عرضه مستقیم پتو گوسفندی دو نفره

پتو یکی از منسوجات پر طرفدار و پر کاربرد است، نمیتوان گفت کسی از پتو تا کنون استفاده نکرده است، همه ما در طول زندگی از پتوهای متنوعی استفاده کردیم در برخورد با برخی پتوهای نرم و لطیف از آن استقبال کردیم و در برخورد با پتوی زبر و سنگین از آن دوری جستیم. انتخاب یک پتوی با کیفیت و مرغوب نکته حائز اهمیتی است. شرکت تولیدی پتو گوسفندی دو نفره با بهره گیری از روش ها و متدهای تولید و عرضه مستقیم پتو گوسفندی دو نفره توانسته است محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد و بتوانند قبل از خرید آن را لمس یا مشاهده نمایند و سپس به یک انتخاب آگاهانه اقدام کنند.

عرضه مستقیم پتو گوسفندی دو نفره
این منسوج جزء با کیفیت ترین منسوجات تولید شده داخلی و صنعت نساجی کشور است که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است بخشی از کالاهای صادراتی به شمار آید، هر سال بیش از ۴۰۰۰ تن از این محصولات به کشورهای دیگر مانند عراق، ترکیه، ارمنستان، تاجیکستان، روسیه و… صادر میشود. مشتریان با صادرات این محصول توانسته اند سود زیادی را کسب کنند که ضمن اَرز آوری به کشور، زمینه اشتغال زایی بسیاری از هموطنان عزیزمان فراهم شده است، هر چه قدر تقاضای خرید این محصول رو به افزایش باشد باعث میشود تولید کنندگان پتو نیروی بیشتری در روند تولید و ارسال این محصولات به اقصی نقاط کشور و جهان به کار گیرند و بتوانند این پتو را به راحتی از طریق راه های زمینی، هوایی، دریایی به مقصدهای مورد نظر و دست مصرف کنندگان برسانند. بازرگانان و تجار با خرید مستقیم پتو گوسفندی دو نفره از شرکت های تولیدی، علاوه بر سودی که از صادرات آن کسب میکنند، سود زیادی را از قیمت عمده این محصول دریافت میکنند.
امروزه متاسفانه بسیاری از سودجویان و برندهای تقلبی توانسته اند، وارد بازار پخش و عرضه شده و در این میان منسوجات خواب دارای تلاطم شده است که ضرر آن را خریداران پتو میبینند و به همان نسبت سود کسب میکنند. هر شخص به طول میانگین یک سوم از ساعات شبانه روز را صرف خواب میکند و بیشترین وسیله ای که با بدن و پوست او در تماس خواهد بود پتو است، در این صورت اگر از پتو نامرغوب و حساسیت زا استفاده کنند منجر به حساسیت پوستی، التهاب پوستی، خارش شدید پوست، جوش و… خواهند شد.

پتو گوسفندی چه مشخصاتی دارد

پتو گوسفندی چه مشخصاتی دارد

پتو چیست؟ پتو وسیله ای که در ابعاد مختلف به همراه تراکم و ضخامت های گوناگون برای چهار فصل تولید میشود که ما را از سرمای محیط اطراف دور نگاه دارد، یک پتوی خوب با معیارهای مثبت از جمله نرمی و لطافت بالا، وزن سبک، جنس مقاوم، تنوع رنگ و… میتواند به افزایش کیفیت خواب مصرف کننده به همراه قیمت تاثیر گذار باشد. امروزه در بازار عرضه پتو محصولات متنوعی وجود دارند که خریداران پتو میتوانند متناسب با شرایط اقلیمی و جغرافیایی خود نسبت به خرید پتوی دلخواه اقدام کنند. پتو گوسفندی یکی از محصولاتی است که برای تمامی فصول سال مناسب است، کشور عزیزمان ایران، کشوری چهار فصل بوده و با آب و هوای مختلف نیاز به یک پتوی مناسب و مرغوب و با ضخامت مناسب دارد. شرکت تولیدی پتو گوسفندی محصولاتی در این زمینه با نام پتو گوسفندی دو نفره تولید کرده و به صورت مستقیم عرضه میکند.
کارخانجات تولیدی پتو گوسفندی ابتدا الیاف های پشم گوسفند و اکریلیک را به مقدار دلخواه با هم ترکیب کرده و بعد از تار و پود کردن الیاف های مذکور به یکدیگر پتو را به مرحله بافندگی هدایت میکنند و با استفاده از ماشین های بافندگی، بافت پتو دارای چله هایی میشود که توسط سوزن بافندگی این چله ها ایجاد میشود، سپس پتو بافته شده به مرحله ریسندگی هدایت گشته تا تراکم بافت الیاف های به کار رفته درونش به خوبی ترکیب و مستحکم شوند.

پتو گوسفندی چه مشخصاتی دارد
همچنین در ادامه به دستگاه رنگرزی هدایت میشود، در این دستگاه با استفاده از حداقل ترین رنگ های شیمیایی به پتوهای گوسفندی رنگ آغشته میکنند و با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ این رنگ ها به خوبی درون هم ترکیب و تثبیت کرده و سپس با استفاده از شابلون های طراحی، طرح های عمیق و سه بعدی بر روی پتو ایجاد میکنند، سپس پتو به مرحله ترمیم میرود. در مرحله ترمیم پتو با استفاده از بازرسی های چشمی، پتو به خوبی بررسی شده تا دارای نقص و مشکل نباشد در صورتی که دارای نقص باشد به مراحل قبل باز میگردد تا عیب یابی شود.
سپس پتو به دستگاه کارتر میرود و با استفاده از اندازه هایی که بر روی این دستگاه تعریف شده است، پتو گوسفندی در ابعاد دو نفره شامل اندازه ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر و وزن ۱۲۰۰ گرم و همچنین ابعاد تک نفره شامل ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر و وزن ۶۰۰ گرم برش داده میشوند و سپس در بسته بندی هایی شبیه به کیف قرار میگیرند و به سراسر کشور به صورت مستقیم و با واسطه عرضه میشوند.

منظور از پتو فانتزی چیست

منظور از پتو فانتزی چیست

از تولیدات متنوع امروزه پتوهای فانتزی هستند، این پتوها با داشتن طرح های فانتزی فروش گسترده ای را شامل خود کرده اند از جمله پتو دخترانه، کودکانه و… که مخاطب بیشتری دارند. پتو گوسفندی در طرح های فانتزی، سه بعدی، طبیعت، گل برجسته، طرح برجسته تولید و به بازار عرضه میشود. طرح فانتزی این پتوها بسیار جذاب و زیبا است که با داشتن رنگ های متنوع در کاربرد های زیادی استفاده میشود و باعث میشود رنگ و جذابیت زیادی به دکوراسیون اتاق و خانه تان بدهد. این پتو در رنگ های تک رنگ، دو رنگ، ترکیب رنگ تولید میشود. طرح های فانتزی این پتو به هیچ عنوان در اثر شست و شو لطافت و نرمی خود را از دست نخواهند داد. از ویژگی های دیگر این محصول میتوان به ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن آن اشاره کرد.
این پتو به دلیل اینکه بیشتر برای دختران و کودکان خریداری میشود به همین نسبت کودکان و دختران با داشتن پوستی نازک نسبت به پسران باید از پتویی با نرمی و لطافت بیشتر استفاده کنند، در نهایت این گزینه مورد بسیار مناسبی برای استفاده است.

علت پرز دادن پتو چیست

علت پرز دادن پتو چیست

خریداران پتو باید به جنس پتو خریداری شده خود بسیار دقت کنند و با مشخصاتی که بر روی پتو نوشته شده است نسبت به خرید آن اقدام کنند. پتوها عمدتا به دلیل عدم استفاده صحیح دارای پرز دهی میشوند و مشکلاتی را برای مصرف کننده ایجاد میکنند. یکی از علت های پرز دادن پتو میتوان گفت عدم شست و شو صحیح پتو است. خریداران پتو باید ابتدابه خرید پتویی اقدام کنند که ویژگی شست و شو را داشته باشد و در این میان میتوان گفت پتو گوسفندی دو نفره یکی از این پتوها است که به راحتی میتوانید آن را به صورت دستی یا ماشینی و با مواد شوینده بشویید و این اطمینان را داشته باشید که بافت پتو دچار مشکل و پرز دهی نخواهد داشت.

پتو فانتزی
با رعایت نکاتی میتوانید از بافت پتو خریداری شده خود مراقبت کرده و در مدت زمان و سالیان دراز از آن استفاده نمایید. در وهله اول به هیچ عنوان از پتو گوسفندی دو نفره یا هر پتو دیگری در مکان هایی که اجسام تیز و برند وجود دارد استفاده نکنید زیرا با گرفتن بخشی از پتو به این تیزی ها باعث میشود پتو دچار خراش یا آسیب شود. نکته دیگری که باید به آن توجه داشت شست و شو پتو است، برای شست و شو پتو از آب داغ با دمای بالا به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا منجر میشود بافت پتو دچار رنگ رفتگی یا پرز دهی شود و همه این عوامل دست به دست هم خواهند داد تا بافت پتو دچار مشکلاتی شود، سپس برای شست و شو پتو از مواد نرم کننده استفاده کنید و به هیچ عنوان از مواد لکه بر و سفید کننده برای شست وشو آنها استفاده نکنید.
بعد از شست وشو آنها را مقابل نور خورشید و حرارت به صورت مستقیم به هیچ عنوان قرار ندهید زیرا اشعه خورشید دارای نور فرابنفش است که با قرار گرفتن پتو یا هر منسوج دیگری مانند لباس در مقابل نور خورشید در گذر زمان باعث سفیدی بافت محصول میشود. بعد از اینکه پتو خشک شد آن را جمع کرده و درون کمد مخصوص خود قرار دهید. با رعایت نکات مذکور میتوانید در افزایش دوام و ماندگاری پتوی خود موئر باشید.

تولیدکنندگان برتر پتو گوسفندی دو نفره

تولیدکنندگان برتر پتو گوسفندی دو نفره

امروزه تولیدی های بسیاری در شهرهای مختلف مانند شهرهای تهران، قم، اصفهان، کرمان، یزد، مازندران، شیراز، خراسان، همدان و … وجود داشته و محصولات گوسفندی متنوعی را تولید و به صورت مستقیم به بازار عرضه میکنند. این تولید کنندگان با داشتن نام و نشان های معتبر توانسته اند این محصولات را به خوبی در اقصی نقاط کشور پخش نمایند، تا مصرف کنندگان بتوانند نسبت به خرید و استفاده از آنها اقدام کنند. برای خرید این محصولات میتوانید آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان برتر پتو گوسفندی دو نفره خریداری کنید تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشید و با قیمت درب کارخانه این محصولات را خریداری کنید. امروزه قیمت منسوجات خواب بسیار افزایش یافته است و قدرت خرید مردم در این زمینه کاهش یافته، اما شرکت تولیدی پتو گوسفندی دو نفره با بهره گیری از جدید ترین ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته است محصولات متنوعی را در گستره قیمتی مناسب تولید و به بازار عرضه کند تا مردم با هر وضعیت مالی بتوانند نسبت به خرید این محصولات خواب با کیفیت اقدام کنند.

پتو عروس

پتو عروس

پتو گوسفندی دو نفره مخصوص عروس و جهیزیه عروس، از تولیدات مدرن است. این پتو با داشتن طرح رمانتیک و برجسته به همراه قیمت و وزن مناسب توانسته است، گزینه مناسبی برای پتو نو عروسان باشد. پتو عروس در ابعاد دو نفره ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر تولید میشود، وزن این محصول ۱۲۰۰ گرم است که وزن بسیار مناسبی برای پتو دو نفره به شمار میرود. این پتو با داشتن طرح و رنگ مناسب به خوبی با تخت خواب عروس و جهیزیه عروس ست بوده و میتواند نظر زوجین را به خوبی به خود جلب نماید.

پتو فانتزی

پتو فانتزی

پتو فانتزی گوسفندی با داشتن طراحی منحصر به فرد برای کودکان بسیار مناسب است. کودکان بر اساس نیاز طبیعی بدنشان به صورت میانگین ۱۰ الی ۱۴ ساعت از شبانه روز را استراحت میکنند و به همین دلیل به پتویی نیاز دارند تا به خوبی خودش را با بدن و پوست آنها وفق دهد در این صورت پتو فانتزی گزینه مناسبی برای استفاده آنها خواهد بود. این پتو را میتوانید در طرح های دلخواه خود به صورت مستقیم خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *