580d7af190a1c0cc8c75d090073674a7 کارخانه تولید روبالشی حاضری زیپدار

روبالشی حاضری زیپدار امروزه از سوی شرکت های مختلفی دوخته می شود. تنوع در این زمینه زیاد به چشم می خورد و همین امر سبب شده تا شاهد مدل ها و رنگ ها متفاوتی از این کالا باشیم. کارخانه تولیدی، محصولاتش را در کیفیت های گوناگونی نیز می سازد که درباره پارچه و طرح های آن توضیحات مفصلی در ادامه داده ایم. کارخانه تولید روبالشی حاضری زیپدار

جنس پارچه ی روبالشتی حاضری

جنس پارچه ی روبالشتی حاضری در گذشته، بیشتر شاهد این بودیم که روبالشی ها را با پارچه های متفاوتی به شکل سنتی در خانه بانوان می دوختند؛ ولی امروزه برای سهولت کار، تولیدی ها آنان را می دوزند و آماده وارد بازار می کنند. جنس پارچه روبالشتی حاضری، یکی از مواردی است که کیفیت محصول را نشان می دهد. 

اغلب، از پارچه های طرح دار و رنگ های متنوعی در این حوزه کار می گیرند که برخی از آنان را می توان این گونه نام گذاری کرد: 

  • پارچه ساتن 
  • پارچه مخمل 
  • پارچه کتون 
  • پارچه پرگال 
  • پارچه تترون 

هر یک از این پارچه ها، خصوصیاتی دارند و برای همین موارد استفاده شان زیاد است. باید بگوییم، یک روبالشی خوب، نه تنها باید از جنس عالی تولید شده باشد، بلکه ضخیم نبوده و نرم باشد و در همین حال، طرح های مناسبی از آن ارائه گردد. 

این محصولات را امروز می توان به شکل ساده و یک رنگ، طرح های گل و بوته، درخت، اشکال هندسی و غیره مشاهده کرد. طبعاً برای افراد خوش سلیقه، این موضوع از اهمیت خاصی در کنار کیفیت کالا، برخوردار می باشد. 

صادرات عمده روبالشی حاضری مرغوب

صادرات عمده روبالشی حاضری مرغوب از جمله کالاهایی که شاهد ارسال آن به ممالک دیگر هستیم، روبالشی ها هستند. صادرات روبالشی حاضری مرغوب، به صورت عمده انجام می شود و بازرگانان محصولات خود را به کشورهای متعددی که اغلب همسایگان مان هستند، صادر می نمایند. 

در این زمینه، آنچه که باعث می گردد تاجر بتواند بهتر محصول خود را به فروش رساند، توجه داشتن به کیفیت کالا است و این که حتماً تنوع داشته باشد. روبالشی های مرغوب، از بهترین جنس پارچه ساخته می شوند. آنان به راحتی قابل شستشو هستند و رنگ شان از بین نمی رود و از جانبی، کوچک و یا وا رفته نمی گردند. 

در هر حال، این نوع از کالا، برای بالش های مختلفی ساخته می شوند که اندازه های گوناگونی دارند؛ پس با این حساب، روبالشی نیز باید ابعاد متفاوتی داشته تا بتوان برای هر نوع بالشی از آن استفاده کرد. قابل ذکر است، صادرات چنین کالایی به خارج از کشور، سود خوبی برای مجموعه تولیدی، بازرگان و حتی کل کشور دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *