از پتو پرز بلند چه میدانید

یکی از برندهای معروف پتو که با استقبال بی نظیری از همان سال های اول تولید روبه رو شده است، برند پتو نرمینه است. این پتوها در چند نمونه و در کاربردهای مختلف بسته به نیاز مشتری تولید شده اند. مراکز پخش پتو نرمینه، پتو مدل سروین را با رنگ های متنوع و زیبا عرضه میکنند‌. پتو نرمینه از نرمی و لطافت بی مثالی برخوردار است و هر شخصی با نگاه اول، حتی بدون دست زدن و لمس آن، به این موضوع پی میبرد. این کالا از کیفیت بالایی بهره مند بوده و قیمت آن نیز با توجه به کیفیت خوبش مناسب است. اگر قصد خرید پتویی را دارید که بتوانید مدت زیادی از آن استفاده کنید و نگران این نباشید که دچار پوسیدگی و پارگی شود، به شما خرید پتو نرمینه را پیشنهاد میکنیم. پتو نرمینه انتخاب عالی برای کسانی است که هم به کیفیت اهمیت میدهند و هم میخواهند هزینه های اضافی را برای خرید دوباره کالا بکاهند.
یکی از مدل های پتو نرمینه، مدل سروین است، این پتو در دسته پتوهای ژله ای بوده و از رنگ های خاصی در بافت آن استفاده شده است. پخش پتو نرمینه مدل سروین، توسط شرکت های عرضه مختلفی انجام میشود. شرکت دیبافت یکی از این مراکز است که با داشتن اسم و رسمی آشنا، خرید از این شرکت پیشنهاد میشود. شما میتوانید با وارد شدن به وب سایت این شرکت معتبر، کالای مورد نظر را انتخاب کرده و خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات پتو نرمینه مدل سروین

مشخصات پتو نرمینه مدل سروین

تولیدکنندگان پتو نرمینه، کالاهای مختلفی را با کاربردهای گوناگون، وارد بازار فروش میکنند که یکی از این محصولات، پتو نرمینه مدل سروین است. این پتوها توانسته اند توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. پتو نرمینه مدل سروین، در اندازه های یک نفره و دو نفره، تولید میشود و یک لایه است. این پتو را به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در بافت آن میتوان با ماشین لباسشویی هم شست‌ و شو داد. اندازه پتو نرمینه یک نفره مدل سروین،۱۵۰ در ۲۱۰ سانتی متر است و وزنش حدود یک کیلو تا یک کیلو و صد گرم است. دورش کاملاً لب دوزی شده است و در بسته بندی زیبایی، داخل ساک قرار میگیرد.
با توجه به کیفیت خوبی که این محصول دارد، انتظار میرود که قیمت آن کمی بیشتر باشد، ولی شما باید این را نیز در نظر بگیرید که اگر محصولی با کیفیت درجه یک را خریداری کنید، میتوانید از آن چندین سال استفاده کنید. این پتو طول عمر بالایی نسبت به پتوهای مشابه دارد و گزینه مناسبی برای خرید به صورت عمده است. یکی از مراکز پخش پتو نرمینه مدل سروین که چندین سال است در عرصه فروش منسوجات مختلف فعالیت میکند، شرکت دیبافت است. اگر قصد خرید این کالا با قیمت مناسب را دارید، سری به سایت اینترنتی این شرکت بزنید.

روش شناسایی پتوی مرغوب

روش شناسایی پتوی مرغوب

همان گونه که خودتان اطلاع دارید، هر کالایی کاربرد مخصوص به خود را دارد، نباید از یک کالا انتظار کاربرد دیگری داشت و این موضوع نباید باعث این شود که شما فکر کنید این کالا نامرغوب است. برای شناسایی پتوی مرغوب از نامرغوب، ما چند مورد را مطرح میکنیم تا شما انتخاب درستی در خرید پتوی خود داشته باشید.
• پتویی را خریداری کنید که وقتی ضخامت آن را میسنجید، وزن آن نیز متناسب با ضخامت آن باشد، پتوهایی که ضخامتشان خیلی زیاد به نظر میرسد، ولی وزن خیلی کمی دارند را خریداری نکنید، زیرا بعد از یک بار شست و شو خواهید دید که ضخامت اولیه را ندارند، لذا پتویی توپر را خریداری کنید.

فروشندگان عمده انواع پتو نرمینه مدل سروین
• رنگ ها متناسب با طرح پتو باشند و آلودگی رنگی نداشته باشند.
• شکل پتو مناسب باشد و شکل مستطیلی خود را از دست ندهد.
• نواری که در کناره پتو دوخته شده است، سالم باشد و دوختی مرتب داشته باشد.
• استقامت پرزها مناسب باشد، یعنی وقتی با دستتان پتو را می‌کشید، پرز پتو به دستتان نچسبد.
• الیاف مورد استفاده در بافت پتو از مواد اولیه خوب و مرغوب باشد.
• و در آخر، نواری که در کناره پتو دوخته شده است، رنگش با رنگ و طرح پتو همخوانی داشته باشد.
تمام ویژگی های که ذکر شد روش های شناسایی پتو مرغوب از نامرغوب است و شما میتوانید در انتخاب پتوی خود این موارد را در نظر بگیرید. اگر دنبال پتویی مرغوب با این ویژگی ها هستید، مایل هستیم شما را راهنمایی کنیم و پتویی را به شما معرفی کنیم که تولیدکنندگانش همه استانداردهای لازم را در تولید این پتو به کار گرفته اند و یکی از نمونه های برتر پتو در بازار است. پتو نرمینه انتخابی درست و به جا است که در طرح، رنگ و مدل های مختلف تولید و توزیع میشود. یکی از مدلهای پتو نرمینه، مدل سروین میباشد که توسط یکی از مراکز پخش پتو نرمینه، شرکت دیبافت عرضه میشود. شما به راحتی میتوانید نوع و مدل پتوی مورد نظر خود را متناسب با بودجه خودتان انتخاب کنید و دکمه ثبت را فشار دهید. این شرکت نسبت به کیفیت محصولاتش واقف است و تمام تلاشش را برای جلب رضایت مشتری به کار میگیرد.

از برندهای مشهور تولید پتو بیشتر بدانید

از برندهای مشهور تولید پتو بیشتر بدانید

همه ما وقتی حرف از پتو و خرید آن میشود، چند اسم معروف به ذهنمان خطور میکند. یکی از این برندهای مشهور تولید پتو که همه ما کم و بیش با کیفیت محصولاتش آشنایی داریم و بیشتر ما حتی شده یک کالا از این برند را در خانه استفاده میکنیم، پتو نرمینه است. از کودکی نام این برند را از زبان اطرافیان شنیده اید و مشاهده کرده اید که عده زیادی این کالا را به عنوان جهیزیه عروس نیز خریداری میکنند. بعضی از افراد نیز این کالای باکیفیت را به عنوان هدیه به عزیزانشان تهیه میکنند. مراکز پخش پتو نرمینه، این کالای خواب مرغوب را در مدل های مختلف عرضه مینمایند تا شما در هر سبک و سلیقه ای بتوانید انتخابی دلنشین داشته باشید و از خرید خود راضی باشید. تولیدکنندگان پتو نرمینه، این کالای باکیفیت را در ابعاد مختلف و متناسب با نیاز شما مشتری گرانقدر تولید کرده اند.
مراکز پخش پتو متعددند، ما به شما خرید از مرکزی را پیشنهاد میکنیم که کالای مورد نظر خود را بتوانید با قیمت مناسب خریداری کنید. شرکت بازرگانی دیبافت با چندین سال سابقه خدمت و تلاش بی وقفه، شرکتی معتبر برای خرید شما عزیزان است.

فروشندگان عمده انواع پتو نرمینه مدل سروین

فروشندگان عمده انواع پتو نرمینه مدل سروین

خیلی از اشخاص بین انتخاب پتوی ایرانی و پتوی خارجی دچار سردرگمی میشوند، چون پتوهای خارجی نسبت به کیفیت پایینی که دارند، قیمتشان ارزان است و در مقابل کالاهای ایرانی کیفیتشان بهتر است و قیمت بالایی نسبت به کالاهای خارجی دارند. با توجه به مطلبی که ذکر شد، افراد میتوانند پتوی مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایند.
پتو نرمینه انتخابی عالی برای افرادی هست که به کیفیت محصول اهمیت بیشتری میدهند و زیبایی را نیز مد نظر قرار میدهند. مدل های مختلف پتو نرمینه از جمله مدل سروین توسط مراکز پخش زیادی عرضه میشود که یکی از این شرکت ها، شرکت بازرگانی دیبافت به مدیریت آقای مهندس خسروانی است. برای خرید پتو نرمینه مدل سروین میتوانید از راه های ارتباطی زیر ثبت سفارش و خرید نمایید. سپاسگزاریم که تا پایان مطالب همراه ما بودید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *