2a4c900b6fc1b3a073543089000d7fc5 کارخانه عرضه روتختی هتلی جدید

کارخانه عرضه روتختی هتلی جدید با تولید انواع روتختی های متنوع در طرح های گوناگون و رنگ بندی های زیبا تحول بزرگی را در زمینه وسایل اتاق خواب فراهم کرده است. در این میان روتختی هایی که برای هتل ها استفاده می شود از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است چرا که افراد زیاد و متفاوتی از این وسایل ممکن است به طور مشترک استفاده کنند بنابراین تولید روتختی هایی که منحصر به فرد باشند و برای همه افراد استفاده نشود یکی از ضروریات محسوب می شد.

کارخانه عرضه روتختی هتلی جدید

چند نکته مهم درباره روتختی ها

چند نکته مهم درباره روتختی ها

روتختی هتلی شیک دارای ویژگی‌های معینی هستند که از جمله آنها می‌توان به استفاده از الیاف خوب در تولید پارچه های روتختی رنگ بندی و تنوع در طرح آنها ابعاد مناسب و درست آنها برای تخت های یک نفره و دو نفره و غیره اشاره کرد.

این روتختی ها امروزه یکی از ملزومات هر هتلی محسوب می گردند در واقع در گذشته تعویض روتختی بسیار اهمیت داشت روتختی های تولید شده به دو گونه استفاده شخصی و یا استفاده از آن برای عموم مردم در اتاق ها وجود دارد که هر یک از آنها با روش متفاوتی تولید شده و در اختیار هتلداران قرار گرفته است.

معمولاً آن دسته از روتختی هایی که قابلیت استفاده مجدد دارند و جنبه تزئینی و لاکچری به اتاق هتل می بخشند از متریال بسیار متفاوتی ساخته شده اند که با شست و شو و ضدعفونی کردن آنها تاثیری بر روی سطح کیفی اولیه این محصول ایجاد نمی گردد و در نتیجه به تعداد دفعات بسیار زیادی می توان از آن استفاده کرد و گاهاً روتختیهای نیز تولید می گردند و مورد استفاده هتلداران قرار می گیرند که اشخاص با استفاده یک بار از آن ها می توانند آن را دیگر استفاده نکنند و به طور کلی جنبه تزیینی زیادی برای اتاق خوابها ندارد البته استفاده از هر یک از این محصولات بسته به نوع هتل و گرید آن دارد.

فروشندگان انواع روتختی هتلی جدید

فروشندگان انواع روتختی هتلی جدید

روتختی هتلی لاکچریامروزه به یکی از پرطرفدارترین انواع خود رسیده است و هتلداران برای جذب مشتریان از این روتختی ها استفاده می کنند چرا که توجه به دکوراسیون داخلی اتاق خواب هتل ها از ملزومات هتلداری امروز محسوب می گردد بنابراین ست کردن رنگ وسایل و طرح و نقش آنها با دیوارها و وسایل موجود در اتاق هتل از اهمیت بسیار زیادی نزد هتلداران برخوردار است و همچنین می‌تواند یکی از معیارهای انتخاب مسافران به شمار آید. روتختی های جدید تولید شده با الهام گرفتن از طرح و نقشه های بومی و غربی استفاده از تکنیک های روبان دوزی و دوخت زیبایی های خاصی را به وجود آوردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *