849d96f7b11e4f67d7b1d7f1207766bc نمایندگی پتو گلبافت طرح کودک تهران

یکی از ملزومات اساسی برای اتاق کودک، تهیه یک پتوی مناسب برای تمام فصول سال می‌باشد. شرکت گلبافت برای این منظور، اقدام به طراحی و تولید انواع پتو با طرح‌های عروسکی نموده است. ازاین‌رو انواع پتو گلبافت طرح کودک در سایزهای استاندارد و با بهترین مواد ارگانیک تولید می‌کند.

نمایندگی پتو گلبافت طرح کودک تهران

سایز‌بندی پتو گلبافت طرح کودک

اگر برای خرید پتو طرح کودکانه به فروشگاه‌ها مراجعه کنید، با انواع برندها، رنگ‌ها روبرو خواهید شد. همچنین طرح‌ها و سایزبندی‌های زیادی از این محصول رامشاهده می‌کنید. این تنوع زیاد، گاهی انتخاب را برای شما چالش برانگیز می‌کند.

 

برای اینکه بتوانید بهترین نوع پتو متناسب با نیاز کودک خود را خریداری کنید، مهمترین نکته توجه به جنس آن می‌باشد. بنابر‌این پتوهایی با الیاف ارگانیک که قابلیت تنفسی را دارند، بهترین گزینه خواهند بود. بافت پتو کودک باید نرم و لطیف باشد. همچنین وزن سبکی نیز داشته باشد.

 

پتوهای طرح کودک گلبافت از نظر سایز‌بندی در ابعاد ۱۰۰*۱۳۰ سانتی‌متر و وزن تقریبی ۵۰۰ گرم است. وزن سبک، استفاده از الیاف میکرو پلی استر، ضد حساسیت بودن از ویژگی‌های کیفی این محصول می‌باشد. این محصولات بافت دو رو نیز دارند.

 

پتوهای گلبافت طرح کودک، شامل مدل هایی با طرح حیوانات، گل، شخصیت‌های کارتونی می‌باشند. این محصولات با رنگبندی پسرانه و دخترانه به بازار عرضه می‌شوند. تنوع طرح تولیدی، موجب شده تا افراد با سلیقه‌های مختلف به راحتی این برند را انتخاب و خریداری نمایند.

 

سایز بندی پتو گلبافت طرح کودک

خرید انواع پتو گلبافت از نمایندگی‌ها

پتو گلبافت طرح کودک، نوجوان و بزرگسال، بدون پرزدهی و ضد‌حساسیت پوستی هستند. همچنین دارای قابلیت شستو بدون رنگ‌دهی می‌باشند. البته برای خرید پتو گلبافت، باید به سایزبندی آن مناسب با سن کودک توجه کنید.

 

برای افزایش طول عمر انواع پتوهای گلبافت، شیوه نگهداری از آن نیز اهمیت زیادی دارد. برای این امر سعی کنید فاکتورهای زیر را مدنظر قرار دهید:

  • از قرار دادن پتو گلبافت جلوی بخاری یا شوفاژ خودداری کنید.
  • دمای مناسب برای شستشوی پتو، حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد است.
  • از شوینده های قوی مانند سفید‌کننده‌ها برای شستن پتو گلبافت استفاده نکنید.
  • هر روز بعد از بیدار شدن از خواب پتو را مرتب تا بزنید.

شرکت پتوی گلبافت، کلیه محصولات تولیدی خود را از طریق نمایندگی‌های معتبر به فروش می‌رساند. البته طی ماه‌های اخیر بخش نمایندگی پتو گلبافت به صورت آنلاین فعال شده است. آنها در زمینه پخش عمده و تامین سفارشات صادارتی فعالیت می‌نمایند. کلیه خریداران برای تهیه این محصولات می‌توانند به نمایندگی‌های آنلاین مراجعه نمایند. سپس از طریق این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنند.

 

خرید انواع پتو گلبافت از نمایندگی ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *