشگاه های کالای خواب به فروش می رسند، علاوه بر جنس خوب و با کیفیتی که دارند ظاهری بسیار زیبا دلنشین و شاد و همچنین رنگ های شاد و زیبا و کودکانه دارند که این طرح ها بسیار مورد پسند کودکان و نوجوان بوده است که از استفاده های پتوی خود لذت کامل می برند. این پتوی جذاب و زیبا کاملا ضد حساسیت بوده و برای کودکان دلبندتان بسیار مناسب است. نکاتی در مورد خرید پتو ژله ای کودکان شرح می دهیم که امیدواریم راهنمایی کافی به شما در زمینه خرید پتو برای کودکانتان داشته باشد.
برای خرید پتو اندازه بسیار اهمیت دارد: پتو ژله ای عروسکی مناسب انداختن روی تخت خواب است و لبه های پتو تشک تخت خواب کودکتان را کامل می پوشاند.
رنگ و چاپ بسیار مهم است: کیفیت پتوهای کودکان ژله ای باعث شده طرح های روی پتو بسیار زیبا و با کیفیت ظاهر شوند که همان طور که می دانید طرح‌ و رنگ روی پتو برای کودکان بسیار اهمیت زیادی دارد. دوام و ماندگاری پتو علاوه بر صاحبان پتو که کودکان عزیزتان هستند برای خریداران که در واقع شما پدر و مادرها هستید بسیار قابل اهمیت است، زیرا ماندگاری پتو باعث می شود که بعد گذشت مدت ها دوباره نیاز به خرید مجدد پتو برای کودکتان نکنید. نرم بودن پتو و ضد حساسیت بودن پتو هم بسیار اهمیت دارد، زیرا کودک برای خواب راحت و آسوده نیاز به پتوی گرم و نرمی دارد که پتو ژله ای با طرح های عروسکی مختلف و متفاوت این خواسته را برای کودک دلبندتان برآورده می کند.

عرضه کنندگان پتو ژله ای کودک

عرضه کنندگان پتو ژله ای کودک

عرضه کنندگان زیادی در ایران و خارج از کشور در زمینه فروش پتوهای ژله ای با قیمت های مناسب فعالیت می کنند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران به صورت عمده و تکی می دهند. فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بزرگترین فروشگاه های کشور است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی به فعالیت می پردازد و پتوهای ژله ای اصل را که متعلق به کارخانه های مختلف داخل و خارج ایران تولید می کنند را به سر تا سر ایران ارسال می کند و همچنین کالاهای ایرانی را به کشورهای خارجی صادر می کند. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران فروش و بهترین پرسنل اداره می شود و با حوصله بسیار زیاد به خریداران عزیز خدمت می کنند و اطلاعات زیادی هنگام خرید ارائه می دهند. اگر قصد خرید پتو ژله ای برای کودکان و کالای خواب را دارید برای مشاوره و خرید به سایت های وابسنه به شرکت دیبافت مراجعه کنید و خرید خوب و دل چسبی را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *