869c8ce32627869a1ec4862334c04d6a شرکت فروش پتو لاله طرح زنبق

یکی از بهترین انواع پتو که مطمئناً قابل تهیه و سفارش نخواهد بود مگر با مراجعه به معتبرترین شرکت فروش این محصول، پتو لاله طرح دار است که متعلق به یک برند داخلی معتبر همراه با شهرت جهانی همچون لاله مهرگان بوده و محصولاتی مرغوب، زیبا و مدرن را به نمایش گذاشته است، از جمله‌ی آنها می توان پتو لاله طرح زنبق را نام برد که از سری پتوهای برجسته به شمار آمده و زیبایی را به تخت خواب و راحتی در خوابیدن را به فرد هدیه خواهد کرد.

شرکت فروش پتو لاله طرح زنبق

مختصر مطالبی درباره پتو لاله

مختصر مطالبی درباره پتو لاله یکی از اقلام لازمی که برای خوابیدن به آن نیاز می باشد، پتو است، پتو خواب گرمی را به چشمان بخشیده و یک حس خوشایند را به فرد انتقال می دهد، بخصوص در سرمای پاییز و زمستان که لزوم آن، بیش از پیش احساس می شود.

همانطور که در بخش اول هم گفتیم یکی از بهترین پتوهایی که برای انتخاب موجود بوده و می توان با اطمینان خاطر نسبت به انتخاب آن اقدام نمود، پتو لاله است که نشان از یک برند داخلی مطرح داشته و بنابراین چشم بسته هم می توان نسبت به کیفیت و مرغوبیت آن نظر قطعی داد.

در واقع باید بگوییم پتو لاله متعلق به شرکت لاله مهرگان بوده که فعالیت خود را در حدود ۲۲ سال قبل آغاز کرده و حالا به تجربه و تخصصی درخشان در حوزه تولید دست یافته است، از همین رو پتوهایی درجه یک و متنوع همراه با طرح و مدل های مختلف را از آن شاهد می باشیم که هم گرم و نرم بوده، هم سبک، زیبا و ضد حساسیت اند.

لازم به توضیح است در بافت انواع پتو لاله از نخ اکریلیک درجه یک بهره برده که باعث شده تا پتو استحکام کششی مناسبی پیدا کرده و بعد از شستشو همچنان زیبا و باکیفیت باقی بماند.

خرید عمده انواع پتو لاله طرح زنبق

خرید عمده انواع پتو لاله طرح زنبق اگر تصمیم به خرید عمده پتو گرفته اید، پیشنهاد می کنیم که از پتو لاله، بخصوص پتو لاله گل برجسته طرح زنبق غافل نشوید، این محصول به قدری زیبا و برازنده به نظر می رسد که حتی علاوه بر استفاده از آن به عنوان پتوی خواب، می توان به عنوان روتختی شکیل نیز روی آن حساب کرد و تخت خواب را مزین به یک روتختی گرم و جذاب نمود که قطعاً فضای اتاق خواب را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در انتها می خواهیم اطلاعاتی کلی را از پتو لاله طرح زنبق ارائه دهیم تا بتوانید آن را راحت تر انتخاب نمایید:

  • این پتو دارای طرح برجسته بوده و جذابیت خاصی را به تصویر می کشد.
  • در رنگبندی های شاد و زیبا مانند بنفش، زرشکی، نارنجی، آبی و … موجود بوده که می توانید آنها را به سلیقه خود برگزینید.
  • جنس پتو از پلی استر درجه یک بوده و به هیچ وجه آسیبی را متوجه پوست نخواهند کرد.
  • در سایزهای تک نفره و دونفره موجود می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *