خرید مستقیم پتو مرینوس پنبه ای

پتو مرینوس پنبه ای در بین عموم مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارند. پتوها یکی ملزومات و وسایل ضروری در عین حال شخصی برای هر انسانی است که مواد اولیه تشکیل دهنده آن میتواند از دو نوع طبیعی یا مصنوعی باشد. پتوهایی که امروزه چه در بازارهای حضوری و چه در بازارهای اینترنتی به فروش میرسند در انواع، طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه میشوند و همین امر منجر به تفاوت در قیمت نهایی آنها شده است.
همان طور که شما میدانید امری مشهود است که پتوهای ساخته شده از الیاف طبیعی و درجه یک از قیمت بالاتری برخوردار هستند. چون که این الیاف طبیعی علاوه بر استحکام و دوام مورد قبولی که دارد با پوست بدن انسان نیز سازگاری ویژه ای دارد. قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بدانید که تیم پر قدرت دیبافت مفتخر این است که انواع پتوها از جمله پتو مرینوس پنبه ای را به صورت عمده و تکی و با قیمت خرید مستقیم از کارخانه به فروش میرساند. همچنین بیان این نکته را لازم میدانیم که شما میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید انواع پتو از جمله پتو مرینوس پنبه ای نمایید، علاوه بر آن قبل از خرید خود توصیه میکنیم با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید و از قیمت روز و واقعی انواع پتوها با خبر شوید و متناسب با میزان بودجه تان خریدی مطمئن را تجربه کنید.
و اما سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید و پاسخ به آن:
– ویژگی های پتو مرینوس پنبه ای چیست و چه خصوصیاتی دارند؟
– انواع پتو مرینوس پنبه ای کدام است؟ و به طور کلی به چند نوع دسته بندی میشوند؟
– طرز صحیح شست و شوی پتو مرینوس پنبه ای چگونه است و هنگام شست و شوی آن باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟
– مرکز فروش پتو مرینوس پنبه ای در کجا واقع شده است و عمل کرد آنها به چه شیوه ای است؟

 ویژگی های پتو مرینوس پنبه ای
ویژگی های پتو مرینوس پنبه ای

اولین ویژگی بارزی که از پتو مرینوس پنبه ای به چشم میخورد، این است که میتواند گرمای بسیاری را در خود محبوس کند به عبارتی دیگر از هدر رفتن گرمای بدن فرد جلوگیری میکند.
به کار بردن الیاف و مواد اولیه مرغوب در تهیه، تولید و ساخت پتوی مرینوس پنبه ای منجر شده است تا از نظر کیفی در درجه بالایی قرار گیرد و سطح کیفیت تولید آنها در رتبه بالایی قرار میگیرد. مواد تشکیل دهنده عمده و اصلی پتوهای مرینوس پنبه ای پشم خالص است و به جهت خاصیت گرمایی که دارند بسیار مناسب اند، برای افرادی که سرمایی هستند و میتوانند در استفاده های روزمره مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرند.
علاوه بر خاصیت حفظ گرما و دمای بدن، دومین ویژگی آن که بسیار چشم گیر است، قیمت مناسب این محصول است. قیمت این کالا به گونه ای مناسب است که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند. اما در مقابل این دو ویژگی مثبت باید گفت که پتوهای مرینوس پنبه ای، جزء پتوهای سنگین وزن محسوب میشوند.

انواع پتو مرینوس پنبه ای

انواع پتو مرینوس پنبه ای

شرکت تولید کننده پتوی مرینوس پنبه ای انواع مختلفی از آن را تولید و آماده عرضه کرده است. در ادامه چند نمونه از انواع پتو مرینوس را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:
– پتو پنبه ای گل دار
– پتو پنبه ای ژاکارد
– پتو صندوق دار سه بعدی
– پتو هادس
– پتو نوزادی
البته به این نکته توجه داشته باشید که پتوهای مرینوس پنبه ای دارای انواع متعددی هستند و تعداد آنها به این چند نمونه ای که ذکر کردیم محدود نمیشود. شما میتوانید جهت اطلاعات تکمیلی و آگاهی از انواع مختلف پتو مرینوس پنبه ای و همچنین اطلاع از قیمت واقعی و بروز شده انواع پتوها با مشاوران فروش شرکت بازرگانی و تجاری دیبافت در تماس باشید و خریدی با سطح بالا را تجربه کنید.

 طرز صحیح شست و شوی پتو مرینوس پنبه ای
طرز صحیح شست و شوی پتو مرینوس پنبه ای

اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که ترجیح میدهید پتوهایتان را خودتان در منزل و به کمک لباس شویی بشویید، باید این نکته را خدمت شما خاطر نشان کنیم که هنگامی که پتو را از ماشین لباس شویی خارج میکنید و میخواهید برای خشک کردن آن اقدام کنید، بهتر است پتوهایتان در هوای آزاد خشک کنید. این کار شما علاوه بر اینکه بوی تازگی را در پتو تثبیت میکند، بلکه باعث خوش بو ماندن پتو در دراز مدت شده و شما مجبور نیستید به طور مجدد و برای چندین بار در زمان کوتاهی پتویتان را بشویید. علاوه بر این مواردی که ذکر شد نور آفتاب حاوی امواج ماورا بنفش یا همان امواج UV است که این امواج خاصیت ضد عفونی فوق العاده قوی دارند و میتوانند پتوهای شما را به طور طبیعی ضد عفونی کنند. بعد از اینکه پتوها را پس از شست و شو از ماشین لباس شویی خارج کردید، بهتر است آنها را تکان داده و در محلی محکم و مناسب در معرض نور خورشید و هوای آزاد اجازه دهید تا خشک شود. نکته ای که در این رابطه باید بیان شود این است که حتما به برچسب مراقبتی پتوها دقت کنید؛ چراکه برخی از پتوهایی که الیاف تشکیل دهنده آنها پشم است باید به حالت افقی پهن شوند و از آویزان کردن آنها به صورت عمودی خودداری کنید.

پتو مرینوس پنبه ای
– از پر کردن مخزن لگن لباس شویی خودداری کنید: اگر بیش از حد مجاز مخزن لگن لباس شویی را پر کنید، منجر به سایش و اصطکاک بیش از حد و همچنین مچاله شدن پتو میشود که در نهایت به الیاف به کار رفته در ساخت و تولید پتو آسیب میرساند.
– استفاده از شوینده مناسب: یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه شود، این است که برای شستن پتو از شوینده های معمولی استفاده نکنید، چراکه مواد تضعیف کننده و شیمیایی فراوانی دارند که به الیاف تشکیل دهنده پتوها آسیب میرساند. اگر شما از شوینده های مناسبی استفاده کنید، علاوه بر اینکه به الیاف و رنگ به کار رفته در ساخت و تولید پتو آسیبی نمیرساند بلکه پتو را بسیار تمیز میکند که نکته ای بسیار مهم در حفظ و نگهداری پتو است. شوینده مناسب شوینده ای است که برای پتوهایی با بافت ظریف و رنگی نیز مناسب باشد، طوری که علاوه بر لکه بری بسیار قوی که دارد مانع از تداخل رنگی پتوها شده و رنگ پتوها را تثبیت میکند. بهتر است از مایع لباس شویی استفاده کنید که ترکیبات آنها ملایم تر بوده و به کمک آنزیم های تخصصی که در فرمول آنها به کار رفته توانایی شست و شوی انواع پتو در دما و ph مناسب را دارد به گونه ای که از پتوی شما محافظت میکند و موجب حفظ ظاهر و درخشش پتو نیز میشود.

شست و شوی پتو مرینوس پنبه ای
– خشک شویی کمتر: طی یک تحقیق این نتیجه حاصل شده است که متقاضی و خریداران پتوهایی که در کارت راهنمایی آنها عبارت ” فقط خشک شویی” درج شده است، بسیار کمتر از متقاضیان و خریداران پتوهای معمولی است. همان طور که میدانید خشک شویی یک پروسه شیمیایی بوده که علاوه بر اثرات زیان بار و مخربی که روی محیط زیست دارد، بلکه روی پوست مصرف کنندگان و همچنین الیاف تشکیل دهنده پتو نیز میتواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد؛ اگر شما راه کار و راه چاره دیگری به غیر از خشک شویی نداشته باشید، باید از پاک کننده ها و مواد شوینده ای استفاده کنید که سازش بیشتری با پوست و محیط زیست داشته باشند یا از مراکز خشک شویی استفاده کنید که اطمینان خاطر دارید که از مواد آلرژی زا استفاده نمیکند. جهت اطلاعات بیشتر و تکمیلی از انتخاب نوع شوینده خود میتوانید به توضیحات قسمت قبل مراجعه کنید.
– توجه به برچسب مراقبتی و نگهداری پتو: الیاف مختلفی که در تهیه انواع پتو به کار میروند، هر کدام با روش های مختلفی برای شست و شو سازگار اند و نمیتوان همه آنها را با یک روش شست. مثلا پتوهایی که الیاف تشکیل دهنده آنها از پشم است باید توسط شوینده های مناسب پشم و به صورت دستی و آرام شسته شوند. یا اینکه پتوهایی که در ساخت و تولید آنها ابریشم به کار رفته است، بسیار آسیب پذیر اند. پس باید دقت و توجه لازم را در هنگام شست و شوی آنها به کار بگیرید. اما نگران نباشید در برچسب های راهنمای مراقبتی پتو حداکثر و حداقل دمایی که برای شستن پتو مناسب است و همچنین نحوه شست و شوی آن که به صورت دستی باشد یا ماشینی ذکر شده است.

 مرکز فروش پتو مرینوس پنبه ای
مرکز فروش پتو مرینوس پنبه ای

شرکت تولید کننده پتوی مرینوس پنبه ای در سطح کشور و در شهرهای مختلف نمایندگی هایی را دارد که در طول شبانه روز آماده پاسخ گویی و عرضه پتوی مرینوس پنبه ای هستند. شما میتوانید با مراجعه به این مراکز نمایندگی پتوی مرینوس پنبه ای یک خرید منحصر به فرد را تجربه کنید. چون تعریف و تمجید ما از پتوی مرینوس پنبه ای را نمیتوان در قالب این مقاله و عکس های محدود درک کرد و شما باید خودتان با خرید حداقل یکی از آن زیبایی و کار آمدی این پتو را لمس کنید. خرید عمده و انبوه از شرکت تولید کننده پتوی مرینوس پنبه ای مزایای بسیار زیادی دارد که به عنوان بهترین مزایا میتوان به کاهش هزینه در خرید انبوه نسبت به خرید تکی اشاره کرد.

مزایایی پتو مرینوس پنبه ای
عمده فروشی و فروش انبوه نوعی تجارت است که در آن از تولید کنندگان مقادیر بسیار زیادی از کالای مورد نظر مانند کالای خواب را خریداری میکنیم. با توجه به اینکه خرید ما به صورت انبوه بوده میتوانیم علاوه بر اینکه هزینه کمتری را بپردازیم، بلکه سود بیشتری را نیز داشته باشیم. خرید انبوه کالای خواب از مراکز فروش کالای خواب باعث حمل و نقل راحت تر و ذخیره سازی و انبار برای مشتریان میشوند.
سخن پایانی این مجال و مقال این است که مشاوران زبده ما در شرکت دیبا بافت قم، همواره برای انجام مشاوره و راهنمایی، برای دوستان و مشتریان گرامی آماده خدمات رسانی هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *