آیا میدانید پتو الیاف طبیعی چیست

پتو یکی از مهم ترین کالاهای خواب است که نقش مهمی در خواب راحت و آرامش شبانه ما ایفا میکند. پتو ونلون نرمینه، گزینه های دیگری برای انتخاب به جا نگذاشته است. کیفیت ممتاز این پتو و رضایت روز افزون مشتریان، شرکت تولیدی پتو ونلون نرمینه را بر آن میدارد تا همواره بر تعهد خود که تولید محصول مرغوب است، پا بر جا بمانند. جدای از القای حس آرامشی که پس از سپری کردن یک روز پر مشغله، از پتو انتظار داریم؛ به عنوان یک عامل زیبایی ‌بخش در دکوراسیون داخلی و اتاق خواب نیز محسوب میگردد. چراکه اغلب کاربرد روتختی هم داشته و مطابقت رنگ آن با دکور اتاق بسیار مورد توجه قرار میگیرد. خوشبختانه امروزه انواع بسیار متنوعی از این کالا در بازار وجود دارد، ولی همین امر گاهی ‌اوقات موجب سر در گمی ما در انتخاب پتوی مناسب میشود. در ادامه به ذکر نکات کلیدی در خرید انواع پتو میپردازیم که بدون شک مفید و کاربردی خواهند بود.

آشنایی با نکات کلیدی در خرید انواع پتو

آشنایی با نکات کلیدی در خرید انواع پتو

ما به هنگام خرید هر چیزی آن را بسته به نیاز و علاقمندی خود انتخاب میکنیم. در مورد پتو نیز چنین است. پس در درجه اول هدف اصلی خود را از خرید مشخص کرده و بعد به معیارهای دیگر بپردازید. بعضی پتو به دلیل جنس به کار رفته در آن سبک بوده و بعضی دیگر نیز وزن بیشتری دارند. پتوهای پشمی معمولا ضخامت بیشتری داشته و وزن آنها نیز بالاست. پتوهای دیگری نیز از مواد دیگری همچون پنبه، پلی‌استر، اکریلیک و حتی مواد لوکس مانند ابریشم ساخته شده است، که البته گرمایش آنها کمتر از پشم نبوده و حتی مزایایی نیز نسبت به آن دارند. پس قبل از خرید جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید که با توجه به موقعیت جغرافیایی محل زندگی شما نمود بیشتری پیدا میکند. به عنوان مثال پتوهای ابریشمی که از الیاف طبیعی ابریشم ساخته میشود گرمتر و دنج‌ تر بوده و در نتیجه برای مناطق دارای آب و هوای سردتر ایدئال هستند. مسئله بعدی مربوط به سایز پتوی مورد نظر است. قبل از خرید سایز پتویی را که نیاز دارید مشخص کنید: یک ‌نفره، دو نفره یا پتوی کودک؟ امروزه در بازار پتوهای یک ‌نفره در ابعاد ۲۲۰ در ۱۵۰ سانتی متر و ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر موجود بوده و پتوهای دو نفره در ابعاد ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر و ۲۴۰ در ۲۰۰ سانتی متر عرضه میشود. ابعاد پتوی کودک هم معادل ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر و ۱۴۰ در ۱۱۰ سانتی متر است. پس در ابتدا تصمیم بگیرید که کدام پتو را میخواهید. در مرحله بعد بهتر است که بودجه و برند مورد نظر خود را هم مشخص کنید که خوشبختانه انواع متفاوت پتو از این لحاظ وجود دارد. طرح و رنگ پتو هم نکته بعدی است که معمولاً با توجه به دکوراسیون اتاق خواب انتخاب میشود. همچنین به توصیه روانشناسان استفاده از رنگ‌ های آرام بخش همچون لیمویی، صورتی، سبز ملایم، یاسی و غیره در کالای خواب موجب ارتقای هر چه بیشتر کیفیت خواب میشود. خوشبختانه امروز پتوهایی با رنگ ‌های بسیار متنوع و در انواع تک ‌رنگ و طرحدار به وفور تولید میشود و هیچ مشکلی در انتخاب رنگ پتوی مورد نظر خود نخواهید داشت. در میان بسیاری از برندهای موجود در بازار میتوان به انواع پتو نرمینه اشاره کرد. انواع پتوهای نرمینه بسیار نرم و لطیف بوده و به لحاظ وزن و گرمی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند و از این رو مورد توجه خریداران بسیاری قرار میگیرند. پیشنهاد ما این است که در انتخاب خود انواع پتو نرمینه به ویژه پتو ونلون اصل را که در زمره پتوهای اصل، شیک و صادراتی هستند حتما مورد توجه قرار بدهید.

بررسی مدل انواع پتو مدرن

بررسی مدل انواع پتو مدرن

امروزه دیگر مثل قدیم، پتو فقط در پتوهای نمدی طرح پلنگی و پتوهای مینک طاووس خلاصه نمیشود! بلکه پتوهای سه ‌بُعدی هم وارد بازار شده و انواع پتوهای شیک و صادراتی در طرح‌ و رنگ ‌های بسیار زیبا قابل‌دسترسی است. حتی پتوهای گل برجسته نیز در انواع تک ‌لایه و دو لایه و با به کارگیری نخ ‌های طبیعی یا پلی‌ استر و اکریلیک تولید میشوند. پتوهای دو لایه و ضخیم برای زمستان کارآیی بهتری داشته و نوع مسافرتی آن ضخامت کمتری دارد. پتوهای مدرن بر خلاف پتوهای قدیمی موجب بروز حساسیت ‌های پوستی نمیشود و علاوه بر ظاهر زیبا دارای استحکام و ماندگاری بسیار بالایی است. همچنین وزن آنها کمتر بوده و گرمای بالایی نیز دارند. پتوهای مدرن مشکل پرزدهی هم ندارند. در میان تولید کنندگان متنوع پتو در ایران، واحد تولیدی نرمینه یکی از کارخانه‌ هایی است که اقدام به تولید انواع پتو از جمله پتو ونلون مینماید. پتو ونلون از جمله پتوهای مدرن بوده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره‌ گیری از نیروی انسانی مجرب و متخصص وارد بازار میگردد. همچنین این واحد تولیدی که در محدوده شهر کاشان فعالیت میکند دارای استاندارد ملّی و بین ‌المللی نیز بوده و از تأییدیه بهداشتی مربوطه برخوردار است. در این کارخانه پتوهای ژله ‌ای، حوله ‌ای، گل ‌برجسته و انواع متفاوت دیگر در طرح و اندازه‌ های مختلف تولید میشود. چرا که امروزه کارخانه‌ های پتو بافی اگر بخواهند حضور موثری در بازار پر رقابت این کالای خواب داشته باشند باید از تنوع بالای بافت برخوردار باشند و نرمینه ‌بافت نیز از این اصل مستثنی نیست. از جمله پتوهای تولیدی نرمینه ‌بافت میتوان به پتوهای نسیم، نگین، سروین، رویال، نرمین، ترمه، ونلون اشاره کرد که پتو ونلون نخ ژاپنی این شرکت بسیار پرطرفدار است و به همین علت در ادامه به معرفی این پتوی درجه ‌یک، اصل، شیک و صادراتی میپردازیم.

معرفی پتو ونلون نرمینه

معرفی پتو ونلون نرمینه

پتو ونلون نرمینه یکی از محصولات شرکت کالای خواب نرمینه ‌بافت است که دارای انواع مختف، طرح‌ های متنوع و رنگ‌ های زیبا است. کیفیت بالای این پتو یکی از مهم‌ ترین مشخصه‌ های آن است که باعث شده محبوبیت بالایی در بین مصرف ‌کنندگان داشته باشد. چرا که این محصول دارای مرغوب ‌ترین مواد اولیه بوده و از دستگاه‌ های پیشرفته صنعتی در بافت آن استفاده شده است. جنس این پتو کاملا اکریلیک بوده و از الیاف نخ ژاپنی درجه ‌یک تولید شده و در نتیجه پتویی گرم و نرم با جنس منحصر به‌ فرد حاصل شده است. پتو ونلون نرمینه در زمره پتوهایی با الیاف اکریلیک قرار دارد. این الیاف یکی از مهم ‌ترین و پر مصرف ‌ترین الیاف مصنوعی است که در تهیه کالاهای متفاوتی کاربرد دارد که از آن جمله میتوان به فرش ماشینی، پتو، البسته زمستانی و غیره اشاره کرد. از جمله ویژگی های الیاف اکریلیک این است که در برابر چروک و نور خورشید بسیار مقاوم بوده و همچنین رطوبت را بسیار کم جذب میکنند. این پتو به علت برخورداری از الیاف طبیعی و بافت نرم، نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان و نوزادان نیز بسیار مناسب بوده و هیچ حساسیتی ایجاد نمیکند. علاوه ‌بر آن حتی با پوست ‌های حساس هم سازگاری بسیاری خوبی دارد. پتو ونلون اصل در ابعاد و اندازه‌ های متفاوتی در بازار وجود دارد که سایز یک ‌نفره آن در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی ‌متر بوده و وزنی معادل ۳۰۰۰ گرم دارد. سایز دو نفره این پتو نیز در ابعاد ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی ‌متر بوده و وزن آن در حدود ۴۵۰۰ گرم است. پتو ونلون اصل دارای تنوع رنگ مقبولی نیز بوده و در رنگ ‌هایی چون قرمز، قهوه ‌ای، عسلی، گلبهی و بنفش عرضه میشود. این پتو ضد حساسیت و ضد پرزدهی است. همچنین قابلیت شست و شو هم با ماشین و هم به صورت دستی را دارد و در مکان ‌هایی چون هتل، مسافرخانه، منازل قابل ‌استفاده بود و گزینه مناسبی نیز برای صادرات است.

آیا میدانید پتو ونلون چقدر عمر میکند

آیا میدانید پتو ونلون چقدر عمر میکند

طول عمر پتوهای ونلون از جمله پتو ونلون ابریشمی و تمامی انواع دیگر آن به نحوه نگهداری و محافظت و نیز شست و شوی آن بستگی دارد. یکی از عواملی که به محافظت از پتو کمک میکند ملحفه کردن آن است چرا که تاثیر زیادی در افزایش طول عمر و همچنین عدم پرزدهی آن داشته و از سوی دیگر گرمای داخلی آن را نیز حفظ میکند. یک عامل مهم دیگر نیز دور نگه داشتن پتو از رطوبت است اگر قرار باشد مدت زیادی از آن استفاده نکنید باید پتو را در کمد یا جایی قرار دهید که در معرض رطوبت نباشد. حتی در این ‌صورت نیز هر از گاهی آن را از کمد بیرون آورده و بعد در جهت عکس تای اولی آن را تا بزنید. این کار موجب میشود تا کیفیت پتو حفظ شده و تغییر شکل ندهد. نحوه شستن نیز یکی از عوامل اثرگذار دیگر در طول عمر پتو است. وقتی اقدام به خرید پتو میکنید حتما در مورد قابلیت شست و شوی آن با ماشین یا دست سوال کنید و اگر پتوی مورد نظر را نمیتوان با ماشین شست یا باید از کثیف شدن زود به زود آن در هنگام استفاده جلوگیری کنید یا از همان اولی پتویی را خریداری کنید که بتوان آن در خانه با ماشین لباسشویی شست. برای این امر باید از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. تمامی این نکات در مورد پتو ونلون نرمینه نیز صدق میکند و در صورت رعایت، این پتوی فانتزی و خاص شما عمری طولانی داشته و سال ‌های سال همدم گرم و نرم شما خواهد بود. همچنین این پتو هم قابلیت شست و شو با ماشین و هم دستی را دارد و از این نظر نیز کاربر پسند است.

ارائه مستقیم انواع پتو ونلون نرمینه

ارائه مستقیم انواع پتو ونلون نرمینه

شرکت فروش پتو نرمینه، عرضه انواع پتوها از جمله پتو اکریلیک ونلون را بیشتر به صورت مستقیم و عرضه اینترنتی در نظر گرفته است تا به دلیل حذف واسطه، کالای مورد نظر با قیمت مناسب ‌تری به دست مصرف‌ کننده برسد. پس کافی است با مراجعه به وب ‌سایت ‌های معتبر پتوی مورد نظرتان را انتخاب کرده و خیلی راحت با پیروی از دستور العمل ‌های موجود، اقدام به ثبت سفارش نمائید. همچنین همکاران ما آماده ارائه مشاوره و رهنمود های لازم در این مورد هستند. امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، خرید آنلاین، بیش از پیش جایگاه خود را در بین مردم یافته و روش بسیار خوبی برای حفظ سلامتی و اجتناب از بیماری است. چراکه به این روش میزان تردد در شهر کاهش یافته و به نوعی از زنجیره انتقال بیماری نیز کاسته میشود. همچنین با توجه به حذف واسطه و وجود رقابت در بین فروشندگان، این امکان را خواهید داشت که با مناسب ‌ترین قیمت ممکن اقدام به خرید این پتوی شیک نمایید.

عمده ‌فروشان انواع پتو ونلون نرمینه

عمده ‌فروشان انواع پتو ونلون نرمینه

فروش عمده این پتو در بازار از سوی مراکز مختلفی صورت میگیرد که آن را یا از طریق واسطه یا بدون واسطه عرضه میکنند. امکان خرید عمده و مستقیم این کالا از تولیدکننده به صورت مستقیم نیز مقدور است و چون فروش پتو اکریلیک ونلون وضعیت بسیار خوبی در بازار پتوی باکیفیت کشور دارد، در عمده‌ فروشی‌های متعدد پتو نرمینه میتوانید پتو ونلون اصل را در ابعاد یک و دو نفره خریداری نمایید که در رنگ ‎های متنوع و بسیار پرفروش عرضه میشود. ما نیز با افتخار فروش کلّی و عمده انواع پتو از جمله پتو ونلون نرمینه را در برنامه کاری خود داشته و برای سهولت هر چه بیشتر در فرایند خرید پتو، همه تلاش خود را به کار بسته‌ ایم تا صرفا از طریق تماس تلفنی یا پیام‌ های آنلاین شما عزیزان به رسالت خدمت ‌رسانی خود به صورت تمام و کمال عمل نموده و ضمن ارائه مشاوره پیرامون خرید انواع پتو به راهنمایی شما در این امر بپردازیم و بعد از انجام مراحل لازم، کالای مورد نظر را خدمتتان ارسال کنیم. لازم است بگوییم که امروزه فروش اینترنتی پتو به صورت عمده با ارزان ‌ترین هزینه و سریع ‌ترین زمان ممکن انجام میشود و به خریداران نیز این امکان را میدهد که به قیمت درب کارخانه، انواع پتوی شیک و اصل را انتخاب کرده و سفارش دهند. از جمله مزایای دیگر این روش آن است که هیچ محدودیتی به لحاظ زمان و مکان نداشته و قابلیت ثبت سفارش برای مشتریان از تمامی شهرها وجود دارد و همکاران کارشناس ما در اسرع وقت به سوالات شما جواب داده و راهنمایی‌ های لازم را ارائه خواهند نمود.

صادرات انواع پتو ونلون نرمینه

صادرات انواع پتو ونلون نرمینه

انواع پتو ونلون اصل در طرح و رنگ ‌های ساده ولی شیک و جذاب و با برخورداری از کیفیت عالی یک پتوی صادراتی مرغوب نیز است و چون عامل کیفیت در بحث صادرات بسیار مهم است؛ به عنوان یک پتوی صادراتی پرطرفدار نیز محسوب میشود. پتو ونلون درجه‌ یک مطابق با استانداردهای جهانی تولید میشود و میتواند به عنوان روتختی نیز کاربرد داشته و زینت ‌بخش اتاق خواب باشد. این پتو بسیار مورد توجه بازرگانان خارجی نیز بوده و با توجه به قیمت مناسب آن تمایل بسیاری به خرید و فروش آن دارند. البته باید خاطرنشان نمود که قیمت پایین پتو ونلون به دلیل ضعیف بودن کیفیت آن نیست، بلکه ارزش ریال در مقایسه با واحد پول جهانی موجب شده تا خریداران خارجی به آن توجه نشان دهند. همچنین انواع پتو ونلون دارای بسته ‌بندی زیبایی بوده و در قالب یک ساک دستی در جعبه بسته ‌بندی قرار میگیرد و همین امر هم نقش مهمی در میزان صادرات آن ایفا میکند. این پتو علاوه ‌بر کشورهای همسایه جهت صادرات به کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز یک گزینه عالی بوده و بسیار به‌ صرفه و اقتصادی است. امروزه واحدهای مختلف تولیدی با ظرفیت بالای تولید اعم از پتوهای یک ‌نفره و دو نفره، ساختار مناسبی برای تأمین نیاز بازار صادراتی فراهم آورده ‌اند که در این بین انواع پتو ونلون نرمینه از جمله پتو ونلون ابریشمی به لحاظ کیفیت درجه یک و شیک بودن از بازار تقاضای بالایی برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *