6cb0e52f113b060ec062b5d1faf29864 عرضه پتو گلبافت دو نفره گل برجسته

پتوی گلبافت یکی از برند های تولید کننده پتو در ایران است که سابقه ای بسیار طولانی در زمینه عرضه این محصولات به بازار ایران و کشورهای همسایه دارد. پتو گلبافت دو نفره در رنگ ها و طرح های متنوع تولید می شود و از لحاظ کیفیت در رده بالایی قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و همچنین نحوه عرضه نمونه های با کیفیت آن در بازار در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

عرضه پتو گلبافت دو نفره گل برجسته

خصوصیات پتو گلبافت دو نفره گل برجسته

خصوصیات پتو گلبافت دو نفره گل برجسته از جمله خصوصیات مهم پتو های گلبافت دو نفره، ابعاد متناسب و استاندارد آن ها است. ابعاد آن ها به نحوی در نظر گرفته شده است که دقیقا متناسب با ابعاد تخت های دو نفره باشند. علاوه بر این موضوع نیز ابعادشان، متناسب با قد افراد می باشد و به راحتی می‌توانند دو نفر را به خوبی پوشش دهد.

پتو های گلبافت در نمونه های ساده و یا گل برجسته تولید می ‌شوند که نمونه های گل برجسته جزو جدید ترین نمونه از این محصولات به شمار می روند که برجستگی نقش ‌های آن موجب شده است تا این پتو به ظاهر تخت و حتی ظاهر فضای اتاق خواب جلوه خاصی و زیبایی هدیه دهد. لذا می‌ توان گفت پتو های گل برجسته یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها به شمار می روند.

از دیگر خصوصیات پتو های گلبافت که موجب شده است به عنوان بهترین و محبوب ترین انواع پتو های دونفره شناخته شوند، نوع جنس الیافی است که در آن ها به کار رفته است. این پتو ها از نرمی و لطافت قابل توجهی برخوردار می باشند که این امر موجب فراهم کردن خوابی راحت برای افراد می‌ شود.

نوع الیاف به کار رفته و ضخامت پتو های گلبافت به نحوی است که می ‌توانند بیشترین میزان گرما زدگی را به انجام برسانند و به نحو احسنت از افراد در برابر سرما محافظت کنند.

قیمت پتو گلبافت دو نفره اصل

قیمت پتو گلبافت دو نفره اصل قیمت پتو گلبافت اصل بستگی به کیفیت و نوع طراحی محصول دارد. همچنین نوع بافت های مورد استفاده در ساخت پتو و ظرافت در طراحی آن نیز در قیمت این محصول موثر است. خرید نمونه های اصلی و با کیفیت پتوی گلبافت نیازمند داشتن تجربه در این زمینه است. اما در صورتی که تجربه کافی در مورد شناخت محصولات تولید شده توسط پتوی گلبافت را ندارید بهتر است تا با خرید از فروشنده معتبر که از طریق این درگاه اینترنتی می تواند محصولات را برای شما ارسال کند اقدام کنید.

نحوه برقراری ارتباط با مشاوران با تجربه فروش از طریق این سایت در ادامه برای شما وجود دارد.

1 دیدگاه

  • پتو های گلبافت بافت نرم ‌فوق العاده ای دارن و گرمای خوبی داره من از خریدم راضی بودم ممنون از مشاور های فروش با اخلاقتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *