69e259484c638be898cc6b7e1a1bb0bb فروشگاه پتو مینک یکتا ۲٫۵ کیلوگرم

تولید کنندگان انواع پتو در ایران که نمونه های مختلفی از این محصولات را به بازار عرضه می کنند یکی از جدیدترین و بهترین نوع پتو ها به نام پتو مینک را نیز به تولید می رسانند. یکی از برترین تولید کنندگان این حوزه شرکت یکتا می باشد که با توجه به کیفیت بالای محصولاتش، نمونه پتو مینک یکتا به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این حوزه شناخته شده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروشگاه پتو مینک یکتا 2.5 کیلوگرم

درباره پتو مینک یکتا بیشتر بدانید

درباره پتو مینک یکتا بیشتر بدانید برای این که بهتر متوجه شویم پتو مینک چه تفاوتی با پتوی نمدی دارد باید به این نکته اشاره کنیم که برای تولید پتو مینک یک مرحله اضافه پس از به دست آمدن پتوی نمدی مورد نیاز است. تفاوت پتو مینک با پتوی نمدی وجود بافت های پرز مانند بلند تر که شبیه خز هستند می باشد که در پتو های نمدی شاهد چنین چیزی نیستیم.

این نوع از اتو در الیاف خود از نخ فیلامنت و نخ تار بهره برده است است و همچنین جنس الیاف آن نخ پلی استر می باشد. این محصول با وزنی در حدود ۲.۵ کیلوگرم دارد و برای استفاده های تک نفره و دو نفره طراحی می‌ شود. محصول پتو مینک یکتا که جز با کیفیت ترین خودروهای تولید شده در بازار ایران است ویژگی های مقاومتی بسیار خوبی در برابر شستشو دارد. به طوری که پس از چندین بار شستشو رنگ خود را از دست نمی دهد د و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد.

این نوع از تتو ها در برابر حجم بالایی که دارند دارای وزن بسیار مناسبی می باشند و همچنین در برابر نیروهای کششی بسیار مقاوم هستند.

کارخانه پتو مینک یکتا یکی از مجهز ترین کارخانه های تولید پتو در ایران می باشد و به همین دلیل توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان این حوزه را به خود جلب کند.

خرید پتو مینک یکتا از درب کارخانه

خرید پتو مینک یکتا از درب کارخانه خرید عمده این محصولات از درب کارخانه حتی به صورت غیرحضوری نیز برای خریداران این محصول ممکن شده است. در صورتی که تجربه و شناخت کافی در مورد این پتو ها را نداشته باشید به شما توصیه می کنیم که از طریق این درگاه اینترنتی با مشاوران با تجربه ما ارتباط برقرار کرده و از اطلاعات ایشان در زمینه شناسایی بهترین نوع پتو مینک موجود در بازار استفاده کنید.

با توجه به اینکه محصولات یکتا در بازار مورد اعتماد مردم می باشند و از آزمون های کیفی سرذبلند بیرون آمده اند، بسیاری از خرده فروشان پتو ترجیح می دهند این محصول را در در سبد فروش فروشگاه خود قرار دهند. همچنین این فروشندگان نیز می توانند با برقراری ارتباط از طریق این درگاه اینترنتی جهت خرید پتو مینک اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *