خرید اینترنتی عمده پتو بچه گانه پسرانه و دخترانه

آیا شما تاکنون تجربه خرید اینترنتی عمده پتو بچه گانه پسرانه و دخترانه را داشته اید؟ آیا مزایای خرید اینترنتی عمده را میدانید؟ در این مطلب ما قصد داریم یکی از بهترین پتو بچه گانه پسرانه و دخترانه که میتوانید برای فرزندان خود تهیه کنید را به شما معرفی کرده و مزایای خرید اینترنتی که یکی از روش های خرید این پتو است را توضیح دهیم.

پتو بچگانه
پتو گلبافت بچه گانه پسرانه و دخترانه یکی از محصولات ارزنده کارخانه گلبافت است. این محصول کیفیت بالایی دارد و طرح های زیبای آن برای بچه ها بسیار جذاب بوده است. کارخانه گلبافت راه های زیادی برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است. این کارخانه محصولات خود را از روش های مختلفی به بازار عرضه میکند که یکی از آنها اعطای نمایندگی های فروش حضوری و غیر حضوری به افراد معتبر است.
فروش غیر حضوری پتو بچه گانه پسرانه و دخترانه به دو صورت تلفنی و اینترنتی قابل انجام است که مجموعه ما هر دو روش را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.
در خصوص خرید اینترنتی پتو بچه گانه گلبافت باید بگوییم که این پتو را در سایت های بسیاری به صورت اینترنتی میتوانید خریداری کنید، اما خرید از سایتی معتبر که جنس باکیفیت و دارای قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد، بهترین راه است.

خرید اینترنتی پتو نرمینه بچگانه
خرید اینترنتی پتو بچه گانه پسرانه و دخترانه گلبافت مزایای بسیاری دارد که به آنها میپردازیم.
سال های زیادی است که مردم سراسر دنیا محصولات مورد نیاز خود را به شکل اینترنتی و غیر حضوری خریداری میکنند. فردی که در اروپا زندگی میکند میتواند به راحتی فقط از طریق دسترسی داشتن به اینترنت و وارد شدن به یک سایت، محصولی را از کشورهای آسیایی خریداری کند. این عمل برای هر کشوری و هر فردی در تمام نقاط دنیا امکان پذیر است. چند سالی هم هست که در کشورمان انجام خرید با راه اندازی سایت های معتبر انجام میشود. پس از آن شبکه هایی که در فضای مجازی فعالیت میکنند نیز اقدام به فروش انواع محصولات و کسب و کارهای خود در این شبکه ها کرده اند که پتو نیز در این میان توسط سایت ها و شبکه های بسیاری به فروش میرسد.
شاید اولین و مهم ترین مزیت خرید اینترنتی را نتوان با شعار «در خانه بمانیم» بی ارتباط دانست. این روزها که بیماری کووید ۱۹ در تمام دنیا حاکم شده، خیلی از امور زندگی مردم را مختل کرده است. این ویروس کسب و کارهای زیادی را از کار انداخته و مردم بسیاری از خریدهای خود را به تعویق انداخته اند تا شاید روزی که این ویروس ریشه کن شد، با خیال راحت در بازار بچرخند و خرید کنند.
اما با وجود فروش اینترنتی نیازی به عقب انداختن خریدهایتان نیست. شما میتوانید در حالی که روی مبل جلوی تلویزیون نشسته اید یا روی تخت خواب خود دراز کشیده اید یا … خرید خود را بدون بیرون رفتن از خانه و ریسک مبتلا شدن به کرونا انجام دهید. تنها کافی است که تلفن خود را برداشته و انواع مختلف پتوهای بچه گانه گلبافت را در سایت ما مشاهده کنید.

فروش اینترنتی پتو
اصولاً بچه ها یا خیلی سخت پسند هستند و هر طرحی را نمیپسندند یا حتی راحت همان مورد اول را میخرند. اگر فرزند شما جزو دسته اول باشد، برای خرید حضوری باید دردسرهای زیادی را تحمل کنید. شما احتمالاً مجبور خواهید بود که تمامی فروشگاه های کالای خواب شهرتان را زیر و رو کنید تا فرزندتان پتوی مورد علاقه اش را انتخاب کند؛ اما وقتی اینترنتی خرید میکنید، تنها با چند دقیقه صرف وقت و مصرف اندکی اینترنت هم شما و هم فرزندتان تمامی مدل ها، رنگ ها، طرح ها و ابعاد پتوهای بچه گانه گلبافت را خواهید دید.
و این دقیقاً دومین مزیتی است که خرید اینترنتی برای شما دارد. شما مجبور نخواهید بود که تمام فروشگاه ها را به صورت حضوری بروید، غرغرهای فروشنده را از اینکه تمام پتوهایش را برای فرزند شما باز کرده است، تحمل نخواهید کرد، خود و فرزندتان نیز خسته نمیشوید و میتوانید به راحتی بدون کمترین دردسری تمام مدل ها را در تلفن همراه خود ببینید.
در دل همین مزیت دوم، مزیتی دیگر نیز قرار دارد. شما مجبور به پرداخت هزینه برای رفت و آمد به بازار، صرف انرژی و صرف وقت گرانبهای خود نخواهید بود. این مورد صرفه جویی خیلی خوبی در زمان و هزینه های شما خواهد بود.
شاید تنها عیب خرید اینترنتی این باشد که شما نمیتوانید پتو را از نزدیک دیده و لمس کنید، اما برای آن هم راه حل هایی وجود دارد که توضیح میدهیم.

پتو گلبافت بچگانه
بعضی از سایت های فروش اینترنتی پتو بچه گانه گلبافت از جمله سایت ما امکان پرداخت درب منزل یا مرجوعی کالا تا ۲۴ ساعت را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. بدین صورت اگر شما پرداخت درب منزل داشته باشید، میتوانید بعد از بررسی محصول، هزینه آن را پرداخت کنید. اگر هم امکان مرجوعی داشته باشید، بعد از دریافت بسته در صورت هرگونه نارضایتی میتوانید محصول را از طریق پست مرجوع کنید.
در هر حال سفارش شما درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد که کار شما را خیلی راحت تر میکند.
شما هر تعدادی که پتو بچه گانه گلبافت را سفارش دهید، میتوانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. برعکس خرید حضوری که باید پتو را خودتان تا خانه حمل کنید، به خصوص اگر وسیله نقلیه شخصی نداشته باشید، انجام این کار برای شما سخت خواهد بود. برای خرید عمده اینترنتی پتو بچه گانه گلبافت دخترانه و پسرانه نیز میتوانید به همین طریق اقدام کنید. خرید اینترنتی عمده پتو بچه گانه گلبافت نیز تمام مزایای گفته شده را دارد، به علاوه اینکه تخفیفات ویژه ای نیز شامل حال خریداران خواهد شد.
حالا که با مزایای خرید اینترنتی پتو بچه گانه گلبافت آشنا شدید، در مورد ویژگی های این پتو نیز توضیحاتی را برای شما مشتریان محترم خواهیم داد تا با پتو بچه گانه گلبافت بیشتر آشنا شوید.

 

آشنایی با پتوهای بچه گانه گلبافت دخترانه و پسرانه

آشنایی با پتوهای بچه گانه گلبافت دخترانه و پسرانه

پتوهای بچه گانه گلبافت به دو گروه دخترانه و پسرانه تقسیم میشوند که فقط طرح و رنگ آنها با یکدیگر متفاوت است. این پتوها در سایر ویژگی ها با هم اشتراک کامل دارند که توضیح خواهیم داد.
اول از همه در خصوص همین ویژگی متفاوتشان، یعنی طرح و رنگ آنها صحبت میکنیم. پتوهای کودک و بچه گانه این روزها با طرح های فانتزی و عروسکی تهیه میشوند که بیشتر آنها از شخصیت های عروسکی و کارتونی روی پتوی خود استفاده میکنند.
پتوهای بچه گانه گلبافت دخترانه هم شامل طرح های عروسکی و کارتونی بسیاری مثل سفید برفی، کیتی، دختر کفش دوزکی، سیندرلا، السا و آنا و… هستند و هم شامل طرح هایی دخترانه و زیبا که طراحان خود مجموعه گلبافت با استفاده از ذهن خلاق خود طراحی میکنند.
رنگ های استفاده شده برای پتوهای دخترانه نیز رنگ هایی روشن، جذاب و مورد پسند دختران زیبای شما هستند.
پتوهای پسرانه گبافت نیز به همین ترتیب طرح های کارتونی زیادی مثل مرد عنکبوتی، بن تن، زورو، ماشین ها و… هستند. برای پتوهای بچه گانه گلبافت پسرانه نیز طراحی های زیبایی از جانب خود مجموعه صورت گرفته است که آنها نیز فروش زیادی دارند.
برخی طرح ها هم مثل تام و جری، پلنگ صورتی و… به صورت مشترک در بین دختران و پسران استفاده میشوند.
در هر صورت تنوع رنگ و طرح پتوهای بچه گانه گلبافت هم دخترانه و هم پسرانه آنقدر زیاد است که تمام بچه ها میتوانند طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

ویژگی پتو بچگانه
حالا در مورد ویژگی های مشترک پتوهای بچه گانه گلبافت دخترانه و پسرانه توضیح خواهیم داد.
نکته بعدی در مورد الیاف استفاده شده در پتو است. پتوهای بچه گانه کارخانه گلبافت همگی با استفاده از الیاف ۱۰۰% خالص و طبیعی پنبه تولید میشوند. استفاده از الیاف پنبه در تولید پتوهای نوزاد و بچه گانه به دلایل زیر رایج تر از سایر الیاف است.
الیاف پنبه بسیار نرم و لطیف هستند و یکی از ویژگی های الزامی برای پتوهای بچه گانه نرمی و لطافت است. پنبه باعث میشود که این پتوها خیلی لطیف باشند و فرزند شما هنگام استفاده از پتو از لطافت آن لذت ببرد.
دومین ویژگی ای که الیاف طبیعی پنبه دارند و آن را به پتوهای بچه گانه گلبافت نیز میدهند، ضد حساسیت بودن آنها است. نوزادان و کودکان همگی بدن هایی حساس و لطیف دارند. همین موضوع باعث میشود که بدن آنها در برابر عوامل نامناسب خارجی به سرعت واکنش نشان دهد و دچار حساسیت شود.
به همین دلیل کارخانه گلبافت برای تهیه پتوهای نوزاد و کودک خود از الیاف پنبه که به طور طبیعی ضد حساسیت هستند، استفاده میکند.
پتوهای گبافت بچه گانه وزن خیلی زیادی ندارند. برای پدر و مادرها که خیلی حساس هستند، فرزندشان فقط از پتوی خودش استفاده کند و اگر جایی بروند، حتماً باید پتوی فرزندشان را همراه خود ببرند. این ویژگی پتوهای بچه گانه گلبافت خیلی مفید خواهد بود. پدر و مادرها میتوانند به راحتی پتوهای بچه گانه گلبافت را حمل کنند، بدون اینکه خستگی یا سنگینی برای آنها داشته باشد.
پتوهای بچه گانه گلبافت خیلی راحت شسته میشوند. شما برای شست و شوی پتوهای گلبافت بچه گانه میتوانید آنها را با ماشین لباس شویی یا با دست بشویید.

شست و شوی پتو بچگانه
چند نکته که رعایت آنها زمان شست و شو ضروری است را برای شما ذکر خواهیم کرد:
قبل از اقدام به شست و شوی پتوهای گلبافت بچه گانه آنها را به خوبی بتکانید. باقی ماندن هرگونه گرد و غبار یا ذرات ریز مواد روی پتو باعث میشود که این ذرات وقتی که پتو خیس میشود، در پرزهای آن فرو روند. بعدها شما هر چقدر تلاش کنید نمیتوانید این ذرات را از بین پرزهای پتو خارج کنید یا برای درآوردن آنها باید زمان زیادی بگذارید و با دست یکی یکی آنها را خارج کنید.
نکته دوم دمای آبی است که برای شست و شو استفاده میکنید. سعی کنید که از آب با دمای سی یا چهل درجه برای شست و شوی پتو بچه گانه گلبافت استفاده کنید.
نکته سوم ماده شوینده ای است که برای شست و شو استفاده میشود. چون بچه ها بدن خیلی حساسی دارند، بهتر است که از مواد شوینده ای ملایم و مناسب استفاده کنید تا باعث بروز هرگونه آسیبی به بدن فرزند شما نشود.
نکته چهارم آب کشی صحیح و به اندازه پتو گلبافت بچه گانه است. بعد از شست و شو، پتو گلبافت بچه گانه را به خوبی آب کشی کنید. اگر لازم بود این کار را چند مرتبه تکرار کنید.
با انجام آب کشی صحیح و مکرر شما اطمینان حاصل خواهید کرد که تمام ماده شوینده از پتو خارج شده است. اگر چیزی از ماده شوینده در پرزهای پتو بالقی بماند، میتواند باعث بروز حساسیت یا آسیب های پوستی از قبیل خشکی پوست برای فرزند شما شود.
نکته پنجم در مورد خشک کردن پتو است. هر پتو با توجه به الیافی که در آن به کار رفته است، نحوه خشک کردن متفاوتی دارد. پتوهای بچه گانه نیز که اغلب با الیاف پنبه تهیه میشوند، بهتر است در نور خیلی شدید آفتاب قرار داده نشوند.

خشک کردن پتو بچگانه
اما نحوه صحیح خشک کردن آنها در برچسب متصل به پتو ذکر شده است که میتوانید به آن مراجعه کنید.
پتوهای بچه گانه در اثر شست و شو تغییر شکل یا تغییر رنگ نخواهند داد.
یکی دیگر از ویژگی های پتو گلبافت بچه گانه، کیفیت بالای آن است که یکی از مهم ترین ویژگی ها برای پتو بچه گانه است.
پتوهای بچه گانه گلبافت به خاطر الیاف خالص و باکیفیت دچار پرزریزی یا نخ کشی نمیشوند.
پتوهای گلبافت بچه گانه دوردوزی نیز میشوند که آن هم به نوبه خود باعث میشود پتو نخ کش نشود.
هیچ گونه زدگی، پارگی و عیب و نقص دیگری در پتوهای گلبافت بچه گانه دیده نمیشود. تمامی پتوهای بچه گانه گلبافت قبل از ورود به بازار توسط کارکنان مجموعه گلبافت بررسی میشوند و در صورت بروز هرگونه مشکلی از ورود آنها به بازار جلوگیری میشود.
ابعاد پتوهای بچه گانه گلبافت ۱۰۰ در ۱۴۰ سانتی متر مربع و وزن آنها ۱۰۰۰ گرم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *