60dd67f8867ecf0d53242a657a064b7d تولید کننده پتو مینک طرح دار دونفره

پتو مینک طرح دار دو نفره یکی از پر استفاده ترین پتوهای تولیدی کارخانه های سازنده محسوب می گردد که با توجه به گرمای زیاد و خاصیت عایق حرارتی بالایش در حوادثی مانند سیل و زلزله جهت حفاظت از خانواده های آسیب دیده نیز به کار گرفته می شود. تولید کننده این پتوها بعد از تولید پتوهای نمدی جهت پرزدهی آنها از دستگاه مینک استفاده می کند و به همین جهت به این نام شهرت دارند که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.

تولید کننده پتو مینک طرح دار دونفره

ویژگی پتو مینک طرح دار دونفره

ویژگی پتو مینک طرح دار دونفره پتو مینک طرح دار در حقیقت نمونه ای از پتوهای نمدی می باشد که تحت فرآیند خاصی و با استفاده از دستگاه مینک این پتوها به صورت پرزدار تولید می گردند.

به همین جهت از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار خواهند شد که از جمله آنها می توان گفت:

این پتوها از لطافت و نرمی بسیار زیادی برخوردار هستند و به همین جهت بسیار مورد استفاده قرار خواهند گرفت. 

  1. پتو مینک طرح دار دو نفره در ابعاد استانداردی تولید می گردد و به هنگام شستشو هیچ آب رفتی ندارند. 
  2. این پتوها به راحتی قابل شستشو هستند و به سرعت تمیز می گردند بدون آنکه به بافت پتو آسیبی وارد گردد و پرزهای آن جدا شوند.
  3. استفاده از این پتوها در مناطق سردسیر بسیار بالا می باشد به دلیل داشتن منافذ سطحی که دارد و تراکم پرز بالای آن همچون عایق حرارتی عمل خواهد کرد و به همین دلیل از این پتوها در عملیات امداد و نجات بسیار استفاده می کنند.
  4. انواع پتوهای نمدی طرح دار مینک در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می گردند و از شفافیت و جلای خاصی برخوردار می باشند و به همین جهت توانسته اند نظر مشتریان را بسیار جلب نماید. 
  5. استفاده از پتوهای مینک طرح دار دونفره هیچ گونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد چرا که یکی از پر استفاده ترین الیاف سازنده این پتوها نخ پلی استر فلامنت می باشد که هیچ گونه پرزدهی و حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. 

خرید پتو مینک طرح دار ارزان قیمت

خرید پتو مینک طرح دار ارزان قیمت بسیاری از افراد با توجه به خصوصیات بارز پتوهای مینک طرح دار همچون گرمای مناسب و عایق حرارتی بالایشان به استفاده گسترده از این پتوها می پردازند.

بنابراین برندهای سازنده با استفاده از شیوه های مختلفی امکان خرید پتو مینک را فراهم می نمایند که از جمله این روش ها می توان به فروش سنتی و اینترنتی آنها اشاره کرد.

می توان گفت قیمت پتو مینک با توجه به شیوه خرید و فروش آن، نوع مواد سازنده، نرخ ارز، وزن، طرح و … تعیین خواهد شد. 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *