220741f478dbb4e8f9d457f0642f16d8 فروشگاه پتو سربازی شتری سبک وزن

پتو یکی از پر مصرف ترین کالا های تهیه شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی هستند که انواع مختلفی دارند و یکی از انواع آن پتو سربازی شتری است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ویژگی های این نوع پتو و همچنین خرید آن از فروشگاه، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فروشگاه پتو سربازی شتری سبک وزن

ویژگی های پتو سربازی شتری سبک وزن

ویژگی های پتو سربازی شتری سبک وزن همه پتو های نوع سربازی دارای شکل و ظاهر یکسان هستند و معمولا ابعاد آن به صورت مستطیل بوده و ظاهر کاملا ساده ای دارد.

نوع شتری آن به رنگ قهوه ای کاملا روشن بوده و با توجه به طرح کاملا ساده، ظاهر بسیار شیکی پیدا کرده است.

یکی از بارز ترین ویژگی های آن، وزن بسیار سبک است. پتو های سبک امکان جا به جایی و پهن کردن آسانی دارند. همچنین استفاده از آن ها به هیچ وجه باعث ایجاد حس سنگینی و اختلال در خواب نشده و خوابی راحت به ارمغان می آورد.

به دلیل جنس کاملا مرغوب و طبیعی رویه بسیار صافی داشته و ترم است و به هیچ وجه خشک و زبر نیست و به این ترتیب از ایجاد خارش و حساسیت جلوگیری می شود.

این پتو ها دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و الیاف آن به قدری مستحکم است که از هم جدا نمی شوند و ساختار پتو در هر شرایطی اعم از فشار و کشش حفظ می شود. 

از دیگر ویژگی های آب امکان شست و شوی مکرر با آب و عدم ضعیف شدن تار و پود پتو است. برخی پتو ها ممکن است با شست و شو و تماس با مواد شوینده رنگ خود را از دست بدهند در حالی که پتو سربازی شتری رنگ خود را حفظ می کند و خراب نمی شود.

همچنین این پتو ها پرز ده نیستند و پرز ها و گرد و غبار را نیز جذب نمی کنند و به این ترتیب دیر کثیف می شوند.

فروش انواع پتو سربازی شتری

فروش انواع پتو سربازی شتری با توجه به ویژگی هایی که ذکر شد، بسیاری به دنبال تهیه این نوع پتو ها هستند و با توجه به استقبالی که از انواع پتو سربازی شتری شده، تولید نیز بالا رفته تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

فروشگاه ما یکی از برترین عرضه کننده این محصول در کشور است که اقدام به فروش پتو سربازی با قیمتی بسیار مناسب کرده است.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید انواع این نوع پتو، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از مقایسه قیمت ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند تا محصول مورد نظر در اسرع وقت به دستشان برسد. 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *