6d9d7e7ccef1704ed9491938854f8519 عرضه مستقیم ست ملحفه ۳ تکه هتلی

ست ملحفه ۳ تکه هتلی از پر مصرف ترین لوازمی است که در هتل ها استفاده می شود. از آن جا که ملحفه با بدن افراد تماس داشته و در هتل ها نیز افراد مختلفی رفت و آمد دارند، کیفیت و دوام آن بسیار مهم است. ست ملحفه ۳ تکه بسیار باکیفیت بوده و در اثر شستشو خراب و رنگ پریده نمی شود و بهترین گزینه برای استفاده در هتل ها است. عرضه مستقیم ست ملحفه ۳ تکه هتلی با قیمت مناسب انجام می گیرد.

عرضه مستقیم ست ملحفه 3 تکه هتلی

آشنایی با ست ملحفه هتلی ۳ تکه

آشنایی با ست ملحفه هتلی 3 تکه

  • ست ملحفه هتلی ۳ تکه از انواع پارچه های ایرانی تولید می شود و رنگ های متنوعی دارد. ملحفه از مهمترین لوازم خواب است که کیفیتش نقش موثری در سلامتی مصرف کننده دارد. ست ملحفه هتلی ۳ تکه از بهترین ست هایی است که علاوه بر زیبایی مرغوب است و استفاده از آن سبب حساسیت یا خارش بدن نمی شود. این ست از پارچه هایی دوخته می شود که سبب عرق کردن شما هنگام خواب نمی شود.
  • ست ملحفه هتلی ۳ تکه بسیار بادوام است و در هنگام شستشو رنگش کدر نشده و خراب نمی شود. همان طور که می دانید ملحفه از لوازمی است که در صورت استفاده مداوم چرک شده و باید شسته شود. این ست ملحفه از مرغوب ترین پارچه ها بوده و شستشوی آن هیچ ضرری برایپارچه ندارد. ست ملحفه هتلی به سبب جنس خوب عمدتا در هتل ها استفاده می شوند.
  • ست ملحفه هتلی ۳ تکه گرما را از خود عبور داده و موجب گرما در فصول گرما نمی شود. این ست ها از الیاف کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و برای کسانی که پوست های حساسی دارند بهترین ملحفه می باشند.

قیمت انواع ست ملحفه ۳ تکه هتلی

قیمت انواع ست ملحفه 3 تکه هتلی انواع ست ملحفه دارای بهترین طرح و رنگ های مختلف می باشند. تنوع در ست های ملحفه سبب می شود که این کالای خواب برای انواع دکوراسیون بتواند مورد استفاده قرار گیرد. همه خریداران سلایق یکسانی ندارند و تنوع ست ها سبب می شود تا انتخاب ایده آلی در خرید داشته باشند.

ست ملحفه سفید از محبوبترین انواع ست در بازار است که مورد علاقه نوعروسان است. سفید جذابیت ظاهری فوق العاده به دکوراسیون اتاق می بخشد و به همین سبب عمدتا در جهیزیه کاربردی بسیار دارد. استفاده از ملحفه سفید اتاق را شیک تر کرده و موجب رضایت مشتری می شود.

قیمت ست ملحفه سه تیکه در بازار زیاد گران نبوده و بسیار مناسب و اقتصادی است. تعیبن قیمت دقیق ست ملحفه با توجه به جنس ملحفه صورت می گیرد. جنس خوب همیشه قیمتی متفاوت در بازار دارد. برای تهیه ست ملحفه به کیفیت و دقت توجه لازم را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *