a9cf23995f8b906032d9f7e26885820b مرکز خرید روبالشی پورشه سه بعدی

روبالشتی در طرح های مختلف و با استفاده از پارچه های گوناگون تولید می شود که برخی از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. مرکز خرید روبالشی پورشه سه بعدی با تماس تلفنی سفارشات را از هر نقطه کشور ثبت می کند.مرکز خرید روبالشی پورشه سه بعدی

کنترل حرارت بدن با روبالشتی جنس خوب

کنترل حرارت بدن با روبالشتی جنس خوب روبالشتی جنس خوب از پارچه هایی دوخته می شود که دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد هستند. مهندسان حوزه نساجی به تولید نوعی روبالشتی پرداخته اند که با استفاده از آن می توان حرارت بدن را به خوبی کنترل نمود.

این روبالشتی از پارچه دورو تولید شده که حرارت بدن را محاصره می کند و یا آن را به محیط اطراف پراکنده می کند. مواد تشکیل دهنده این محصول عایق حرارت هستند و موجب خنک شدن فرد مصرف کننده می شوند.

استفاده از پلی اتیلن و مواد نانو تاثیر زیادی در ایجاد این مشخصه و خنک شدن پارچه دارد. این مواد مانع از نفوذ حرارت به پوست می شوند. روبالشتی مانند بسیاری از دیگر محصولات به صورت سلیقه ای انتخاب می شود و به این دلیل تنوع بالایی در طرح، رنگ، مدل و ابعاد دارد. استفاده از این روبالشتی در فصول گرم بسیار پیشنهاد می شود و موجب کاهش گرما و عرق کردن پوست می شود.

در ایران تولیدکنندگان مختلفی را می توان مشاهده کرد که از پارچه های مرغوب به دوخت انواع روبالشتی به صورت انبوه می پردازند. 

قیمت روز روبالشی پورشه در بازار ایران

قیمت روز روبالشی پورشه در بازار ایران قیمت روز روبالشی پورشه در بازار ایران در سال های مختلف تغییر کرده و جدیدترین قیمت را می توانید از طریق این مرکز به دست آورید که نسبت به بازار حضوری بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. به این منظور می توانید با کارشناس فروش از طریق شماره تلفن های قرار داده شده تماس حاصل کنید و جدول نرخ جدید محصول را دریافت نمایید.

عوامل زیادی در تغییر کردن قیمت ها تاثیر دارد که از بین آنها می توان نام مارک، شرکت تولیدی، درجه کیفی، نوع بسته بندی، نوع فروش و … را نام برد. هزینه مواد اولیه و هزینه تولید از دیگر عوامل مهم هستند که میزان نرخ ها را مشخص می کنند. به طبع قیمت عمده محصول با قیمت خرده آن بسیار متفاوت بوده و در صورت خرید عمده می توان از تخفیفات استثنایی و چشمگیر بهره برد.

قیمت هر محصول بر اساس وزن و اندازه ای که دارد متفاوت است و در نهایت نوع مصرفی که محصول دارد می تواند قیمت آن را مشخص کند. روبالشتی های پورشه به دلیل طراحی خاص و کیفیت بالایی که دارند از نرخ بیشتری نسبت به مدل های ساده برخوردار می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *