5f1f16925e935898bf30988f3ec9b8da فروشندگان تشک مسافرتی خودرو رویال

تشک مسافرتی خودرو یکی از وسایل مهم برای سفر است زیرا ممکن است هنگام رانندگی، دچار خواب آلودگی بشوید و نیاز به یک تخت خواب راحت داشته باشید. فروشندگان تشک مسافرتی رویال این محصول را با قیمت مناسبی عرضه می کنند. 

فروشندگان تشک مسافرتی خودرو رویال

لایه دوزی زیبای تشک مسافرتی خودرو

لایه دوزی زیبای تشک مسافرتی خودرو لایه دوزی تشک به گونه خودرو برای نرم و طول عمر بالای تشک استفاده می شود. 

اما تشک مسافرتی چیست؟! 

 این محصول نوعی تشک و یک نوع تخت خواب برای صندلی  پشتی انواع خودرو ها می باشد، که می توانید  با باد کردن آن صندلی های  عقب خودرو های  خود را به یک تخت خواب نرم و قابل حمل تبدیل کنید. 

 در مواقع خستگی و خواب آلودگی این تشک های مسافرتی بیشترین کاربرد را دارند، و افراد می توانند  روی آن به استراحت بپردازید. 

محصولات تشک مسافرتی کارایی خوبی برای کودکان در هنگام سفر  خواهد داشت و باعث می شود تا آنها بهترین استراحت را داشته باشند. 

این تشک های مسافرتی قابلیت آن را دارند که هنگام نصب شدن بری روی صندلی این امکان را به تمامی افراد بدهند خوابی آسوده داشته باشند .

بدون هیچگونه  اذیتی و آسیبی  و بدن درد روی صندلی ها که به دلیل دلیل قوس و پستی بلندی هایی که تمامی صندلی های پشت ماشین دارند به استراحت بپردازند. 

 این تشک ها سفری خاطره انگیز را برای مصرف کننده و خانواده  او ایجاد خواهد کرد.

تشک های مسافرتی داخل ماشین دارای آپشن های مختلفی هستند که یکی از آنها پمپ برقی فندکی است که به همراه خود  تشک بادی در موقع خرید می توانید آن را از تولید کننده و یا فروشنده تحویل بگیرید. 

این تشک ها دارای دو عدد کوسن هستند و یک پک یا لیبل تعمیرات هم در بسته بندی این تشک ها قرار دارد که مصرف کننده قادر است  در صورت لزوم از آن ها  استفاده کند. 

 بسته بندی این محصولات بسیار کوچک و کم حجم  خواهد بود و مصرف کننده می تواند  به راحتی آن را در داخل صندوق خودرو جای دهد. 

تنوع رنگی زیادی برای این محصولات ایجاد شده که با انواع خودرو ها  قابلیت ست شدن دارند.

واردکننده بهترین تشک مسافرتی خودرو

واردکننده بهترین تشک مسافرتی خودرو واردکننده بهترین تشک سعی دارد از کشور های مختلفی مانند ترکیه این محصولات را وارد کند تا بهترین کیفیت را داشته باشند. 

واردکننده های تشک مسافرتی با توجه به مشکلات اقتصادی ایران، دچار مشکلات گمرکی زیادی هستند. 

از طرفی مشکلات ارزی نیز بر این بحران دامن خواهد زد.

بعضی از تولید کنندگان ایرانی این محصولات را با کیفیتی بسیار بالا تولید و به بازار داخلی و گاهی خارجی عرضه می کنند، تا سود زیادی را به داخل کشور وارد کنند. 

بیشتر صادرات ایران به کشور های خاورمیانه است و در سطح جهانی رتبه خوبی دارد.

سود ناشی از واردات و صادرات این کالا زیاد است اما بسیاری از تاجران از سود خود اطلاعات دقیقی نخواهند داد اما می توان با در نظر گرفتن بازار تقاضا تا حدودی نسبت به سود آن آگاهی پیدا کرد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *