015c0d9755ff4a8f78fffc3d7b4fa059 مراکز توزیع پتو نرمینه ساده

از آنجا که پتو از کالاهای اساسی خانوار به شمار می رود تولیدات این محصول نیز به صورت عمده انجام می‌شود و در سراسر کشور با نام و برند های مختلفی توزیع می گردد. تولید کننده می تواند این محصول را با تعداد بالایی تولید کند و در بین مشتریان توزیع کند تا قیمت این محصول مناسب و کنترل شده باشد. پتو نرمینه ساده یکی از برند های معروف در کشور است و این نوع پتو با رنگ و مدل های بسیار شیک و جذاب به صورت عمده تولید شده است.

مراکز توزیع  پتو نرمینه ساده

ساده ترین انواع پتو را بشناسید

ساده ترین انواع پتو را بشناسید پتو از کالاهای خواب به شمار می رود و در مدل های مختلفی بافته می شود این نوع پتوها به صورت ساده و مدل دار وجود دارند اما مدل های ساده آن در بین مردم شناخته شده تر هستند، زیرا هم کیفیت عالی دارند و هم می‌توانند با قیمت ارزان تری آنها را تهیه کنند.

اگر می خواهید انواع مدل پتو ساده را بشناسید با ما همراه باشید برخی از این نوع پتوها یک لایه بوده و در هر طرف از آن نقش و نگارهای مختلف وجود دارد و برخی از آنها به صورت دو لایه هستند و گرمای بیشتری نسبت به پتوهای تک لایه دارند و حتماً کیفیت بالاتری خواهند داشت.

پتو نرمینه یک رنگ یکی دیگر از انواع پتو ساده می باشد که می توانید آن را با توجه به سرویس خواب و اتاق خواب تهیه کنید و آن را مطابق با رنگ و دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کنید. این پتو در رنگ های قرمز آبی سبز قهوه ای می باشد. اگر بخواهیم در مورد مدلهای دیگر صحبت کنیم می‌توانیم از پتوهای گل برجسته سخن بگوییم که از پتو نرمینه شیک به حساب می‌آیند.

اغلب عروس خانمها مشتری دائم این محصول هستند و افراد خوش سلیقه به دنبال خرید بهترین پتو می باشند. این نوع پتوها به دلیل ضخامت، کیفیت، رنگ های زیبا و شاد، قابل شستشو بودن و خشک شدن آسان مشتریان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

موارد تأثیرگذار بر قیمت پتو نرمینه ساده

موارد تأثیرگذار بر قیمت پتو نرمینه ساده همانطور که می دانید موارد زیادی هستند که بر روی قیمت پتو نرمینه ساده اثرگذار می‌باشند از عمده ترین این عوامل می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • یکی از عوامل مهم در این زمینه سایز پتو نرمینه می باشد این پتوها در مدل های تک نفره و دو نفره وجود دارند که پتوی تک نفره ارزانتر از پتو دو نفره می باشد.
  • الیافی که در این پتو به کار رفته است عامل اصلی بر روی قیمت این محصول می باشد که این الیاف دارای پرزهای بلند و نرم هستند.
  • این پتو با توجه به هزینه های که برای تولید آن در نظر گرفته شده است و تعداد کارگران و دستگاه های که برای این محصول به کار گرفته شده قیمت می خورد.
  • خرید و نحوه فروش این کالا نیز در این مورد اثر دارد چون خرید به صورت اینترنتی و آنلاین بهتر و ارزان تر از خرید به صورت حضوری می باشد چون دیگر هزینه های رفت و آمد به فرد تحمیل نمی‌شود و به آسانی می توان آن را به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *