10f1ce3c57da279c51d3c8f08f29f6f9 قیمت پتو گلبافت طرح برجسته ژله ای

این مجموعه اقدام به فروش پتو گلبافت طرح برجسته ژله ای به صورت اینترنتی و بی واسطه با قیمت مطلوب نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید. جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت، با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. ارسال این محصول به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

قیمت پتو گلبافت طرح برجسته ژله ای

سایز بندی پتو گلبافت طرح برجسته

سایز بندی پتو گلبافت طرح برجسته

جدید ترین و محبوب ترین نوع پتو و مهم ترین برند در کشور، پتو گلبافت طرح برجسته است. این محصول جزو پر مخاطب ترین نوع پتو می باشد که طرفداران بسیاری دارد و مورد پسند افراد خوش سلیقه است و از پر فروش ترین محصولات این دهه می باشد.

وزن کمی دارد و برای مسافرت، بیمارستان ها، آسایشگاه و منزل بسیار ایده آل است.

این محصول ایرانی با طرح دلنیشن خود جلوه آرام بخش و زیبایی به تخت و اتاق می دهد.

پتو گلبافت، با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در ابعاد و رنگ های متنوع و طرح های برجسته، با مواد اولیه مرغوب و بهداشتی، از بهترین الیاف تولید می گردد.

پتو پلی استر ۱۰۰ درصد خالص در ابعاد گوناگونی عرضه می گردد، در سایزهای:

دو نفره ۲۴۰×۲۲۰      ۱۸۰× ۲۲۰

تک نفره ۱۵۰×۲۵۰     ۱۴۰×۱۸۰   ۱۶۰×۲۲۰ می باشد.

از ویژگی های پتو گلبافت:

قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباسشویی، یک لایه، مقاوم، درجه یک، منحصر به فرد، با کیفیت، استاندارد، تضمینی، ضد آلرژی و حساسیت، دور دوزی شده، رنگ ثابت، گرم و نرم و لطیف، رنگ بندی شاد و متنوع، کارایی بالا، جنس مرغوب با تراکم بالا، بافت بلند و مستحکم، توپُر، در بسته بندی شیک، عدم پرز دهی و رنگ دهی، شفاف و گرما بخش، رنگ یکدست و یکنواخت، کم حجم و مناسب سفر، ضخامت مناسب و قابل استفاده به عنوان رو تختی می باشد.

از براقی خاصی برخوردار بوده و دارای پرز با استقامت می باشد و با کشیدن دست جدا نمی شود.

گرمای مطبوع و دلپذیری را ایجاد نموده و گرمای بدن را به خوبی حفظ می کند. پلی استر به کار رفته در آن باعث طول عمر و دوام پتو می شود.

مرکز خرید پتو گلبافت شیک ژله ای

مرکز خرید پتو گلبافت شیک ژله ای جهت خرید پتو گلبافت شیک ژله ای از مرکز خرید، می توانید این محصول را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید و به صورت آنلاین و غیر حضوری، به میزان تکی یا عمده با قیمت مقرون به صرفه سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

از مزایای خرید اینترنتی، دسترسی آسان به محصول و صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد.

خرید عمده محصول، برای مشتری صرفه اقتصادی بسیاری را به دنبال دارد.

هدف ما ارائه جنس درجه یک با نازل ترین قیمت خدمت مصرف کننده می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *